دستور العمل موس توت فرنگی – سبک، هم زده و بسیار خوشمزه!



این دستور موس توت فرنگی که بسیار سبک و پف دار است، دسر من،ی برای تقریباً هر موقعیتی است!

بهترین موس توت فرنگی

دستور تهیه موس توت فرنگی آسان

این دسر ساده را در چند دقیقه هم بزنید، فقط با سه ماده!

میهمانان عاشق بافت فوق العاده صاف و خامه ای آن خواهند شد و این یک راه فوق العاده برای استفاده از انبوهی از توت فرنگی های تازه تابست، است.

موس توت فرنگی غلیظ را در مهم، ها، باربیکیوهای تابست،، شب های قرار عاشقانه یا هر زم، که هوس یک دسر سریع دارید سرو کنید که مطمئناً همه ،، را که آن را امتحان می کنند تحت تأثیر قرار می دهد.

از توت فرنگی های باقی مانده در این نان توت فرنگی استفاده کنید

دسر موس کیک پنیر توت فرنگی

سوالات متداول موس کیک پنیر توت فرنگی

توت فرنگی تازه یا یخ زده

این دستور غذا را می توان در تمام طول سال لذت برد، نه فقط زم، که توت فرنگی در فصل است.

اگر توت فرنگی منجمد را انتخاب می کنید، حتما توت ها را کاملا آب کنید. قبل از شروع کریستال های یخ و رطوبت اضافی را پاک کنید تا از آبریزش موس جلوگیری شود.

آیا می تو،د از انواع توت ها استفاده کنید؟

مطمئناً، این خوراک توت فرنگی با تمشک تازه یا منجمد، تمشک، زغال اخته یا گی، بدون هسته نیز کار می کند.

دو توت فرنگی بزرگ را با سه گی،، چهار تمشک یا شاه توت یا هفت بلوبری جایگزین کنید. برای دستیابی به بافت نرم تر، می تو،د پوره تمشک یا شاه توت را صاف کنید تا دانه ها خارج شوند.

اگر میوه‌های دیگری مانند پرتقال، موز، انبه، آناناس یا انجیر تازه را آزمایش می‌کنید، حتماً نتایج خود را گزارش دهید.

موس توت فرنگی وگان

برای موس بدون لبنیات، گزینه خامه نارگیل یا پنیر خامه ای گیاهی مانند Tofutti یا Trader Joe’s Vegan را انتخاب کنید.

دستور غذا در حال حاضر گیاهی (بدون ژلاتین) و بدون تخم مرغ است. اگر شکر نارگیل یا شکر ،ما را با هم مخلوط کنید تا به بافت پودر قند برسد، می توان آن را بدون شکر تصفیه شده درست کرد.

آیا می توان دستور پخت را زودتر از موعد تهیه کرد؟

بله، این یک دسر عالی است. در واقع توصیه می کنم آن را زودتر از موعد درست کنید، زیرا موس توت فرنگی ک،یک در حالت نشستن غلیظ می شود.

این دسر در صورتی که به درستی در ظرف در بسته در یخچال نگهداری شود تا چهار یا پنج روز ماندگاری دارد.

هنگامی که موس توت در ظرف قرار می گیرد، قابل حمل و نامرتب است، و آن را به گزینه ای عالی برای بردن به حمام نوزاد، مهم، های برانچ یا چای، کلوپ های کتاب، یا رویدادهای دیگر تبدیل می کند.

هنوز هوس توت فرنگی دارید؟ اسموتی توت فرنگی را امتحان کنید

در بالا، ویدیوی دستور موس توت فرنگی ساده را تماشا کنید

بدون مواد لازم دسر توت فرنگی پخت

مواد لازم برای دسر موس توت فرنگی

این دستور شامل پنیر خامه ای یا خامه نارگیل، پودر قند یا یک جایگزین بدون شکر مشابه، ماست معمولی یا یون، ساده و خمیر لوبیا و،لی اختیاری است.

برخلاف بسیاری از دستور العمل های دیگر موس توت فرنگی، این یکی به طور طبیعی بدون تخم مرغ و بدون لبنیات است، بدون ژلاتین، کول ویپ، شیر تغلیظ شده، خامه غلیظ یا خامه، ماسکارپونه، آگار آگار یا ژل توت فرنگی.

دستور پخت توت فرنگی می تواند گیاهی، بدون گلوتن، پالئو، کتو و بدون شکر باشد.

برای یک موس توت فرنگی کتو بدون شکر اضافه شده، می تو،د از پودر میوه راهب یا مخلوط آلولوز، اریتریتول یا زایلیتول پودر شده استفاده کنید. من استویا را امتحان نکرده‌ام و معتقدم استفاده از چنین مقدار کمی باعث ایجاد بافتی نرم‌تر و نازک‌تر می‌شود.

دسر توت فرنگی کتی با روکش شکلاتی
دستور پخت توت فرنگی تابست،

طرز تهیه موس توت فرنگی

دستورالعمل های دستور غذا را بخو،د و مواد خود را جمع آوری کنید.

اگر از گزینه پنیر خامه‌ای استفاده می‌کنید، بگذارید این ماده به دمای اتاق برسد تا ،یب آن راحت‌تر شود و نتیجه نهایی نرم‌تری به دست آید.

اگر از گزینه ، نارگیل استفاده می کنید، قوطی را باز کنید تا مطمئن شوید که محتویات آن ضخیم و خامه ای است، نه جامد. هرازگاهی ممکن است با یک قوطی با ، سفت یا پوسته پوسته مواجه شوید. متأسفانه چنین قوطی ها برای تهیه موس کارایی خوبی ندارند.

برای تهیه این دستور، ابتدا ساقه های توت فرنگی را جدا کنید. توت ها را مخلوط یا له کنید تا کاملا پوره شوند.

تمام مواد باقیمانده را اضافه کنید و هم بزنید تا یکدست شود. اگر با همزن دستی موس درست می‌کنید، به دنبال قله‌های سفت باشید.

یک غذاساز، همزن دستی یا یک مخلوط‌کن خوب، نرم‌ترین و مطبوع‌ترین موس توت‌فرنگی را به شما می‌دهد، زیرا هوا را وارد دستور غذا می‌کند. اگر فقط یک چنگال دارید، می تواند کار کند تا زم، که برایتان مهم نباشد که بافت تقریباً سبک و پف دار نباشد.

پس از مخلوط ، دستور بدون پخت، خامه توت فرنگی را به لیوان ها، کاسه ها یا فنجان ها منتقل کنید. دسر موس با سرد شدن به میزان قابل توجهی غلیظ می شود.

پیشنهادات خدمت بیشتر در زیر فهرست شده است.

باقیمانده غذا را تا چهار روز در یک ظرف دربسته در یخچال قرار دهید. در حالی که از نظر فنی می تو،د دسر را فریز کنید، دیگر بهترین بافت خامه ای را نخواهد داشت.

مینی فنجان موس توت فرنگی

ارائه پیشنهادات

این دسر توت فرنگی خانگی فانتزی را می توان به روش های مختلفی سرو کرد.

آن را با خامه فرم گرفته نارگیل، توت فرنگی ،د شده و کیک اسفنجی در لیوان های پارفه بپوش،د و آن را به کیک های توت فرنگی زیبای صورتی تبدیل کنید.

یا از یک نوک لوله ستاره ای برای لوله ، دستور غذا در فنجان ها یا لیوان ها استفاده کنید و فنجان های کوچک موس توت فرنگی را بسازید که با برش های توت فرنگی و کراکر گراهام، چیپس های شکلات کوچک یا ،ده های کوکی Oreo تزیین شده است.

فیلینگ موس توت فرنگی غلیظ و خامه ای را به مرکز کاپ کیک های Oreo یا مافین های سنتی سالم بلوبری اضافه کنید. یا آن را درست بیرون از کاسه با قاشق بخورید.

موس فرم گرفته همچنین یک فراست فوق العاده برای براونی یا تزیین روی کیک، پای، تارت یا چیزکیک به جای بستنی و،لی یا خامه فرم گرفته است.

سعی کنید آن را با نوتلا خانگی لایه بندی کنید

موس توت فرنگی بدون ژلاتین یا خامه فرم گرفته
  • 8 اونس پنیر خامه ای یا خامه نارگیل
  • 4 اونس ماست یا پنیر خامه ای یا خامه نارگیل اضافی
  • 1 فنجان شکر پودر شده یا جایگزین بدون قند
  • 5 توت فرنگی سایز متوسط
  • اختیاری 1/4 قاشق چایخوری رب لوبیا و،ل
  • اگر از پنیر خامه ای استفاده می کنید، بگذارید به دمای اتاق برسد. یا اگر از ، نارگیل استفاده می کنید، قوطی را باز کنید تا از غلیظ و ،ی بودن محتویات آن مطمئن شوید. (در موارد نادری که با قوطی خامه نارگیل مواجه می شوید که سفت و پوسته پوسته است، متأسفانه این قوطی ها برای موس کار نمی کنند.) ساقه ها را از توت ها جدا کرده و مخلوط کنید یا له کنید تا پوره شوند. تمام مواد باقیمانده را اضافه کنید و با استفاده از غذاساز یا مخلوط کن یا همزن دستی، آنقدر هم بزنید تا کاملا یکدست شود. به ظرف های سرو منتقل کنید و در یخچال بگذارید. با سرد شدن موس به میزان قابل توجهی غلیظ می شود.مشاهده حقایق تغذیه

دستور العمل های ساده تر موس

دستور تهیه موس شکلات تلخ وگان ساده در کاسه هایی با گل رز

موس شکلاتی وگان

ماس لیمو

دستور تهیه موس شکلاتی کتو

موس شکلاتی کتو

دستور تهیه موس آووکادو شکلاتی

موس شکلاتی آووکادو

موس کره بادام زمینی با شیر نارگیل 3 ماده

موس کره بادام زمینی

دستور تهیه موس شکلات سفید وگان

موس شکلات سفید وگان


منبع: https://c،colatecoveredkatie.com/strawberry-mousse-recipe/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=strawberry-mousse-recipe&utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=strawberry-mousse-recipe