دستور العمل میله های بلوبری – با تاپینگ کرامبل



این دستور پخت میله های بلوبری خانگی نرم سرشار از زغال اخته شیرین است. آنها را برای یک دسر تابست، سالم سرو کنید و تماشا کنید که چقدر زود ناپدید می شوند.

دستور العمل نوار بلوبری سالم

میله های کرامبل بلوبری آسان

با پوسته نان کوتاه کره ای، پر ، ضخیم زغال اخته و رویه کرامبل خوشمزه، مقاومت در برابر این پای بلوبری ک،یک تقریبا غیرممکن است.

هر بار که آنها را در یک مهم، یا مراسم سرو می کنم، مردم همیشه دستور غذا را می خواهند.

اگر به دنبال دسری برای تهیه دسر برای فصل زغال اخته هستید، نمی تو،د با این میله ها اشتباه کنید. آنها بهترین دستور پخت بلوبری هستند که من تا به حال امتحان کرده ام.

این کوکی‌های شکلاتی سالم را نیز امتحان کنید

میله های بلغور جو دوسر سالم زغال اخته

مواد لازم دستور تهیه نوار بلوبری

شما به آرد، دارچین، بیکینگ پودر، نمک، شیرین کننده، کره یا روغن نارگیل، نشاسته ذرت یا پیکان و زغال اخته نیاز دارید.

انواع آردهایی که کار می کنند شامل آرد سفید همه منظوره، آرد املایی یا آرد جو دوسر هستند. من آرد سبوس دار را امتحان نکرده ام و آرد نارگیل یا آرد بادام را توصیه نمی کنم.

اگر می خواهید آرد خود را با جو از ابتدا درست کنید، به سادگی بلغور جو دوسر نپخته را در غذاساز یا مخلوط کن بریزید. جو دو سر را بعد از مخلوط ، اندازه بگیرید.

اگر از شکر نارگیل، شکر ،ما یا اریتریتول دانه‌بندی شده یا زایلیتول برای میله‌های بدون شکر استفاده کنید، میله‌ها را می‌توان بدون شکر تصفیه کرد.

در پر ،، هر شیرین کننده گرانول یا مایع خنثی، از جمله شربت افرا خالص، عسل، آ،، شکر سفید، شکر تصفیه نشده، یا مخلوط پخت استویا انجام می شود.

ویدیوی دستور العمل نوار بلوبری گام به گام را در بالا تماشا کنید

زغال اخته تازه یا منجمد

زغال اخته تازه یا یخ زده

از هر چیزی که در دست دارید یا هر کدام که در خواربار فروشی موجود است استفاده کنید، زیرا زغال اخته تازه یا میوه های یخ زده کار می کند.

اگر توت های یخ زده را انتخاب می کنید، توت ها را آب کنید و آب یا یخ اضافی را قبل از شروع با دستمال کاغذی پاک کنید تا میله های تمام شده خیس نشوند.

یا برای گزینه‌ای سریع‌تر و آسان‌تر در دستور غذا، می‌توان پر ، پای زغال اخته کنسرو شده را جایگزین زغال اخته، شیرین‌کننده و غلیظ‌کننده کرد.

همچنین می تو،د تمشک تازه یا یخ زده، تمشک، گی، بدون هسته، هلو ،د شده، انبه یا توت فرنگی را جایگزین برخی یا همه زغال اخته ها کنید تا طعم آن را تغییر دهید.

در اینجا یک تغییر با سیب وجود دارد: Apple C،ble Bars

دسر وگان بلوبری

میله های ،ده بلوبری لیمو

به ،وان یک تغییر طعم سرگرم کننده، پوست یک یا دو لیمو را در فیلینگ زغال اخته هم بزنید.

یا می تو،د پوست لیمو را مستقیماً در پوسته نان کوتاه و رویه کرامبل هم بزنید. یک قاشق غذاخوری آب لیمو را به مواد اضافه کنید.

میله های لیمو بلوبری قدیمی را با پوست لیموی نازک برش خورده و حلقه شده یا لیموهای تازه برش داده شده و در صورت تمایل پودر قند تزیین کنید.

میله های کرامبل بلوبری

چگونه میله های بلوبری درست کنیم

فر خود را با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید. یک ظرف فر مربعی هشت اینچی را با کاغذ روغنی بپوش،د و قالب را کنار بگذارید.

*برای یک خانواده پرجمعیت یا برای غذا دادن به جمعیت، دستور غذا را دوبرابر کنید و میله ها را در یک تابه مستطیلی نه در سیزده اینچ به مدت ی،ان بپزید.

در یک کاسه بزرگ، آرد، دارچین، شکر، نمک و بکینگ پودر را هم بزنید.

با استفاده از کاتر شیرینی پزی، چنگال یا همزن، کره سرد شده، کره بادام یا روغن نارگیل را برش دهید. به ش،تن خمیر ادامه دهید تا زم، که خمیر کوچک و حتی شبیه به استروسل ،د شود. در صورت تمایل می تو،د این کار را در غذاساز نیز انجام دهید تا گزینه ای سریع و آسان باشد.

حدود نیمی از خمیر را خیلی محکم در کف قالب پخت آماده شده فشار دهید، با استفاده از یک ورقه کاغذ مومی یا ورق دوم پوستی برای فشار دادن محکم تر. (این ورق دوم کاغذ روغنی را پس از استفاده دور بریزید.)

در یک کاسه جدید، زغال اخته تازه یا منجمد ذوب شده را با نشاسته ذرت یا پیکان و دو قاشق غذاخوری شیرین کننده دلخواه بریزید تا به طور یکنواخت مخلوط شوند.

مخلوط بلوبری را روی خمیر در تابه پخش کنید. سپس رویه باقیمانده streusel را به طور یکنواخت روی همه چیز بپاشید. محکم فشار دهید.

در طبقه وسط فر به مدت پنجاه دقیقه بپزید. فیلینگ باید ضخیم و حباب دار به نظر برسد، با پوسته و رویه طلایی.

قبل از برش دادن، اجازه دهید میله های بلوبری کاملاً خنک شوند، زیرا مواد پرکننده میوه سفت می شوند و همچنان که سرد می شوند به حالت خود ادامه می دهند.

پشته میله های بلوبری خانگی

آیا این دستور غذای گیاهی است یا بدون گلوتن؟

برای میله های زغال اخته بدون لبنیات و وگان، از کره گیاهی (یا روغن نارگیل یا کره بادام) و شیر غیر لبنی مورد علاقه خود استفاده کنید. نیازی به تخم مرغ نیست

اگر از آرد جو دوسر بدون گلوتن استفاده می کنید، میله ها نیز می توانند بدون گلوتن باشند. برخی از مارک های آرد همه منظوره بدون گلوتن نیز ممکن است کارساز باشند. در صورت تلاش حتما گزارش دهید.

در حالی که من هنوز یک نسخه کتو از دستور غذا را انجام نداده ام، اگر از ماست زغال اخته در این میله های لیمو کتو استفاده کنید، می تو،د نوارهای کتو زغال اخته فوق العاده درست کنید.

دستور العمل مربع پای بلوبری

نکات پخت میله پای بلوبری

برای برش های تمیزتر، توصیه می کنم قبل از برش میله ها را در یخچال سرد کنید. پس از سرد شدن باید به راحتی تکه تکه شوند.

اگر ترجیح می دهید به جای استفاده از فنجان و قاشق، مواد را با ترازوی غذا اندازه گیری کنید، در اینجا مقادیر مورد نیاز بر حسب گرم آورده شده است:

200 گرم آرد، 2 گرم دارچین، 130 گرم شکر، 150 گرم کره یا روغن نارگیل، 45 گرم شیر دلخواه یا کره اضافی، 360 گرم زغال اخته، 6 گرم نشاسته ذرت و 30 گرم شیرین کننده دلخواه. نمک و بکینگ پودر را نیز اضافه کنید.

نسخه روغن نارگیل کمی شکننده تر خواهد بود. استفاده از کره بادام یا شیر کم چرب (به جای تمام کره) باعث می شود قبل از پخت کمی لثه تر ،د شود. نتایج نهایی برای هر گزینه به همان اندازه خوشمزه می شود.

بهترین نکته پخت من این است که دستور پخت را در اولین بار طبق دستورالعمل درست کنید. هنگامی که می د،د چگونه باید به نتیجه برسد، می تو،د از آزمایش با جایگزینی یا کاهش مواد تشکیل دهنده خاص لذت ببرید.

بعدی در لیست کارهای پخت من این است که سعی کنم پنیر خامه ای را به مواد اضافه کنم و دستور غذا را به قالب های کیک پنیر بلوبری تبدیل کنم!

مربع های بلوبری تابست، آسان

دستور غذا از هلوی ترد من و این میله های جو دوسر توت فرنگی اقتباس شده است.

  • 1 2/3 فنجان آرد اسپلت، سفید یا جو دوسر
  • 1 قاشق چایخوری دارچین
  • 3/4 قاشق چایخوری پودر خمیرمایه
  • 1/4 قاشق چایخوری نمک
  • 2/3 فنجان قند (در صورت تمایل تصفیه نشده)
  • 3/4 فنجان کره، روغن نارگیل یا کره بادام
  • 3 قاشق غذاخوری شیر دلخواه یا کره اضافی
  • 3 فنجان ها بلوبری
  • 1 قاشق غذاخوری نشاسته ذرت یا arrowroot
  • 2 قاشق غذاخوری شربت افرا خالص یا شیرین کننده دلخواه
  • فر را با دمای 350 فارنهایت گرم کنید. پنج ماده اول را هم بزنید، سپس کره یا روغن را داخل آن برش دهید. (اگر از روغن یا کره بدون نمک استفاده می کنید، 1/4 قاشق چایخوری نمک اضافه کنید.) حدود نیمی از خمیر را خیلی محکم در کف یک تابه 8 اینچی که با کاغذ روغنی پوشانده اید فشار دهید. یا دستور پخت یک تابه 9×13 اینچی را دو برابر کنید. زغال اخته را با نشاسته ذرت و شیرین کننده مایع بریزید. این را روی پوسته پخش کنید. تمام خمیر باقیمانده را به طور مساوی روی همه چیز بپاشید. محکم فشار دهید. 50 دقیقه بپزید. بگذارید خنک شود، سپس قبل از برش در یخچال در یخچال قرار دهید.مشاهده حقایق تغذیه

دسرهای زغال اخته سالم بیشتر

بهترین مافین بلوبری کم کربوهیدرات کتو

کلوچه بلوبری سالم

یا این کلوچه های بلوبری کتو

دسر پای میوه وگان

پای زغال اخته گیاهی

زغال اخته ترد

دستور العمل پودینگ دانه چیا سالم

پودینگ چیا

دستور پخت دونات بلوبری سالم

دونات بلوبری

نان بلوبری کتو

نان بلوبری کتو

دستور پخت نان موز سالم

نان موز سالم

یا این نان موز پروتئینی

(نصف فنجان زغال اخته اضافه کنید تا به نان بلوبری موزی تبدیل شود.)


منبع: https://c،colatecoveredkatie.com/blueberry-bars-recipe/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=blueberry-bars-recipe&utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=blueberry-bars-recipe