دستور العمل مایو تند – عشق و لیمو



شما به این دستور مایونز تند در زندگی خود نیاز دارید! این چاشنی خامه ای و تند، با یک ضربه خوشمزه، سوشی، تاکو و غیره را زنده می کند.


سس مایونز تند


اغراق ، اینکه چقدر سس مایونز تند را دوست دارم سخت است. شاید بتو،د ارتباط برقرار کنید؟ خامه ای است، زینتی است، پر از ادویه آتشین است. چطور تونستی نه آیا می خواهید آن را روی سوشی بخورید، چه رسد به تاکو، همبرگر گیاهی یا یک طرف سیب زمینی سرخ کرده؟

مانند بسیاری از مردم، من ابتدا شروع به خوردن سس مایونز تند در رستوران‌ها کردم، اما سال‌هاست که خودم را در خانه درست می‌کنم. خیلی خوب است که برای زم، که بیرون غذا می‌خورید پس‌انداز کنید، و همچنین درست ، آن بسیار آسان است! دستور غذای من شامل چهار ماده اولیه است، موادی که احتمالاً در انبار خود دارید: مایونز، سیریراچا، آب لیموترش و کمی روغن کنجد برشته شده. فقط یک یا دو دقیقه طول می کشد تا مخلوط شود. منتظر چی هستی؟


شیشه سس مایونز در کنار کاسه های سریراچا، روغن کنجد، نصف لیموترش فشرده و قاشق های اندازه گیری نقره ای


مواد لازم دستور مایو تند

برای درست ، این سس مایو تند به چه چیزهایی نیاز دارید:

  • مایو، البته! بزرگترین نکته من برای این دستور تهیه سس مایونز با کیفیت است. این ماده اصلی این سس است، بنابراین شما واقعاً آن را میل خواهید کرد. من دوست دارم مایو کیوپی و سس مایونز روغن آووکادوی سر کنزینگتون. Sir K’s عالی است ممکن است وگان هم. شما همچنین می تو،د مایونز گیاهی خود را با استفاده از این دستور تهیه کنید.
  • سس تند سریراچا – این ادویه را به این دستور مایو تند اضافه می کند!
  • آبلیموی تازه – برای روشنایی و رنگ.
  • روغن کنجد برشته شده – به این سس ساده عطر و طعم آجیلی می بخشد.

دستور العمل کامل را با اندازه گیری های زیر پیدا کنید.

طرز تهیه سریراچا مایو

روش من برای طرز تهیه سس مایونز تند به سادگی هم زدن این چهار ماده با هم است! با اندازه گیری های ذکر شده در دستور زیر شروع کنید. سپس سس را بچشید و به دلخواه تنظیم کنید. اگر می‌خواهید سس تندتری داشته باشید، سیرراچای بیشتری اضافه کنید، اگر می‌خواهید روشن‌تر شود، لیموترش بیشتری اضافه کنید، یا اگر می‌خواهید حرارت را رام کنید، مایونز اضافی را مخلوط کنید. با کمی تغییر، به راحتی می تو،د تعادلی از طعم های مورد علاقه خود را پیدا کنید!


سس مایونز تند در کاسه با قاشق


نحوه استفاده از مایو تند

می تو،د مایونز تند را در ظرف یا شیشه دربسته در یخچال به مدت حدود 4 روز نگهداری کنید، بنابراین سس بسیار خوبی است که می تو،د برای خوشمزه ، وعده های غذایی ساده نگه دارید. در اینجا چند روش مورد علاقه ما برای استفاده از آن آورده شده است:

ما همچنین آن را روی ا،ومیاکی خانگی یا توفوی کنجدی ترد دوست داریم.

دوست دارید چگونه از sriracha mayo استفاده کنید؟ در نظرات به من اطلاع دهید!


دستور تهیه سس مایونز تند


سس ها و سس های مورد علاقه بیشتر

اگر این دستور تهیه سس مایونز تند را دوست دارید، یکی از این سس ها یا دیپ های خوشمزه را امتحان کنید:

مایو تند

زمان آماده سازی: 5 دقیقه

زمان کل: 5 دقیقه

خدمت 4

این دستور پخت تند مایو سیرراچا راهی سریع و آسان برای جاز ، سوشی، تاکو، برگر و موارد دیگر است! پیشنهادات سرویس مورد علاقه ما را در پست بالا بیابید.

  • ½ فنجان سس مایونز
  • 2 قاشق غذاخوری سریراچا
  • 1 قاشق چایخوری آبلیموی تازه
  • قاشق چایخوری روغن کنجد برشته شده
  • در یک کاسه کوچک، سس مایونز، سیریراچا، آب لیموترش و روغن کنجد را با هم مخلوط کنید. بچشید و به دلخواه تنظیم کنید.

  • به ،وان سس برای این کاسه های سوشی، این سوشی وگان یا دستور پخت سوشی مورد علاقه خود استفاده کنید. پیشنهادات خدمات بیشتری را در پست بالا بیابید.


منبع: https://www.loveandlemons.com/،y-mayo/