خرید و قیمت فن سی پی یو اینتل 478 با کیفیت 100%


خرید و قیمت فن سی پی یو اینتل 478 با کیفیت 100%

برای مقایسه، پردازنده‌های نسل جدید و کنونی اینتل از فرکانس‌های ۵ گیگاهرتز و بالاتر پشتیبانی می‌کنند که نزدیک به ۷۰۰۰ برابر بیشتر از اولین سی پی یو تجاری این شرکت است. قیمت فن سی پی یو اینتل 478 خیلی مناسب است این محصول دارای کیفیت بسیار بالا هست و توسط شرکت اینتل هست . یکی از ساده‌ترین روش‌های مورد استفاده برای افزایش موازی سازی این است که اولین مراحل واکشی و رمزگشایی دستورالعمل را پیش از اینکه اجرای دستورالعمل قبلی تمام شود، شروع کنیم. این روش ساده‌ترین فرم یک تکنیک بنام خط لوله دستورالعمل (instruction pipelining) است و در تقریباً تمام پردازنده‌های عمومی جدید استفاده می‌شود. خط لوله دستورالعمل، با شکستن مسیر اجرا و تبدیل آن به مراحل جداگانه، باعث می‌شود تا در هر زمان بیش از یک دستورالعمل اجرا شود.

  • اگر برای امور روزمره و عادی و یا وبگردی و تماشای فیلم ها و یا گوش دادن به موسیقی می خواهید استفاده کنید، هرگز به دنبال پردازنده های گران قیمت نباشید چون در این صورت پولتان را بیهوده به هدر داده اید.
  • با برنامه های نصب شده روی ویندوز می توانید نوع پردازنده خود را پیدا کنید.
  • سرعت سی پی یو کامپیوتر و لپ تاپ به دلیل استفاده طولانی مدت، اجرای همزمان تعداد زیادی برنامه یا ویروسی شدن، ممکن است کاهش پیدا کند و سبب کاهش سرعت کامپیوتر شود.
  • اولین چیزی که باید در انتخاب پردازنده کامپیوتر به آن دقت کنید، نسل یا ریزمعماری است.

همانطور که گفته شد، شرکت‌های اینتل و AMD پردازنده‌های مختلفی را برای انواع کاربری‌ها تولید می‌کنند. هر کدام از این برندها سری‌ها و نام گذاری‌های خاص خود را دارند تا نوع کاربری هر پردازنده را از دیگری جدا نمایند. طبق اظهارنظر کارشناسان کامپیوتر راه دقیق و مشخصی برای تشخیص اورکلاک شدن قطعات کامپیوتر وجود ندارد.

پردازنده اینتل Intel Core i5 4590T

حالا باید ببیند که در هنگام خرید پردازنده کامپیوتر این مورد برای شما اهمیت دارد یا خیر. این پردازنده از سری Ryzen 3 است که از معماری Zen+ (Pinnacle Ridge) همراه با سوکت AM4 استفاده می‌کند. اگر بخواهیم به زبان ساده بگوییم، CPU دستوراتی را از نرم‌افزارهای کامپیوتری دریافت می‌کند که ابتدا به زبان باینری ترجمه شده و سپس به اجرا درمی‌آیند.

کاربران بیشتر به دنبال چه هستند؟

اما یکی از موضوعاتی که انتخاب شما را محدود می کند، نوع و نسل مادربرد می باشد. همانطور که میدانید، مادربرد ها تنها می توانند یک یا 2 نسل از پردازنده های موجود در بازار را پشتیبانی کنند، بدین ترتیب گر قصد انتخاب پردازنده برای مادربرد فعلی تان را دارید، انتخاب های شما به چند مورد محدود می شود. •1156LGA نسل اول سی پی یو های core i با این سوکتهای 1156 ارائه شد اما به دلیل مشکلاتی که در سیستم خنک کننده داشت خیلی مورد استقبال قرار نگرفت.

برای اینکه CPU شما به سرعت کلاک بسیار بالاتری نسبت به آنچه که در مشخصات روی جعبه رتبه بندی شده است دست یابد، برای یک سیستم خنک کننده پیشرفته و یک مادربرد سازگار با اورکلاک باید هزینه بیشتری بپردازید. در حالی که تقریباً تمام تراشه‌های اخیر AMD تا حدی قابل اورکلاک هستند، اگر می‌خواهید یک تراشه اینتل را اورکلاک کنید، باید برای یکی از پردازنده‌های سری K این برند (که با خنک‌کننده‌ها عرضه نمی‌شود) هزینه بیشتری بپردازید. اگر تمام تجهیزات مناسب را نیز تهیه کنید، همچنان می توانید تراشه ای دریافت کنید که به خوبی اورکلاک نمی کند.