خرید 50 مدل ماوس کامپیوتر و لپ تاپ دقت و کیفیت بالا با گارانتی معتبر و بهترین قیمت یام


البته انتخاب ابعاد ماوس می تواند سلیقه ای و شخصی هم باشد؛ نکته مهم این است که با در دست گرفتن ماوس احساس راحتی داشته و در زمان استفاده از آن، احساس سختی نکنید. توپ این نوع موس که روی آن‌ها قرار دارد، با دست کنترل می‌ شوند. این نوع برخلاف سایر ماوس ها در جای خودش ثابت است و تکان داده نمی شود. شبیه به همان نوع اپتیکال، نور به سطح پد تابیده خواهد شد و بعد تصویر بازتاب آن به وسیله سنسور برداشته خواهد شد ولی این مدل لامپ LED ندارد و از لیزر بهره می برد. کار کردن با ماوس لیزری روی سطح شیشه و سطوح براق امکان پذیر است.

  • چه برای خرید موس بلوتوث چه برای خرید موس وایرلس و سیمی، در هر صورت ابعاد موس را باید هنگام خرید در نظر داشته باشید.
  • حسگر اپتیکال ماوس دارای حداکثر دقت 6400 DPI است و عملکرد فوق العاده ای دارد.
  • برند تسکو در طراحی و ساخت محصولات جانبی تخصص دارد و موفق شده بهترین ماوس با سیم را به بازار عرضه کند.
  • در موس های نسل‌های قبل وقتی شما این وسیله را تکان می‌دهید، غلتکی که در زیر آن قرار دارد نیز تکان می خورد؛ این گونه پردازنده هایی که داخل این دستگاه قرار دارند این حرکات را تشخیص می دهند و سیگنال‌هایی به کامپیوتر ارسال می شود.
  • ماوس ها باتوجه‌به برند انتخابی و امکاناتی که به آن مجهز شده‌اند، دارای قیمت‌های متفاوتی هستند.

واحد تامین کالاتیک در صورت امکان، نسبت به موجود کردن محصول یا محصولات مدنظرتان در اسرع وقت اقدام خواهد کرد. فرقی نمی‌کند موس های نوری یا موس های لیزری سیمی باشند یا بی سیم، چراکه از نظر طراحی بسیار شبیه به هم هستند اما یک تفاوت اساسی دارند. در حالی که ماوس های اپتیکی از نورهای LED قرمز رنگ برای تشخیص حرکت استفاده می‌کنند، ماوس های لیزری از نور LED خارج از طیف رنگی استفاده کرده و به‌نظر می‌رسد که نوری ندارند. هر دو نوع موس از عملکرد خوبی برخوردارند اما مدل‌های لیزری به نسبت دارای دقت بیشتری هستند. در مجموع ماوس های اپتیکال و لیزری برای انجام کارهای استاندارد با کامپیوتر گزینه عالی به حساب می‌آیند.

موس بی سیم گیمینگ لاجیتک مدل G502 Lightspeed ا Logitech G502 Lightspeed Gaming Mouse

پیش از آنکه بخواهید انتخاب خود را نهایی کنید، باید بودجه‌ای که برای خرید خود کنار گذاشته‌ای را در نظر بگیرید. پس نیازی نیست هزینه بسیار گرانی را بابت موس اپل پرداخت کنید. یک ضرب‌المثل قدیمی انگلیسی می‌گوید آنقدر ثروتمند نشده‌ام که کالای ارزان بخرم. باید همیشه ابتدا میانگین قیمت‌ها را در نظر بگیرید و در همان حدود خرید خود را انجام دهید. موس‌هایی که بسیار ارزان قیمت هستند، معمولاً دوام کمی دارند.

ماوس فیلیپس مدل SPK7525B/93

از برترین برندهای تولید کننده ماوس می‌توانیم به ریزر، تسکو، لاجیتک اشاره کنیم. ماوس بی صدا همانطور که مشخص است ماوسی است که کلیک دکمه‌های آن صدای بسیار کمی را ایجاد می‌کند. این ماوس‌ها مانند دیگر انواع موس کامپیوتر کار می‌کنند و هیچ تفاوتی غیر از میزان صدا با موس‌های دیگر ندارند. برند اچ ایکس اچ جی نیز به عنوان بهترین مارک ماوس با سیم مطرح است و محصولاتی مقاوم با عملکردی بی نقص را روانه بازار می کند. ماوس مدل J700 این برند برای استفاده هر دو دست راست و چپ طراحی شده و به 6 کلید مجهز است.

پس همان طور که می‌توانید انتظار داشته باشید، این نوع موس برای اتصال نیاز به بلوتوث دارند. حتی اگر کامپیوتر خانگی دارید هم می‌توانید از ماژول بلوتوث استفاده کنید. زیرا اکثر لپ‌تاپ‌ها بلوتوث دارند و دیگر نیازی نیست تا درگاه USB اشغال شود. بد نیست بدانید که این نوع ماوس بیسیم را می‌توان به گوشی‌های هوشمند اندروید نیز متصل کرد. پس در نظر داشته باشید که قیمت موس وایرلس از موس‌های دانگلی بیشتر خواهد بود.