دستور پخت آسان زیتی – عشق و لیمو



غذا دادن به جمعیت؟ این دستور پخت زیتی ساده ترین راه برای انجام آن است! این ماکارونی تند، پنیری، آرامش بخش و خوش طعم، همیشه مورد توجه است.


کدام ها پخته می شوند


آیا این دستور پخت زیتی را امتحان کرده اید؟! این مورد مورد علاقه طرفداران در وبلاگ است، و همچنین یکی از موارد مورد علاقه خانواده ما است. اگر هنوز موفق نشده اید، امیدوارم در این فصل موفق شوید. این زیتی پخته شده آسان یک دستور العمل عالی برای غذا دادن به جمعیت است و ،یب سس مارینارا، پاستا و سه (بله، سه!) نوع پنیر در این زمان از سال بسیار راحت است.

این دستور پخت زیتی، چرخش سبزیجات من در نسخه ای است که با خوردن آن بزرگ شدم. در هر مهم، یا مهم، که شرکت می‌کردم، به‌طور مطمئنی حضور داشتم، غذای راحتی مورد علاقه‌ام بود. من عاشق مخلوط نودل های مخلوط با سس گوجه فرنگی تند، پنیر ، و سوسیس ایتالیایی یا گوشت چرخ کرده بودم. این روزها، من گوشت را به نفع ریکوتا خامه ای و مقدار زیادی اسفناج تازه حذف می کنم، اما این دستور پخت زیتی هنوز هم دل،ب، رضایت بخش و پر از طعم است. من آن را دوست دارم، و فکر می کنم شما هم دوست خواهید داشت.


پاستا زیتی در قابلمه با اسفناج و سس مارینارا


مواد لازم دستور پخت زیتی

برای تهیه این دستور پخت زیتی به چه چیزی نیاز دارید:

  • کدومشون، البته! ماکارونی لوله ای شکل دیگری مانند پنه یا ریگاتونی نیز به خوبی کار می کند.
  • سس مارینارا – اگر وقت داشته باشم، دوست دارم از سس مارینارای خانگی خود در اینجا استفاده کنم، که با 20 دقیقه دم ، سریع روی اجاق می آید. اما سس فروشگاهی نیز یک بازی منصفانه است! من Rao’s را توصیه می کنم.
  • پنیر ریکوتا – در مرکز زیتی پخته شده یک لایه خامه ای ایجاد می کند. برای داشتن بهترین بافت، حتما از ریکوتا با شیر کامل در این دستور غذا استفاده کنید.
  • سیر، پوست لیمو، پونه کوهی و تکه های فلفل قرمز – من از این مواد برای چاشنی ریکوتا استفاده می کنم. تکه های سیر، پونه کوهی و فلفل طعم ک،یک ایتالیایی را اضافه می کنند و پوست لیمو درخشندگی خوشمزه و غیرمنتظره ای را به ارمغان می آورد.
  • اسفناج تازه – اگر با سبزیجات تازه پر نمی شد، دستور غذای عشق و لیمو نمی بود! تفت میدم یک پوند کامل اسفناج در روغن زیتون قبل از هم زدن آن در پاستا.
  • پنیر موزارلای دودی و پکورینو – برای رویه ، موزارلای دودی طعمی دودی و غنی به پاستا می دهد که من عاشق آن هستم، اما اگر آن را پیدا نکردید، نگران نباشید! زیر در موزارلا معمولی. و در یک پنیر پارمزان نمکی و مغزدار یک زیره عالی برای پکورینو است.
  • ریحان تازه و جعفری ،د شده – من آنها را روی ظرف نهایی می پاشم تا یک لمس پای، تازه و پر جنب و جوش داشته باشد.
  • و نمک و فلفل – برای اینکه همه طعم ها پاپ کنند!

دستور العمل کامل را با اندازه گیری های زیر پیدا کنید.


لایه ای از زیتی و مارینارا روی آن را با عروسک های ریکوتا و اسفناج در یک ظرف پخت


طرز تهیه زیتی پخته

این دستور پخت زیتی آسان است! در اینجا چگونه پیش می رود:

ابتدا پاستا را بپزید. یک قابلمه بزرگ آب نمک را به جوش بیاورید و پاستا را بپزید تا آل دنته شود. مراقب باشید زیاد پخته نشود! در حین پخت بیشتر نرم می شود.

در حین پختن پاستا، مخلوط پنیر ریکوتا را درست کنید. ریکوتا، سیر، پوست لیمو، پونه کوهی و تکه های فلفل قرمز را با هم مخلوط کنید و با نمک و فلفل مزه دار کنید.

بعد اسفناج را تفت دهید. پاستا را آبکش کنید و یک گلوله روغن زیتون را در همان قابلمه گرم کنید. اسفناج را آنقدر تفت دهید تا کاملاً پژمرده شود. نکته: در اینجا به صورت دسته ای کار کنید! من هر بار 1/2 پوند را انجام می دهم تا اسفناج به طور یکنواخت بپزد. من دوست دارم همه آن سبز لطیف و پر جنب و جوش باشد، ،ج یا خیس نباشد. وقتی به صورت دسته‌ای کار می‌کنم، می‌توانم هر بار به آن نقطه شیرین ضربه بزنم.

مقداری از رطوبت اضافی اسفناج سرخ شده را به آرامی فشار دهید و آن را به صورت ریز ،د کنید.


پاستا با سس مارینارا و اسفناج سرخ شده در ظرف پخت


سپس، همه چیز را با هم مخلوط کنید. بیشتر اسفناج و تمام پاستا را به همراه همه سس گوجه فرنگی به جز 1/2 فنجان به قابلمه برگرد،د. هم بزنید تا همه چیز خوب ،یب شود.

در نهایت آن را لایه لایه کنید. سس باقیمانده را کف یک قابلمه بزرگ ،ید و نیمی از مخلوط پاستا را روی آن ،ید. ریکوتا و اسفناج رزرو شده را داخل آن بریزید و بقیه پاستا را روی آن بریزید. پنیر موزارلای دودی رنده شده و پنیر پکورینو را روی آن ریخته و با روغن زیتون بریزید. تا زم، که پنیر قهوه ای طلایی و حباب بزند بپزید. لذت بردن!


پاستا زیتی تند در یک ظرف پخت که روی آن پنیر رنده شده است


می خواهید جلوتر بروید؟

این زیتی پخته شده به خوبی یخ می زند. آن را تا نقطه پخت جمع کنید، روی آن را محکم با فویل بپوش،د و تا 3 ماه در فریز قرار دهید. برای گرم ، مجدد، آن را با پوشش در دمای 350 درجه فارنهایت به مدت یک ساعت یا تا زم، که گرم شود بپزید. درب آن را باز کنید و بپزید تا پنیر روی آن قهوه ای شود و حباب بزند.

به جای فریز ، ماکارونی، می تو،د آن را چند ساعتی جمع کنید و تا روز قبل، روی آن را بپوش،د و در یخچال نگهداری کنید. قبل از پخت طبق دستور العمل زیر اجازه دهید 30 دقیقه در دمای اتاق بماند.


پخت آسان زیتی در یک ظرف پخت با ریحان و جعفری ،د شده


با زیتی پخته چه چیزی سرو کنیم

این دستور پخت زیتی یک غذای اصلی خوشمزه در هوای سرد است. آن را با نان سیر، گره های سیر، یا فوکاچیای خانگی همراه کنید تا سس مارینارای سرگردان را بنوشید. غذا را با یک سالاد بزرگ کامل کنید. هر یک از اینها فوق العاده خواهد بود:

سالاد را حس نمی کنید؟ از آن صرف نظر کنید یا به جای آن یک غذای جانبی ساده گیاهی را انتخاب کنید. کلم بروکلی تفت داده شده، کلم برو،ل برشته شده و لوبیا سبز تفت داده شده همگی انتخاب های خوبی هستند.

زیتی پخته شده در روز تهیه بهترین است، اما باقیمانده آن تا 4 روز در یخچال نگهداری می شود. ،مت های جداگانه را دوباره در مایکروویو گرم کنید، یا مقادیر بیشتری را در یک تابه درپوش دار در فر 325 درجه فارنهایت گرم کنید.


دستور پخت پخت چیست؟


بیشتر دستور العمل های غذای راحتی مورد علاقه

اگر عاشق این دستور پخت آسان زیتی هستید، یکی از این غذاهای آرامش بخش را امتحان کنید:

ایده‌های ساده‌تری برای شام می‌خواهید؟ این پست را بررسی کنید!

نوعی ماکارونی آسان پخت

زمان آماده سازی: 15 دقیقه

زمان پخت: 30 دقیقه

زمان کل: 45 دقیقه

خدمت 6 به 8

این دستور پخت زیتی به راحتی درست می شود و برای خدمت به جمعیت عالی است. پر از سس گوجه فرنگی تند، پاستا آل دنته و سه نوع پنیر، آرامش بخش و خوشمزه است.

  • 4 فنجان ها (32 اونس) سس مارینارا
  • 2 فنجان ها (16 اونس) پنیر ریکوتا
  • 2 حبه های سیر، چرخ کرده
  • 1 قاشق سوپخوری پوست لیمو
  • 1 قاشق چایخوری پونه کوهی
  • ¼ قاشق چایخوری تکه های فلفل قرمز
  • ¾ قاشق چایخوری نمک دریا، بیشتر برای آب پاستا
  • فلفل سیاه تازه آسیاب شده
  • 1 پوند پاستا زیتی
  • روغن زیتون اضافی، برای نم نم نم باران
  • 1 پوند اسفناج تازه
  • 1 ½ فنجان ها پنیر موزارلا دودی
  • ¼ فنجان پنیر پکورینو یا پارمزان رنده شده
  • جعفری تازه ،د شده و/یا برگ های ریحان پاره شده، برای چاشنی
  • فر را با دمای 425 درجه فارنهایت گرم کنید. ½ فنجان مارینارا را در کف یک ظرف پخت 9×13 اینچی پهن کنید.

  • در یک کاسه متوسط، پنیر ریکوتا، سیر، پوست لیمو، پونه کوهی، تکه های فلفل قرمز، ½ قاشق چایخوری نمک و چند عدد فلفل تازه را با هم مخلوط کنید.

  • در یک قابلمه بزرگ با آب در حال جوش، پاستا را طبق دستور بسته بپزید تا آل دنته شود. زه کشی.

  • قابلمه را دوباره روی اجاق گاز برگرد،د. با حرارت ملایم کف قابلمه را با کمی روغن زیتون بپاشید و اسفناج را اضافه کنید. 1 تا 2 دقیقه تفت دهید تا پژمرده شود و در صورت ،وم به صورت دسته ای کار کنید. شعله را خاموش کنید، اسفناج را از قابلمه خارج کنید و مقداری از آب اضافی آن را به آرامی بگیرید. آن را درشت ،د کرده و کنار بگذارید.

  • پاستا را به همراه باقیمانده مارینارا، بیشتر اسفناج ،د شده، ¼ قاشق چایخوری نمک دریایی و فلفل تازه به قابلمه اضافه کنید و هم بزنید تا مخلوط شوند.

  • نیمی از ماکارونی را به ظرف پخت اضافه کنید، روی آن را با کیک های ریکوتا، باقی مانده اسفناج قرار دهید و ماکارونی باقیمانده را روی آن بکشید. روی آن را با پنیر موزارلا و پکورینو بریزید. روی آن روغن زیتون بپاشید و 16 تا 22 دقیقه بپزید تا پنیر قهوه ای شود.

  • با ریحان یا جعفری تازه تزیین کنید و داغ سرو کنید.


منبع: https://www.loveandlemons.com/baked-ziti/