دستور پخت کدو سبز – عشق و لیمو



این سوخاری های ترد کدو سبز راهی عالی برای استفاده از مازاد کدو سبز در تابستان است. آنها را با سس مورد علاقه خود برای یک غذای جانبی یا میان وعده خوشمزه سرو کنید!


سرخ ،ی کدو سبز


این دستور پخت کدو حلوایی بهترین گزینه برای تهیه زم، است که در تابستان کدو حلوایی اضافی در یخچال دارید. به یک پوند کامل کدو سبز، حدود 3 متوسط ​​نیاز دارد. اما آنقدر خوشمزه است که اگر شما هم داشته باشید زوج بیشتر کدو سبز بیشتر از آن (و در این زمان از سال ممکن است)، احتمالاً بدتان نمی‌آید دوباره آن را درست کنید و روز بعد دسته دیگری از سرخ‌کرده‌های کدو سبز را براق کنید.

این سوخاری ها از بیرون ترد و در وسط آن سبک و لطیف هستند. پوست لیمو آن ها را خوب و روشن می کند، در حالی که پیازچه، سیر و شوید طعم معطری به آن ها می دهند. ما آنها را به تنهایی دوست داریم، اما آنها با یک سس خامه ای بهتر هستند تا آنها را جاذب کنند. آنها را با سس تارتار، سس شوید، یا یک عروسک تزاتزیکی برای یک پیش غذای تابست، یا پیش غذای خوشمزه سرو کنید.


مواد لازم دستور پخت سیب زمینی سبز


طرز تهیه سوخاری کدو سبز

این دستور پخت کدو سبز بسیار ساده است! شما می تو،د آن را در سه بخش اصلی در نظر بگیرید:

  1. کدو سبز را آماده کنید.
  2. خمیر را درست کنید.
  3. سرخ ،ی ها را فرم دهید و سرخ کنید.

اما ابتدا به این مواد نیاز دارید:

،اصر

  • کدو سبز زیاد، البته! ،یبی از کدو حلوایی زرد و کدو سبز در اینجا نیز موثر است.
  • تخم مرغ و آرد همه منظوره – سرخ ،ی ها را به هم می ،بانند.
  • پیازچه و سیر – به سرخ ،ی ها یک لگد پیاز می دهند.
  • شوید تازه – طعم ترش و خوش طعم را اضافه می کند.
  • پوست لیموترش – برای روشنایی
  • آرد سوخاری پانکو – مقداری را در مخلوط سرخ ،ی مخلوط می‌کنید تا به حفظ آن کمک کند. بعد از اینکه سرخ‌کرده‌ها را شکل دادید، آن‌ها را با پانکو بیشتری بپوش،د تا پوسته بیرونی ترد ایجاد کنید.
  • روغن آووکادو – برای سرخ ، سرخ ،ی ها. من اینجا رو به روغن زیتون ترجیح میدم چون نقطه دود بالاتری داره.
  • و نمک و فلفل – برای اینکه همه طعم ها پاپ کنند!

دستور العمل کامل را با اندازه گیری های زیر پیدا کنید.


توده کدو سبز ،د شده روی کاغذ روغنی در کنار جعبه رنده و کاسه های کوچک آرد و تخم مرغ


بنابراین، شما مواد خود را در دسترس دارید. وقت آشپزی است!

با آماده ، کدو سبز شروع کنید. ابتدا آن را روی سوراخ های بزرگ یک رنده جعبه ،د کنید. سپس آن را در یک حوله آشپزخانه تمیز بپیچید و تا جایی که می تو،د مایع را فشار دهید. این مرحله به ایجاد بافت سبک و ترد سرخ‌کرده‌ها کمک می‌کند. اگر کدو سبز خیلی مرطوب باشد، سرخ ،ی ها خیس می شوند.


با استفاده از قاشق چوبی مواد سرخ کن را در کاسه مخلوط کنید


بعد خمیر سرخ شده را درست کنید. در یک کاسه بزرگ، کدو سبز رنده شده و آبکش شده را با تخم مرغ، پیاز سبز، سیر، شوید، پوست لیمو، نمک و فلفل مخلوط کنید. آرد بپاشید، 1 1/2 فنجان پانکو را اضافه کنید و هم بزنید تا مخلوط شوند.

سپس سرخ ،ی ها را شکل دهید. این مخلوط را به شکل پتک های نازک در آورده و آنها را در پنکو باقی مانده بپوش،د.

در نهایت بپزید. سرخ ،ی ها را در ماهیتابه چدنی داغ سرخ کنید تا ترد و قهوه ای طلایی شوند. به یک بشقاب بزرگ یا ورقه پخت پوشانده شده با دستمال کاغذی منتقل کنید تا روغن اضافی آن گرفته شود.

با سس دلخواهتان گرم سرو کنید. لذت ببرید!


سرخ ، کدو سبز در تابه چدنی با کفگیر


نکات دستور پخت کدو حلوایی

  • آن کدو سبز را فشار دهید! برای سرخ ،ی های کدو سبز که از بیرون ترد و در وسط آن سبک و لطیف هستند، تا جایی که می تو،د از کدو سبز ،د شده آب بگیرید. اگر کدو سبز خیلی مرطوب باشد، سرخ ،ی ها خیس می شوند.
  • مسائل اندازه. وقتی برای اولین بار به سرخ ،ی های کدو سبز شکل می دهید، ممکن است مخلوط کدو حلوایی شل به نظر برسد و ممکن است به نظر برسد که سرخ ،ی ها در حال از هم پاشیدن هستند. این کاملا طبیعی است! کلید کمک به نگه داشتن آنها در کنار هم ساختن آنها در سمت کوچکتر است. از یک پیمانه اندازه گیری 1/4 فنج، استفاده کنید تا مخلوط سرخ شده را بریزید و آن را به صورت نان های نازک پهن کنید. شیرینی های کوچک و نازک در حین پختن به طرز خوشمزه ای ترد (و کاملاً منسجم) می شوند.
  • تابه خود را از قبل گرم کنید. در این دستور سرخ ،ی کدو سبز، به شما می گویم که شروع به گرم ، ماهیتابه خود کنید قبل از شما سرخ ،ی ها را شکل می دهید. عمدا اینجوری نوشتم! یک ماهیتابه داغ برای پختن سرخ ،ی های ترد و خوب قهوه ای که به راحتی از تابه خارج می شوند ضروری است. قبل از شروع به پخت، حتما به تابه خود زمان زیادی بدهید تا گرم شود.


پشته سرخ شده کدو سبز با سس تارتار


با کدو حلوایی چه چیزی سرو کنیم

این سوخاری‌های کدو سبز را بهتر است در حالی که هنوز خوب و ترد هستند، به صورت گرم و بدون اجاق سرو کنید. آنها را به تنهایی، با کمی نمک و کمی آب لیموی تازه میل کنید، یا آنها را با سس غوطه ور برای طعم بیشتر همراه کنید. هر یک از این دستور العمل های دیپ یا سس خوشمزه خواهد بود:

آیا نمی د،د با سرخ ، کدو سبز چه چیزی سرو کنید؟ آنها یک پیش غذای فوق العاده برای یک وعده غذایی تابست، هستند، و آنها یک غذای جانبی دوست داشتنی برای هر پروتئین ساده پخته شده هستند. من همچنین دوست دارم آنها را با یک سالاد دل،ب مانند پانزانلا، سالاد یون، یا سالاد ،د شده برای یک شام تابست، سبک و تازه ،یب کنم.

ذخیره سازی

ما تمایل داریم این سرخ‌کرده‌های کدو سبز را در روزی که درست می‌کنند بخوریم، اما در موارد نادری که باقیمانده آن‌ها باقی می‌ماند، تا 2 روز در ظرف دربسته در یخچال نگهداری می‌شوند. برای گرم ، مجدد، آنها را در فر یا سرخ کن با هوا گرم کنید تا ترد شوند، یا به سرعت آنها را در یک تابه داغ روی اجاق گاز ترد کنید.

پیشنهاد خدمت: من دوست دارم از سرخ ،ی های باقی مانده در ساندویچ استفاده کنم. بعد از اینکه دوباره آنها را گرم کردم، آنها را در پیتا با سبزیجات تازه و سس رومسکو (یا هر یک از سس های ذکر شده در بالا) قرار می دهم. این یک ناهار بسیار خوشمزه است!


دستور پخت کدو حلوایی


دستور العمل های کدو سبز مورد علاقه بیشتر

اگر عاشق این سرخ ،ی های ساده کدو سبز هستید، یکی از این دستور العمل های کدو سبز تابست، را امتحان کنید:

کدو حلوایی

زمان آماده سازی: 15 دقایق

زمان پخت: 15 دقایق

زمان کل: 30 دقایق

خدمت 4

این سوخاری های ترد کدو سبز یک پیش غذا یا پیش غذای تابست، آسان و خوشمزه هستند. آنها را با تزاتزیکی، سس تارتار یا سس شوید خامه ای سرو کنید تا روی آن ها را بگیرد!
  • 1 پوند کدو سبز، حدود 3 متوسط
  • 2 تخم مرغ های بزرگ
  • 1 ½ فنجان ها پیازچه ،د شده، حدود 1 دسته
  • 3 حبه های سیر، رنده شده
  • 2 قاشق غذاخوری شوید تازه ،د شده
  • 1 قاشق سوپخوری پوست لیمو
  • 1 قاشق چایخوری نمک دریا
  • 2 ¼ فنجان ها آرد سوخاری پانکو، ت،یم شده
  • 3 قاشق غذاخوری آرد همه منظوره
  • روغن آووکادو، برای تابه
  • فلفل سیاه تازه آسیاب شده
  • سس تارتار یا سس شوید خامه ای، برای خدمت

از تاریک شدن صفحه نمایش خود جلوگیری کنید

  • کدو سبز را روی سوراخ های بزرگ یک رنده جعبه رنده کنید. روی حوله آشپزخانه قرار دهید و رطوبت اضافی را فشار دهید.

  • در یک کاسه بزرگ، تخم مرغ ها را هم بزنید. کدو سبز رنده شده، پیازچه، سیر، شوید، پوست لیموترش، نمک و چند حلقه فلفل را اضافه کنید. 1 ½ فنجان پانکو را اضافه کنید، آرد بپاشید و هم بزنید تا مخلوط شوند. ¾ فنجان پانکو باقی مانده را در یک ظرف کم عمق قرار دهید و کنار بگذارید.

  • یک تابه چدنی را از قبل روی حرارت متوسط ​​گرم کنید. از یک پیمانه اندازه گیری ¼ فنجان استفاده کنید تا مخلوط کدو حلوایی را به 14 تا 16 عدد لقمه نازک تبدیل کنید. هر کدام را داخل پنکوی رزرو شده قرار دهید و خوب بپوش،د. مخلوط ممکن است در این مرحله شل به نظر برسد، اما نان‌ها با پختن سفت می‌شوند. ماهیتابه را سخاوتمندانه با روغن آغشته کنید. کتلت ها را به مدت 2 تا 3 دقیقه از طرف اول بپزید، برگرد،د و 2 تا 3 دقیقه دیگر یا تا زم، که خوب قهوه ای شوند بپزید و در صورت ،وم به صورت دسته ای کار کنید. به یک بشقاب با دستمال کاغذی یا ورقه پخت منتقل کنید تا آب آن گرفته شود. مزه دار کنید و با سس سرو کنید.


منبع: https://www.loveandlemons.com/zuc،i-fritters/