خرید ، قیمت و خواص گردنبند عقیق مردانه اصل | hsaatchi


خرید ، قیمت و خواص گردنبند عقیق مردانه اصل | hsaatchi

انتخاب یک گردنبند مردانه مناسب می تواند باعث بهبود ویژگی های شخصی شما و همچنین باعث درخشش استفاده از آن به لباس شما شود. سایت بدلیجات نیلوشاپ، از سال 1400 فعالیت خود را به صورت تخصصی در حوزه بدلیجات آغاز کرده است. هدف ما ارائه با کیفیت ترین و جدیدترین مدل های زیورآلات، ویژه خانم ها و آقایان شیک پوش، با بهترین قیمت و همراه با ارسال سریع و بموقع است. ما همچنان به تلاش خود در جهت ارتقای خدمات به مشتریانمان ادامه میدهیم چرا که معتقدیم آنان شایستگی بهترین را دارند و در این مسیر به ما کمک می کنند. دراین مقاله دلایل استفاده مردان از انواع گردنبند را بررسی خواهیم کرد. این مطلب برای کسانی که فکر می کنند آقایان نباید از اکسسوری های مردانه استفاده کنند، مناسب است.

  • در نهایت باید توجه داشته باشید که رنگ گردنبندها نیز بسیار مهم هستند.
  • در مقابل، اگر صورت شما گرد است، استفاده از گردنبندهای بلندتر، مانند گردنبندهای ماتینی یا اپرا انتخاب بهتری هستند، چرا که این گردنبندها می‌توانند با تشکیل یک طرح V مانند، توازن را به استایل شما برگردانند.
  • استفاده از زنجیر در مردان بسیار دیده شده است که به تنهایی یا به همراه پیراهن و کت و شلوار از زنجیر استفاده می کنند.
  • قیمت هایی که می توان برای زنجیر طلا مردانه کارتیه در نظر گرفت با توجه به قیمت بالای طلا، بسیار گران می شود.
  • محصولات کارتیه تنوع فوق‌العاده زیادی دارند و در ضخامت و طول های متفاوتی ساخته می شوند.
  • گردنبند قیچی و شانه به هم چسبیده از دسته گردنبد های دوتایی با یک زنجیر است که هم برای دختران و هم پسران قابل استفاده است.

این گردنبند صلیب خفن همراه با زنجیرِ با کیفیت 56 سانتیمتری ارائه می شود. داشتن یک استایل شیک و جذاب، به جز لباس‌های زیبا، به اکسسوری‌های خاص هم نیاز دارد؛ به همین دلیل لازم است هر مردی در کشوی خود چندین قطعه اکسسوری متفاوت داشته باشد که هر کدام تکمیل کننده استایل‌های متفاوت او هستند. پس از برسی تمامی ویژگی‌ های یک گردنبند مردانه خوب، باید قیمت آن را مورد توجه قرار دهیم. گردنبندهای مهره‌ای هم برای خانم‌ ها و هم برای آقایان مناسب اند و در اغلب موارد تفاوت چندانی میان آن‌ ها نیست. به همین خاطر است که آقایان هم می‌توانند از گردنبندهای مهره‌ای استفاده کنند.

محدوده قیمت

اسب تک شاخ موجودی افسانه ای است که نمادی از پاکی و نجابت است و امروزه انواع گردنبند و بدلیجات اسب شاخدار در دنیای مد بسیار مورد توجه و ترند هستند. گردنبند خفن پسرانه با طرحی از عزرائیل که روی آلیاژ فلزی استیل/ تیتانیوم حکاکی شده است. این مدل گردنبند مردانه طرح اسکلت طرح نسبتا ترسناکی دارد و مناسب جوانان با تیپ های اسپرت، پانک و راک می باشد.این محصول دارای زنجیر 70 سانتیمتری رایگان نیز می باشد. گردنبند دوتایی دخترانه و پسرانه که از دو تکه مجزا که یا یکدیگر جفت شده و مکمل هم هستند + دو زنجیر طلایی و نقره ای تشکیل شده است.

پلاک اسم شیما باگردنبند زنانه سنگ جاسپر

اگر یکی از طرح‌های زنجیرهای مردانه استیل را که برای شما آماده کرده‌ایم انتخاب کنید، می‌توانید مطمئن باشید که این زنجیر مردانه زیبا و شیک، طی سال‌ها برای شما طلا فروشی ساعتچی دوام می‌آورد. گردن آویز طرح طلا،تمام استیل با ثبات رنگ بالا،حاشیه گردنبند نگین کاری شده و آیات قرآنیِ وان یکاد به شکل بسیار ظریفی روی گردنبند حک شده است.به همراه این پلاک طلایی یک زنجیر با طول متوسط(حدود45سانتیمتر) نیز همراه خواهد بود. گردنبند مدل مار، از جدیدترین مدل های گردنبند گنگ دخترانه است که مناسب استفاده در روی لباس و مانتو می باشد. از این مدل گردنبند جدید پسرانه در انواع تیپ و استایل های اسپرت، و همچنین به عنوان یک هدیه ای خاص در مناسبت های مختلف استفاده می شود.