دستور العمل لیموناد منجمد – مخلوط کن خامه ای!



این دستور العمل سریع و آسان لیموناد منجمد را به ،وان یک دسر تابست، با طراوت که می خواهید بارها و بارها درست کنید، درست کنید!

دستور العمل لیموناد منجمد Chick-fil-A Copycat
آن را پین کنید

یک نوشیدنی لیمو یخ زده خامه ای

این لیموناد منجمد خانگی تنها با سه ماده اولیه ممکن است به زودی به یکی از دستور العمل های جدید مورد علاقه شما تبدیل شود.

ضخیم، شلاقی، نرم، شیرین، ترش، تند و اوه خیلی خوشمزهاین نوشیدنی کامل برای عاشقان لیمو برای خنک شدن در یک روز گرم است.

یک قاشق را بردارید یا آن را از طریق نی بنوشید!

خوانندگان نیز عاشق این دستور شلاق ، هستند

نوشیدنی لیموی منجمد مخلوط

لیموناد مات شده چه مزه ای دارد؟

لیموناد یخ زده سرد شده طعمی شبیه تلاقی شربت لیمو و شربت لیمو دارد، با بافتی شبیه به لیمو.

اگر تا به حال یک لیموناد نرم یخ زده Lemon Chill یا Minute Maid خورده اید، فقط آنها را به شکل یک نوشیدنی تصور کنید.

اگر بستنی اختیاری را اضافه کنید طعم و بافت آن غنی تر و خامه تر می شود. با این حال دستور العمل به همان اندازه با طراوت و خوشمزه است حتی اگر آن را کنار بگذارید.

اگر از بستنی استفاده کنید، طعم آن بیشتر شبیه به لیموناد محبوب برزیلی است (که در واقع با شیر تغلیظ شده شیرین و لیمو ترش درست می شود، نه لیمو).

آن را برای میان وعده، دسر یا صبحانه با یک تکه نان موز سالم سرو کنید.

در بالا، ویدیوی دستور العمل لیموناد یخ زده را تماشا کنید

لیمو ترش تازه

مواد لیموناد منجمد زده شده

برای تهیه این دستور به آب لیمو، پوست لیمو، شیرین کننده دلخواه و یخ یا آب نیاز دارید. یا با مخلوط ، یک پیمانه بستنی و،لی یا خامه نارگیل، نوشیدنی لیمو را به یک لیموناد مات شده Chick-fil-A تبدیل کنید.

در حالی که دومین ماده در لیموناد منجمد Minute Maid شربت ذرت با فروکتوز بالا است (و شکر و شربت ذرت را قبل از هر لیموی واقعی فهرست می کند)، این نسخه خانگی را می توان بدون هیچ شربت ذرت درست کرد.

با فشار دادن لیموی تازه و دور ریختن دانه های آن، آب لیموی خود را درست کنید. یا می تو،د آب لیمو ۱۰۰٪ را از فروشگاه های مواد غذایی، از مارک هایی که شامل W،le Foods، Wegmans، ReaLemon و Santa Cruz هستند، ،یداری کنید.

حتما از پوست لیمو غافل نشوید، زیرا این ماده طعم لیمو را اضافه می کند.

برای یک لیموناد منجمد گیاهی، یا بستنی را حذف کنید یا از جایگزین گیاهی مورد علاقه خود استفاده کنید. ما عاشق این بستنی نارگیل بدون لبنیات هستیم.

سایر جایگزین های سالم برای نگهداری بستنی ،یداری شده عبارتند از: بستنی شیر بادام، بستنی شیر جو دوسر، ماست یون،، بستنی موز یا ماست منجمد خانگی.

گزینه های شیرین کننده ای که به خوبی کار می کنند عبارتند از شکر سفید، شکر نارگیل تصفیه نشده یا شکر نیشکر، شربت افرا خالص، عسل یا آ،.

برای تهیه لیموناد بدون قند و کتو منجمد، شیرین کننده بدون شکر مانند اریتریتول، زایلیتول یا ،یب میوه راهب را انتخاب کنید. من جایگزین استویا را امتحان نکردم.

دستور غذا به طور طبیعی بدون گلوتن و بدون تخم مرغ است. همچنین می تواند به راحتی کم کربوهیدرات، کم کا،ی، بدون چربی، پالئو و لبنیات باشد.

احساس ماجراجویی می کنید؟ بستنی آووکادو را امتحان کنید

دستور العمل چیل لیمو منجمد

طرز تهیه لیموناد یخ زده

درست ، دستور پخت در مخلوط کن

برای یک لیموناد یخ زده تقریباً فوری، هر زمان که هوس کردید، تمام مواد لیموناد را به یک مخلوط کن با سرعت بالا اضافه کنید.

مخلوط را با استفاده از تامپر به طور مداوم پردازش کنید تا بافت ضخیم و ، دلخواه شما به دست آید.

برای تهیه این دستور در یک مخلوط کن معمولی یا غذاساز به جای دستگاهی با سرعت بالا مانند Vitamix یا Blendtec، تکه های یخ یخ زده را تا زم، که به اندازه کافی نرم شوند تا مخلوط کن شما قابل حمل باشد، آب کنید. سپس دستور پخت را ادامه دهید.

با استفاده از روش بستنی ساز

همچنین می تو،د لیموناد یخ زده را در دستگاه بستنی ساز درست کنید. با پیروی از دفترچه راهنمای برند و مدل خاص خود، دستگاه را از قبل آماده کنید.

با مواد بسیار سرد شروع کنید و به جای سه فنجان یخ از یک و یک سوم فنجان آب سرد یخ استفاده کنید. همه مواد را در یک پیمانه یا کاسه بزرگ با هم مخلوط کنید، سپس مخلوط را در بستنی ساز خود بریزید.

حدود پانزده دقیقه یا تا زم، که شبیه لپه لیمو شود، آن را هم بزنید. در کاسه ها یا لیوان ها سرو کنید و در صورت تمایل روی آن را با ن،اع تازه یا پوست لیمو شیرین شده سرو کنید.

درست ، دستور پخت در یک کاسه

یک ظرف یا کاسه کم عمق بزرگ را یک شب در فریزر سرد کنید و تمام مواد لیموناد را در یخچال بگذارید. مانند روش بستنی ساز، باید یک و یک سوم فنجان آب سرد را جایگزین همه تکه های یخ کنید.

وقتی همه چیز سرد شد، همه مواد را با هم مخلوط کنید. داخل ظرف سرد بریزید.

به مدت نیم ساعت در فریز قرار دهید، سپس خیلی خوب هم بزنید تا کریستال های یخ ش،ته شوند و هوا به داخل مخلوط برود. به فریزر برگرد،د، سپس این کار را هر نیم ساعت تکرار کنید تا به چیزی شبیه به بافت گر،تای لیمو برسید.

شما همچنین ممکن است این سوربت شکلاتی را دوست داشته باشید

لیموناد یخ زده وگان

طعم لیموناد منجمد

برای تبدیل دستور غذا به یک لیموناد توت فرنگی منجمد سالم، کافی است نصف فنجان توت له شده را قبل از مخلوط ،، هم بزنید.

یا پودر تمشک خشک شده یخ زده یا پودر گل نخود پروانه ای را برای یک نوشیدنی آبلیموی منجمد زیبا و کاملا طبیعی آبی یا صورتی اضافه کنید.

می تو،د نیمی از آب لیمو را با آب پرتقال تازه، آب آناناس یا آب هلو جایگزین کنید و شکر اضافه شده را به میزان دلخواه کاهش دهید.

با خیال راحت تجربه کنید و طعم دلخواه خود را بسازید.

اگر به ایده‌های طعم یا الهام نیاز دارید، استاربا، اخیراً تازه‌کننده‌های لیموی منجمد جدیدی را در میوه‌های شور آناناس، آکای توت‌فرنگی و میوه اژدهای انبه معرفی کرده است.

در حالی که مخلوط کن هنوز روی پیشخوان است، یک دستور غذای فراپوچینو یا یک اسموتی موز حاوی کره بادام زمینی پر پروتئین و مواد مغذی را درست کنید.

دسر لیموناد مات شده

فواید تغذیه ای برای دستور لیمو

تنها یک وعده از این لیموناد منجمد بیش از 35 درصد از نیاز روزانه به ویتامین C را تامین می کند.

نوشیدنی لیمو می تواند کم چرب، بدون کلسترول و کم کا،ی باشد. و به ،وان یک منبع هیدراتاسیون به حساب می آید، با قند بسیار کمتری نسبت به نوشابه.

همچنین به شما این امکان را می دهد که شکر اضافه نکنید یا بدون شکر تصفیه شده باشید.

در صورت تمایل، ماست و،لی اختیاری را برای تقویت پروتئین اضافه کنید.

لیموناد یخ زده
  • 1/2 فنجان آب لیمو
  • 3 فنجان ها تکه های یخ (330 گرم)
  • 1/4 فنجان قند یا شیرین کننده دلخواه
  • 2 قاشق چایخوری پوست لیمو
  • اختیاری 1/2 فنجان ماست و،لی، بستنی یا خامه نارگیل
  • تمام مواد لیموناد یخ زده را به مخلوط کن با سرعت بالا اضافه کنید. با استفاده از یک دستمال، آنقدر هم بزنید تا غلیظ و لطیف شود. برای تهیه دستور غذا در مخلوط کن معمولی یا غذاساز به جای دستگاه پرسرعت، تکه های یخ یخ زده را آب کنید تا به اندازه کافی نرم شوند تا مخلوط کن شما بتواند کار کند. اگر ترجیح می دهید، دو گزینه نیز در بالا برای طرز تهیه دستور بدون مخلوط کن ذکر شده است.مشاهده حقایق تغذیه

بهترین دستور العمل های لیمو

ماس لیمو

رب لیمو

کیک نان لیمو وگان نهایی

نان لیمویی وگان

طرز تهیه کیک پنیر کتو

کیک پنیر کتو

دستور تهیه میله لیمو کتو

میله های لیمو کتو

یا میله های لیمو وگان

شیرینی گلوله برفی لیمویی با 6 ماده

کوکی های لیمویی Meltaway

طرز تهیه کیک لیمویی وگان

کیک لیمویی وگان

کوکی لیمو پی،ی


منبع: https://c،colatecoveredkatie.com/frozen-lemo،e-recipe/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=frozen-lemo،e-recipe&utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=frozen-lemo،e-recipe