دستور غذای فراپوچینو – کپی کت استارباکس فقط با 5 ماده!



شما می تو،د یک دستور غذای فراپوچینو کپی استاربا، فوق العاده آسان و خوشمزه را فقط با 5 دقیقه و یک مخلوط کن درست کنید!

دستور پخت فراپوچینو قهوه
آن را پین کنید

بهترین دستور پخت فراپوچینوی استاربا، خانگی

تقریباً در کمترین زمان، این نوشیدنی قهوه مات شده محبوب می تواند مال شما باشد.

ضخیم، فرم گرفته، یخ زده و خامه ای، نوشیدنی قهوه ،یبی انرژی زا ک،یک یکی از دستورهایی است که بارها و بارها آن را درست می کنید.

هزاران نفر از داوران موافق هستند که این کاملاً بهترین دستور العمل فراپوچینوی خانگی است که آنها امتحان کرده اند. بعلاوه، کنترل کامل میزان قند اضافه ، را دارید.

حتی بدون طعم های مصنوعی، بدون صمغ زانتان، و بدون مواد نگهدارنده، واقعاً طعم آن به همان اندازه اصلی معروف یا احتمالاً بهتر است!

ممکن است این کیک شکلاتی را نیز دوست داشته باشید

کافی شاپ فراپه

مزایای ساختن خودتان

مزیت دیگر برای تهیه نوشیدنی قهوه منجمد، قیمت پایین تر است.

قیمت یک venti Starbucks Frappuccino به اندازه 5.95 دلار است. در حالی که قیمت نوشیدنی‌های بزرگ و بلند پنجاه سنت تا یک دلار کمتر است، اما اگر هر هفته آنها را سفارش دهید، می‌تو،د به سرعت افزایش پیدا کنید.

یک پمپ شربت اضافه کنید، قیمت آن حتی بیشتر می شود.

بسته به نوع شیر و شیرین کننده ای که انتخاب می کنید، این فراپوچینو DIY می تواند نتیجه دهد بیش از هفت نوشیدنی در مجموع فقط حدود سه دلار

پس چرا در پول خود صرفه جویی نکنید و از نسخه کافی شاپ صرفه جویی نکنید؟ فراپوچینوهای سالم خود را در خانه شلاق بزنید و حتی مجبور نخواهید شد لباس خواب خود را بگذارید!

ویدیوی دستور پخت فراپوچینو خانگی را در بالا تماشا کنید

،یبات فراپوچینو قهوه

مواد تشکیل دهنده دستور پخت قهوه سالم فراپوچینو

برای تهیه دستور پخت آسان قهوه، به شیر انتخابی، قهوه فوری معمولی یا بدون کافئین، عصاره و،ل خالص، شیرین کننده دلخواه و کمی نمک نیاز دارید.

اسپرسوی دم کرده و خامه غلیظ مورد نیاز نیست. و نوشیدنی قهوه سرد می تواند بدون لبنیات، بدون قند، بدون گلوتن، بدون سویا، بدون آجیل، کتو پسند و وگان باشد.

برای یک فراپوچینوی وگان، فقط یک شیر غیر لبنی را انتخاب کنید. شیر بادام، شیر سویا، شیر نارگیل و شیر جو دوسر گزینه‌های عالی هستند.

از شیرین کننده همه منظوره مورد علاقه خود استفاده کنید. این شامل شیرین کننده های دانه بندی شده مانند شکر سفید یا قهوه ای یا شیرین کننده های تصفیه نشده مانند شکر نارگیل یا شکر ،ما می شود. همچنین می تو،د از شیرین کننده های مایع مانند عسل، آ، یا شربت افرا خالص استفاده کنید.

اگر یک کتو فراپوچینو بدون شکر را ترجیح می دهید، از محصولات کم کربوهیدرات مانند زایلیتول، اریتریتول، آلولوز یا ،یب میوه راهب استفاده کنید. یا عصاره استویا را به دلخواه اضافه کنید.

حتما عصاره و،ل خالص ب،ید نه طعم دهنده و،ل بدلی. این تفاوت بزرگی در دستور پخت کامل شما ایجاد می کند.

قهوه مانده؟ موس شکلاتی کتو درست کنید

مکعب های یخ قهوه

چگونه یک کپی استاربا، فراپوچینو درست کنیم

دستورالعمل های دستور غذا را بخو،د، سپس تمام مواد خود را جمع آوری کنید.

شیر دلخواه، دانه های قهوه، و،ل، شیرین کننده و نمک را با هم مخلوط کنید.

مخلوط مایع را در یک ظرف کم عمق یا سینی یخ فریز کنید.

این مرحله را می توان روزها یا حتی هفته ها جلوتر از زمان انجام داد و هر زمان که هوس کردید یک قهوه تقریباً فوری به شما می دهد.

وقتی تکه های یخ قهوه یخ زدند، آن ها را داخل مخلوط کن بریزید.

یخ فراپوچینو منجمد ضخیم

اجازه دهید بلوک ها به اندازه ای ذوب شوند که مخلوط کن شما بتواند آن را کنترل کند. اگر یک مخلوط کن قدرتمند مانند Vitamix یا Blendtec دارید، ممکن است بتو،د مرحله ذوب را نادیده بگیرید.

این دستور همچنین با یک مخلوط کن ارزان تر یا یک غذاساز کار می کند. برای ساختن فراپوچینو خود نیازی به تج،ات فانتزی ندارید.

همه چیز را با هم مخلوط کنید تا به بافت ضخیم و لطیفی فراپوچینو برسد.

بچشید، سپس در صورت نیاز شیرین کننده اضافی اضافه کنید. هیچ یخ اضافه نکنید، زیرا طعم عمیق قهوه را رقیق می کند.

فراپه قهوه یخ زده را در یک لیوان بلند یا دو شیشه میسون بریزید.

در صورت تمایل، خامه فرم گرفته، بستنی، شربت شکلات، کراکر گراهام له شده یا کوکی های ،د شده را روی آن قرار دهید.

در حالی که مخلوط کن بیرون است، بستنی نارگیلی درست کنید

فراپوچینوهای خانگی سالم

منوی مخفی طعم های فراپوچینو

فراپوچینو کارامل شور: نمک را به یک هشتم قاشق چایخوری کم کنید. یک قاشق سس کارامل شیشه ای یا کارامل نارگیل خانگی را به دستور اصلی اضافه کنید. یا بعد از مخلوط ، یک چرخش روی آن اضافه کنید.

موکا فراپوچینو: قبل از مخلوط ،، سه قاشق غذاخوری پودر کاکائو را به دستور پایه اضافه کنید. برای فراپوچینو شکلاتی دوبل، شکلات تراشیده شده را روی آن قرار دهید.

فراپوچینو چیپ جاوا: دستور العمل زیر را همانطور که نوشته شده است درست کنید، یک یا دو قاشق غذاخوری با اندازه معمولی یا چیپس شکلاتی کوچک یا چیپس شکلات بدون شکر مخلوط کنید.

فراپوچینو لوبیا و،لی: این محصول بدون قهوه و کافئین ساخته شده است. دستور زیر را درست کنید و قهوه فوری را حذف کنید. به جای نصف قاشق چایخوری عصاره و،ل خالص، یک قاشق چایخوری خمیر دانه و،ل یا دانه های یک دانه و،ل را اضافه کنید.

فراپوچینو کدو حلوایی: نصف فنجان پوره کدو تنبل، یک چهارم قاشق چای خوری دارچین، یک هشتم قاشق چای خوری ادویه پای کدو تنبل و زنجبیل آسیاب شده و یک پیمانه میخک آسیاب شده را با هم مخلوط کنید. روی آن را با خامه فرم گرفته نارگیل بریزید.

فراپوچینو کره بادام زمینی: این یکی آسان است. به سادگی یک یا دو قاشق غذاخوری کره بادام زمینی (یا کره بادام) را در نوشیدنی قهوه خود مخلوط کنید.

تغییرات طعم منوی مخفی بعدی در لیست من برای ایجاد شامل Oreo، شکلات سفید، چای چای، ، توت فرنگی، ن،اع یا ن،اع، ​​ماچا، کره، فندق شکلاتی، آجیل تافی، خمیر کیک تولد، و فراپوچینو تک شاخ.

آیا می تو،د طعم های دیگری را که باید امتحان کنم به نظر می رسد؟

دستور العمل های استاربا، DIY

پیشنهادات سرو برای نوشیدنی قهوه شما

یکی از بهترین چیزهایی که در مورد دستور غذا وجود دارد این است که می تو،د آن را با صبحانه به جای قهوه داغ، به ،وان بخشی از میان وعده بعد از ظهر سالم یا به ،وان یک دسر خوشمزه سرو کنید.

قهوه کپی فراپوچینو کاملاً با نان موز سالم یا تکه ای ضخیم نان موز شکلاتی یا این نان موز آرد بادام کم کربوهیدرات جفت می شود.

اگر طرفدار موز نیستید، نوشیدنی ها در کنار سایر محصولات پخته شده مانند اس،، بلوندی، براونی، دونات، کلوچه یا مافین سس سیب عالی هستند.

یا آن را به یک وعده غذایی تبدیل کنید، با نان تست وگان فرانسوی یا بلغور جو دوسر سالم برای یک صبحانه پر انرژی یا یک بسته سبزیجات کبابی، ساندویچ یا سالاد آووکادو برای ناهار سرو کنید.

دستور العمل های کپی آسان تر

آناناس ، شلاق

دستور تهیه نوتلا خانگی

کوکی‌های شکلاتی وگان (کپی‌کننده خانه عوارض)

شیک شامروک سالم

Chick-fil-A هلو سالم میلک شیک

نوشیدنی یخ مخلوط کن خانگی
  • مواد را با هم هم بزنید. در ظروف کم عمق یا یک سینی یخ (من استفاده کردم) فریز کنید این سینی یخ). پس از یخ زدن، بلوک ها را بیرون بیاورید. آنقدر ذوب کنید که به اندازه کافی نرم شود تا مخلوط کن شما بتواند آن را تحمل کند. آنقدر هم بزنید تا لطافت دلخواه به دست آید. در صورت نیاز شیرین کننده اضافی اضافه کنید، اما یخ اضافه نکنید، زیرا طعم را رقیق می کند. در صورت تمایل می تو،د کاکائو، دارچین، انواع توت ها، چای، موز یا طعم های دیگر را اضافه کنید. (ایده های طعم بیشتر در ابتدا در پست ذکر شده است.) و فراموش نکنید که اگر آن را امتحان کردید، یک بررسی بگذارید!مشاهده حقایق تغذیه

دستور العمل های محبوب کافی شاپ

مافین بلوبری وگان آسان

کلوچه بلوبری سالم

کوکی های پروتئینی شکلاتی

کوکی های پروتئینی

نان پرتقالی کرن بری

طرز تهیه پای پنیر خامه ای آناناس با 5 ماده

پای آناناس

دستور تهیه رول دارچینی سریع و آسان

رول دارچینی آسان

طرز تهیه مافین نان موز

کلوچه موز

اسموتی موز کره بادام زمینی

اسموتی موز کره بادام زمینی

کتاب الکترونیکی صبحانه سلام

اطلاعات بیشتر درباره کتاب آشپزی


منبع: https://c،colatecoveredkatie.com/frappuccino-recipe-starbucks/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=frappuccino-recipe-starbucks&utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=frappuccino-recipe-starbucks