دستور العمل های مورد علاقه از غذای ساده احساس خوب



من عاشق تمام دستور العمل های موجود در آن هستم غذای ساده احساس خوب، اما من در زیر به چند مورد از برترین موارد دلخواه خود اشاره می کنم. مال شما چیه؟ در نظرات به من اطلاع دهید!


انچیلاداس گل کلم خامه ای


غذای ساده احساس خوب تقریبا دو هفته است که بیرون رفته است! خیلی خوشحالم که ببینم از آن چه می‌پزی. به من بگو، آیا تا به حال یک دستور پخت مورد علاقه دارید؟ میخواهم بدانم! پاسخ خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

با صحبت از دستور العمل های مورد علاقه، تعداد زیادی از خوانندگان از من پرسیدند که دستور پخت مورد علاقه من چیست! غیرممکن است که فقط یکی را انتخاب کنید، بنابراین من از پست امروز استفاده می کنم تا چند مورد را مورد توجه قرار دهم.

غذای ساده با احساس خوب دریافت کنید!

ایالات متحده:

کانادا:

#1: انچیلاداس کلم خامه ای، ص. 107

ما مجبور شدیم این دستور را چند بار آزمایش کنیم تا درست به دست آید، اما هر تغییری ارزشش را داشت. در حال حاضر، این یکی از موارد مورد علاقه من در کتاب است! نکته جالب در مورد آن این است که از یک کله گل کلم به دو صورت استفاده می کند. نیمی از آن به داخل فیلینگ انچیلادا می رود و نیمی دیگر با سس خامه ای و خوش طعم مخلوط می شود.

اگر دوست دارید این انچیلاداها را با پنیر تزیین کنید، اما می‌تو،د برای یک نسخه وگان فوق‌العاده از آن صرف نظر کنید. هر گزینه ای را که انتخاب کردید، منتظر باشید چند ث،ه به عقب برگردید. این انچیلاداها خیلی خوب هستند!


سالاد گوجه فرنگی ارثیه کنجدی


#2: سالاد گوجه فرنگی ارثی کنجد، ص. 49

چه ،ی رویای اوج فصل گوجه فرنگی را می بیند؟ وقتی اولین گوجه‌فرنگی ارثی‌ام را از بازار کشاورزان به خانه بیاورم، این سالاد همان چیزی است که درست می‌کنم. در آن، دانه‌های برشته شده، آووکادوی خامه‌ای، روغن کنجد مغزدار و لیموترش لایه‌ای از گوجه‌فرنگی آبدار را پخش می‌کنند. این بسیار ساده است، اما سالاد گوجه فرنگی باید اینگونه باشد. این واقعا به گوجه فرنگی اجازه می دهد تا بدرخشد.


سوپ تورتلینی با آب پوست لیمو


#3: سوپ تورتلینی با آب پوست لیمو، ص. 95

شما از مقدار زیادی لیمو برای پخت و پز استفاده خواهید کرد غذای ساده احساس خوب! هر زمان که دستوری نیاز به آب لیمو دارد اما پوست آن را نمی‌گیرید، قبل از اینکه لیمو را فشار دهید از یک پوست‌کن سبزیجات برای جدا ، پوست آن استفاده کنید. آن پوست‌ها را در فریزر خود نگه دارید، و به زودی به اندازه کافی برای درست ، آبگوشت پوست لیمو که در این دستور غذا نقش دارد، خواهید داشت. می دانم که دقیقا فصل سوپ نیست، اما می توانم بخورم این سوپ در تمام طول سال


کلم بروکلی استیک با نخود رومسکو


#4: کلم بروکلی استیک با نخود رومسکو، ص. 105

مهمانان را در یک مهم، شام تابست، با این استیک‌های کلم بروکلی زغال‌شده زیبا تحت تأثیر قرار دهید. من آنها را با ،، لیمویی، نخود کبابی و سس رومسکو نخود خامه ای سرو می کنم تا یک غذای کامل درست شود.


توفو و کاری سبز سبزیجات


#5: توفو و کاری سبز سبزیجات، ص. 149

این کاری سبز رنگ یکی از شام های آماده است غذای ساده احساس خوب. اما به جای اینکه کاری کامل را از قبل آماده کنید، فقط خمیر کاری خوشمزه را درست می کنید. آن را در قالب‌های یخ فریز کنید، و می‌تو،د هر شب از هفته یک کاری سبز رنگ درست کنید.


لاز،ا ماهی تابه عدس


#6: لاز،ا ماهی تابه عدس، ص. 222

درست مثل لاز،ا ک،یک دنج و راحت است، اما در 30 دقیقه روی اجاق گاز جمع می شود! نودل های تند را با عروسک های ریکوتا لیمو و پودر سوخاری فندق می پاشم که عمق طعم و تضاد بافتی هیجان انگیزی را به ظرف می بخشد. اگر گیاهخوار هستید، ریکوتای لیمویی را با ریکوتای گیاهی در صفحه 161 جایگزین کنید.

این دستور غذا در روز 3 از برنامه غذایی 3 در 1 عدس ما ظاهر می شود. نمی د،د 3 در 1 چیست؟ برای ،ب اطلاعات بیشتر این پست را بررسی کنید!


میله های کیک هویج فریزر


#7: میله های کیک هویج فریزر، ص. 247

این میله‌ها در رسانه‌های اجتماعی سروصدا ،د و بسیاری از شما صبورانه منتظر ساختن آن‌ها بودید تا کتاب منتشر شود. حالا که اینجاست، امیدوارم که آنها را دوست داشته باشید!

از بین تمام خوراکی‌های خوشمزه این کتاب، قطعاً آن‌ها همان چیزی هستند که بیشتر هوس می‌کنم. آنها یک پایه هویج آجیلی با ادویه گرم و یک لایه “فراست” غنی بادام هندی در بالای آن دارند. آنها من را خیلی به یاد کیک هویج معروف مادرم می اندازند، اما آنها با غذاهای کامل و مواد گیاهی درست می شوند. غذای روزانه عالی!

غذای ساده با احساس خوب دریافت کنید!

ایالات متحده:

کانادا:

فراموش نکنید که دستور پخت مورد علاقه خود را در نظرات به اشتراک بگذارید! آشپزی مبارک دوستان


منبع: https://www.loveandlemons.com/favorite-recipes-from-simple-feel-good-food/