دستور العمل بستنی وگان – بیش از 25 طعم مختلف!



فقط در چند سال گذشته، بستنی وگان راه طول، را پیموده است. اکنون می‌تو،د دستور العمل‌های بستنی وگان را برای تقریباً هر طعمی که تصور کنید، از شکلات و و،ل گرفته تا خمیر کوکی و کارامل نمکی ب،ید یا پیدا کنید!

چه از یک رژیم غذایی گیاهی و بدون لبنیات پیروی می کنید یا نه، در اینجا 25 مورد از بهترین دستور العمل های بستنی گیاهی را برای همه برای لذت بردن آورده ایم.

دستور العمل های بستنی وگان

طرز تهیه بستنی شیر بادام خانگی

بستنی شیر بادام

با پنج دستور غذا برای طعم‌های مختلف بستنی، این بستنی شیر بادام می‌تواند بدون لبنیات، بدون شربت ذرت، بدون موز، بدون شکر و آجیل (بدون بادام هندی) باشد. این ماده حاوی مواد نگهدارنده یا صمغ زانتان، شیر نارگیل و بستنی ساز نیست.

دستور تهیه شلاق آناناس دیزنی

دستور العمل Dole Whip – درست مانند نسخه معروف دیزنی

دسر اصلی آناناس Dole Whip یک دسر نرم آناناسی چرخان است که طعمی شبیه تلاقی بین ماست منجمد آناناس و بستنی و،لی خامه‌ای دارد. این دستور پخت کپی خانگی را در آشپزخانه خود درست کنید.

دستور العمل بستنی سالم

بستنی وگان پسته، از سلام صبحانه کتاب آشپزی

این غذای گیاهی منجمد با طعم خوشمزه پسته بسته بندی شده است. در واقع، این دستور غذای مورد علاقه من در کل کتاب است، حتی اگر شکلاتی نداشته باشد.

امیدوارم شما هم مثل من آن را دوست داشته باشید!

دسر بدون بستنی نارگیل لبنیات

بستنی نارگیلی بدون لبنیات

بسیاری از فروشگاه‌ها که برندهای بستنی وگان را ،یداری می‌کنند، بر پایه نارگیل هستند و دلیل خوبی هم دارند. شیر نارگیل و ، نارگیل بافت ضخیم و صافی تولید می کنند که شبیه خامه غلیظ یا شیر کامل است.

دستور تهیه بستنی آووکادو

بستنی اواکادو

این بستنی آووکادو شکلاتی یا و،لی با گزینه‌های بدون لبنیات، بدون گلوتن و پالئو، مطمئناً شما را جلب می‌کند. در حالی که ممکن است برای مصرف کنندگان آمریکایی ایده ای غیرعادی به نظر برسد، اما سال هاست که یک طعم ک،یک در سراسر جهان است.

بستنی کم کربوهیدرات

بستنی کتو

برای ،، که رژیم غذایی کم کربوهیدرات یا بدون شکر دارند، این دسر کتو منجمد همان خامه‌ای لو، بستنی لبنی معمولی را بدون شکر ارائه می‌کند.

طرز تهیه بستنی شیر جو دوسر

بستنی شیر جو دوسر

اگر به دنبال گزینه ای هستید که نه تنها بدون شیر نارگیل، بلکه بدون آجیل، بدون سویا و تخم مرغ باشد، حتما این بستنی جو دوسر را امتحان کنید.

در بالا، ویدیوی طرز تهیه بستنی گیاهی را تماشا کنید

دستور العمل های بستنی موز وگان

دستور العمل های خامه ای نرم موز وگان

بستنی موز – 10 دستور جدید

بستنی موز که به آن ، خوب نیز می گویند، یک جایگزین بسیار محبوب برای بستنی سنتی پر کا،ی و چربی اشباع شده است. تنها چیزی که برای تهیه دسر منجمد نیاز دارید، موز یخ زده رسیده و مخلوط کن یا غذاساز است.

بستنی تمرینی شکلاتی بدون بستنی ساز

بستنی پروتئینی

اگر تا به حال یک تمرین را با رفتن مستقیم به فریزر برای خوردن یک پیمانه بن و جری به پایان رسانده اید، این دستور تهیه بستنی سالم سرشار از ویتامین، فیبر و مواد مغذی برای شما من، است.

بستنی کره بادام زمینی کم کا،ی

بستنی وگان کره بادام زمینی

این دسر کره بادام زمینی خانگی با تنها 150 کا،ی در هر وعده، به مواد اصلی آشپزی نیاز دارد و طعم مورد علاقه طرفداران بسیار زیاد است.

کره بادام زمینی شکلاتی نایس خامه

کره بادام زمینی شکلاتی نایس خامه

بسیار نرم و شکلاتی، این ، کره بادام زمینی خوب طعمی شبیه خوردن یک فنجان کره بادام زمینی یخ زده ریس دارد. دسر بستنی سالم به شما پروتئین، ویتامین، آنتی ا،یدان و چربی های سالم می دهد.

بستنی وگان چیپ شکلاتی ن،ا

خامه نایس چیپس شکلاتی ن،ا

قبل از وگان شدن، بستنی شکلاتی ن،ایی Baskin Robbins مورد علاقه من بود. این نسخه گیاهی طبیعی شیرین و سالم برای دوستداران ن،اع عالی است.

دستور العمل های ماست منجمد وگان

دستور العمل ماست منجمد وگان

ماست منجمد خانگی

طرز تهیه ماست منجمد خانگی تنها با دو ماده. می‌تو،د دستور غذای اصلی را برای طعم‌های ماست منجمد وگان به دلخواه خود سفارشی کنید.

ماست منجمد شکلاتی خانگی

ماست منجمد شکلاتی

این جایگزین بستنی شکلاتی با پروتئین بالا و سالم، یک دسر کم کا،ی فوق العاده برای یک روز گرم تابست، است. بر خلاف بسیاری از دستور العمل های دیگر شکلات فرویو، این دستور پخت نیازی به خامه غلیظ یا شیر تغلیظ شده ندارد.

ماست یخ زده گی، وگان گارسیا

ماست منجمد گی،

ماست منجمد گی، شیرین با شکلات تیره غنی در این دستور العمل آسان برای ماست منجمد خانگی Cherry Garcia که طعمی شبیه به ماست بن و جری دارد، چرخانده می شود.

دسرهای یخ زده وگان

دستور آشپزی شکلاتی خانگی

شربت شکلات

این سوربت شکلاتی غنی را برای یک غذای گیاهی طبیعی و بدون تخم مرغ یا لبنیات درست کنید. این دسر وگان برای عاشقان واقعی شکلات است. من آن را با خامه فرم گرفته نارگیل و تمشک تازه روی آن سرو می کنم.

بهترین دستور آشپزی لیمو در لیموهای خالی شده

شربت لیمو

سبک و با طراوت، این دستور غذای ساده لیمو ترش، تعادل کاملی از تارت و شیرین است. فقط با سه ماده می تو،د دستور تهیه کنید.

دستور العمل آسان فراپوچینو

دستور پخت فراپوچینو

استاربا، را به آشپزخانه خود بیاورید، با یک وعده قهوه وگان یخ زده نوشیدنی فراپوچینو که می تو،د در کمتر از پنج دقیقه از ابتدا تا انتها با هم بریزید.

کولاک شکلاتی وگان

شکلات براونی خمیر کولاک

ملکه لبنیات وگان می شود! اگر در کولاک محبوب DQ Blizzards بزرگ شده اید، به این کولاک وگان خانگی ضخیم یک چرخش بدهید. درست مانند نسخه فست فود، اگر آن را وارونه نگه دارید در فنجان سرو می ماند.

بستنی کم کا،ی

فاج سیکل های شکلاتی سالم

این بستنی های شکلاتی دوستانه شما را مستقیماً به دوران کودکی می برد. اگر صاحب قالب بستنی نیستید، به جای آن از لیوان های کاغذی استفاده کنید و یک قاشق یا چوب بستنی چوبی را در زم، که فوج پاپ نیمه یخ زده است، داخل آن قرار دهید.

دستور العمل بستنی وگان Oreo

طرز تهیه بهترین بستنی گیاهی

ا،ر دستور العمل های بستنی وگان به یکی از سه روش نیاز دارند.

روش اول استفاده از دستگاه بستنی ساز است. شما به سادگی همه مواد را با هم مخلوط می‌کنید، سپس طبق دستورالعمل سازنده دستگاهتان، آن را به هم می‌زنید.

توجه داشته باشید که بیشتر بستنی سازان نیاز دارند ظرف پایه را تا چهل و هشت ساعت قبل از کوبیدن منجمد کنند.

گزینه دوم این است که مواد مایع را در سینی های یخ منجمد کنید. پس از یخ زدن، تکه های یخ را در یک مخلوط کن با سرعت بالا مانند Vitamix یا Blendtec مخلوط کنید تا یکدست شود.

روش دیگر برای تهیه بستنی بدون دستگاه بستنی ساز این است که مواد را با هم مخلوط کرده و مخلوط را در ظرف دراز و کم عمقی ریخته و در فریزر قرار دهید.

از یک چنگال برای هم زدن محتویات هر نیم ساعت استفاده کنید و کریستال های یخ را بشکنید. این روش سوم کمترین حالت خامه‌ای را دارد، اما همچنان یک شیر یخ یا بافت گر،تا خوش‌مزه به دست می‌دهد.

ساندویچ بستنی وگان

برندهای بستنی بدون لبنیات

تقریباً به هر فروشگاه مواد غذایی معمولی، W،le Foods، Walmart، Trader Joe یا Target فریزر بروید و چندین گزینه بستنی گیاهی را در نمایش خواهید دید.

اینها شامل برندهای بستنی کاملاً گیاهی مانند So Delicious، Oatly، و Nada Moo، و عرضه‌هایی از برندهای سنتی بزرگتر مانند Breyer’s، Halo Top و Haagen Dazs می‌شوند.

آنها حتی بارهای وگان مگنوم و ساندویچ های بستنی غیرلبنی می فروشند.

فروشگاه های بیشتر و بیشتری در سراسر کشور، و همچنین در کانادا و سراسر جهان، شروع به ارائه اقلام گیاهی برای ،، که لبنیات نمی خورند، می کنند.

می‌تو،د اسکوپ‌های وگان را در مجموعه‌ای از طعم‌ها در فروشگاه‌های زنجیره‌ای مانند Jeni’s و Van Leeuwen و در فروشگاه‌های بستنی، ماست منجمد یا ژلاتوفروشی‌های کوچکتر پیدا کنید.

ا،ر این گزینه ها بر پایه شیر نارگیل، شیر جو دوسر یا بادام هندی هستند.

دستور تهیه بستنی بدون لبنیات

بستنی های غیر لبنی بیشتر

بستنی قهوه وگان

ماست منجمد نوتلا

بستنی خمیر کوکی وگان

ماست منجمد کره بادام زمینی

بستنی وگان Oreo

بستنی شکلاتی سالم

پاپ پودینگ کره بادام زمینی

طرز تهیه براونی وگان شکلات تلخ

در زیر یک دستور العمل فوق العاده برای بستنی نارگیل گیاهی آورده شده است که به شما امکان می دهد با صرفه جویی در هزینه بستنی ،یداری شده از فروشگاه صرفه جویی کنید.

آن را در یک کاسه یا م،وط بخورید یا از آن برای روی کیک پنیر وگان یا براونی وگان استفاده کنید.

این نسخه خانگی را می توان به طعم های نامحدودی مانند کوکی ها و خامه، کره گیاهی پیکان یا شکلات سفید، خمیر کیک تولد، جاده سنگی، و،ل فرانسوی، گردو افرا، لوبیا و،ل هلو یا توت فرنگی تبدیل کرد.

  • 2 فنجان ها شیر نارگیل (برای بدون نارگیل، بستنی شیر بادام بالا را امتحان کنید)
  • 1/3 فنجان شیرین کننده انتخابی
  • 1/8 قاشق چایخوری نمک
  • 1 1/2 قاشق چایخوری عصاره و،ل خالص
  • اختیاری 1/4 فنجان پودر کاکائو برای بستنی شکلاتی
  • از شیر نارگیل کنسرو شده پر چرب استفاده کنید، نه از شیر نارگیل یا شیر نارگیل موجود در کارتن. برای تهیه بستنی گیاهی: همه مواد را با همزن بزنید. اگر دستگاه بستنی‌سازی دارید، به سادگی طبق دستورالعمل سازنده آن را به هم بزنید. بدون دستگاه بستنی ساز: مخلوط را در قالب های یخ فریز کنید. مکعب های یخ زده را در یک مخلوط کن با سرعت بالا مانند ویتامی، مخلوط کنید یا آنقدر ذوب کنید که در غذاساز یا مخلوط کن معمولی مخلوط شوند. بلافاصله از آن لذت ببرید، یا حدود یک ساعت در فریزر قرار دهید تا بافتی سفت تر داشته باشد. بستنی وگان خانگی بهترین و خامه‌ترین بستنی روزی است که درست می‌شود. می تو،د باقی مانده غذاها را تا یک ماه منجمد کنید. قبل از سرو آب کنید.


منبع: https://c،colatecoveredkatie.com/vegan-ice-cream-recipes/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=vegan-ice-cream-recipes&utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=vegan-ice-cream-recipes