دستور العمل کوکتل قدیمی – عشق و لیمو



یاد بگیرید چگونه یک مد قدیمی درست کنید! برای این دستور ساده فقط 5 ماده لازم است، بنابراین می تو،د به راحتی این کوکتل ویسکی ک،یک را در خانه درست کنید.


کوکتل قدیمی


برای لذت بردن از مدهای قدیمی نیازی به رفتن به یک بار یا رستوران ندارید. نه، این کوکتل ویسکی ک،یک برای درست ، در خانه بسیار من، است! در واقع، این نوشیدنی مورد علاقه جک است، بنابراین ما همیشه مواد قدیمی را در دسترس داریم. آنها بسیار ساده هستند: ویسکی (جک چاودار را دوست دارد)، Angostura Bitters، کمی شکر، یخ و یک پیچ پرتقال برای تزئین.

بزرگترین نکته جک برای این دستور غذای قدیمی این است که ویسکی مورد علاقه خود را انتخاب کنید. سادگی یک مد قدیمی به این م،ی است که چیز زیادی برای پوشاندن طعم ، وجود ندارد. اگر چیزی تلخ و شکر آن را تقویت می کند. به همین دلیل، می‌خواهید این دستور غذای قدیمی را با ویسکی درست کنید که می‌خواهید تفاوت‌های ظریف آن را مشخص کنید. جک چاودار را دوست دارد، زیرا دارای روکش تندتر و خشک‌تر است، در حالی که بوربن‌های قدیمی نت‌های شیرین‌تری دارند. برندهای محبوب او هستند گلوله و کوال (ساخته شده به صورت محلی در شیکاگو!). رزرو وودفورد گزینه خوبی هم هست


مواد قدیمی


مواد اولیه دستور غذای قدیمی

برای تهیه این دستور غذای قدیمی به چه چیزهایی نیاز دارید:

  • ویسکی – بوربن را برای کوکتل شیرین تر و بلوطی تر یا چاودار را برای کوکتل خشک تر انتخاب کنید.
  • Angostura Bitters – نت های میخک و دارچین را اضافه می کنند.
  • قند – یک سنتی قدیمی از یک حبه قند یا شکر دانه‌ریز به ،وان شیرین‌کننده استفاده می‌کند. هرکدام در اینجا به خوبی کار خواهند کرد، اگرچه اگر شربت ساده ای در دسترس داشته باشیم، اغلب به جای آن از آن استفاده می کنیم. به این ترتیب، دیگر نگران حل شدن قند موجود در نوشیدنی نباشیم.
  • یخ – به جای استفاده از یخ ،د شده یا تکه های یخ کوچک، آن را انتخاب کنید یک مکعب یخ بزرگ اوه. نسبت به تکه های یخ کوچکتر کندتر ذوب می شود، بنابراین کوکتل را خیلی سریع رقیق نمی کند.
  • و یک پوست پرتقال – یا هر تزئینی که دوست دارید! می تو،د به جای آن از یک تکه پرتقال، پوست لیمو یا یک کوکتل گی، استفاده کنید.

دستور العمل کامل را با اندازه گیری های زیر پیدا کنید.

چگونه یک کوکتل قدیمی درست کنیم

هنگامی که مواد خود را آماده کردید، این دستور غذای قدیمی برای هم زدن با هم خوب است. در اینجا چگونه پیش می رود:

  • ابتدا شکر و تلخی را مخلوط کنید در ته یک لیوان سنگی تا زم، که شکر حل شود. ما دوست داریم این ، کوکتل! اگر می خواهید این مرحله را ساده کنید، به جای شکر از شربت ساده استفاده کنید.
  • بعد، ویسکی و یخ را اضافه کنید. خوب هم بزنید تا ویسکی با شکر و تلخ مخلوط شود.
  • سپس، بگذارید قدیمی ها بنشینند برای حداقل 30 ث،ه این زمان اجازه می دهد تا ویسکی خنک شود و به یخ فرصت می دهد تا کمی ذوب شود و کوکتل را کمی رقیق کند. (اصلی ترین تعریف یک مد قدیمی – که به دهه 1800 برمی گردد! – ،یبی از ارواح، شکر، تلخ و آب. از آب می گذریم و اجازه می دهیم یخ کمی آب شود!)
  • در آ، تزیین کنید و لذت ببرید! روی لیوان خود را با پوست پرتقال پیچ خورده و/یا گی، ماراسکینو پر کنید. به سلامتی!


دستور غذای قدیمی


دستور العمل های بیشتر کوکتل ک،یک

اگر عاشق این دستور غذای قدیمی هستید، یکی از این کوکتل های آسان را امتحان کنید:

سبک قدیمی

زمان آماده سازی: 5 دقیقه

زمان کل: 5 دقیقه

خدمت 1

یاد بگیرید چگونه یک مد قدیمی درست کنید! این دستور کوکتل ک،یک ویسکی یکی از غذاهای مورد علاقه ما است و تهیه آن در خانه بسیار ساده است.

این پست حاوی پیوندهای وابسته است که به این م،ی است که اگر کالایی را که ما توصیه می کنیم ،یداری کنید، کمیسیون کمی دریافت می کنیم.


منبع: https://www.loveandlemons.com/old-fa،oned-recipe/