خرگوش فنجان کره بادام زمینی – بچه های فوق العاده سالم



این ،گوش‌های جام کره بادام‌زمینی را با نمای بیرونی غنی و شکلاتی و مرکز کره بادام‌زمینی شیرین و خامه‌ای گاز بزنید. این ها بسیار خوشمزه هستند و کمتر از نصف فنجان های کره بادام زمینی معمولی شکر دارند!

،گوش های فنج، کره بادام زمینی را روی یک بشقاب آبی به شکل تخم مرغ می ریزد

،گوش فنجان کره بادام زمینی

عید پاک نزدیک است و برای بسیاری از ما، این به م،ای شکار تخم مرغ، مهم، های بهاری و مقدار زیادی شکر است. من قطعاً بدم نمی‌آید که بچه‌هایم در تعطیلات شرکت کنند و آب نبات و خوراکی بخورند. من همچنین فکر می کنم که اگر بتوانم در خانه یک خوراکی درست کنم که شکر کمتری داشته باشد، هنوز طعم خوشمزه ای داشته باشد و درست ،ش سرگرم کننده باشد، کاملاً این کار را انجام خواهم داد!

دوست دارم که می‌توانم نسخه‌ای از خوراکی‌های مورد علاقه‌ام را در خانه، با شکر کمتر و بدون مواد نگهدارنده درست کنم. اینها به قدری آسان هستند که می تو،د هر زمان که بخواهید کمی آن را درست کنید. می تو،د از هر قالب شکلاتی که می خواهید استفاده کنید و آنها را برای هر تعطیلاتی درست کنید!

،گوش های فنج، کره بادام زمینی روی یک بشقاب آبی با گاز گرفتن یکی از ،گوش ها

مواد لازم برای تهیه فنجان کره بادام زمینی خانگی

  • شکلات با کیفیت بالا– اگر می تو،د به سراغ یک شکلات تخته ای جامد بروید. ما در اینجا از شکلات شیری استفاده کردیم، اما شکلات تلخ خوشمزه است!
  • کره بادام زمینی– ما از کره بادام زمینی خامه ای کاملا طبیعی استفاده کردیم. اگر به آجیل حساسیت دارید، می تو،د به راحتی از کره آفتابی استفاده کنید!
  • کراکر گراهام– ،ده های کراکر گراهام بافتی عالی می بخشد که شبیه فنجان های کره بادام زمینی ،یداری شده در فروشگاه است.
  • شربت افرا– شربت افرا قوام کاملی را برای پر ، ما ایجاد کرد. در صورت تمایل می تو،د از پودر قند استفاده کنید، اما ممکن است در نهایت با یک پر کننده خشک تر استفاده کنید.
مواد لازم برای ،گوش های فنج، کره بادام زمینی: شکلات، کراکر گراهام، کره بادام زمینی و شربت افرا

طرز تهیه فنجان کره بادام زمینی خانگی:

  1. کره بادام زمینی را در یک کاسه با اندازه متوسط ​​بریزید. حدود 15 ث،ه یا تا زم، که کره بادام زمینی شما نرم شود در مایکروویو قرار دهید.
  2. کراکرهای گراهام را به صورت ،ده های ریز ،د کنید. به همراه شربت افرا به کره بادام زمینی اضافه کنید. هم بزنید تا ،یب شوند.
  3. شکلات تخته ای خود را ،د کرده و در یک کاسه یا مایع قابل استفاده در مایکروویو قرار دهید جام اندازه گیری.
  4. در مایکروویو ذوب کنید. هر 30 ث،ه یکبار هم بزنید تا شکلات یکدست و آب شود. نباید بیش از 90 ث،ه طول بکشد.
  5. نیمی از شکلات ذوب شده خود را در قالب سیلی، یا قالب مافین با آستر بریزید.
  6. حدود یک قاشق چایخوری از مخلوط کره بادام زمینی را روی آن قرار دهید.
  7. شکلات باقی مانده را روی کره بادام زمینی بریزید. به قالب خود ضربه بزنید یا قالب مافین روی پیشخوان برای از بین بردن حباب های هوا و اطمینان از اینکه شکلات در تمام شکاف ها قرار می گیرد و مخلوط کره بادام زمینی شما را می پوشاند.
  8. به مدت 15-30 دقیقه یا تا زم، که شکلات خودش را بگیرد در یخچال قرار دهید.
  9. در صورت تمایل، فنجان های کره بادام زمینی تمام شده را با شکلات آب شده بپاشید و روی آن را بپاشید. برای رسیدن به قطره نازک شکلات سفید در ع، های ما، از یک قاشق استفاده کنید تا شکلات را به جلو و عقب روی آب نبات بریزید و دست خود را بالا نگه دارید.
ع، های طرز تهیه فنجان های کره بادام زمینی در قالب های اسم حیوان دست اموز را پردازش کنید

نکات و پیشنهادات

فنجان های کره بادام زمینی خانگی چقدر دوام دارند؟

اینها برای چند روز در دمای اتاق یا در ظرف دربسته در یخچال به مدت 2 هفته باقی می مانند. اگر آنها را روی هم می چینید، کاغذ روغنی بین لایه ها قرار دهید تا ن،بند.

آیا می توانم اینها را فریز کنم؟

آره! عالی یخ میزنن به مدت 2 تا 3 ماه در پشت فریزر یا ظرف دربسته قرار دهید. قبل از لذت بردن 10-15 دقیقه اجازه دهید به دمای اتاق برسد. یا سرد بخور!

از چه شکلاتی می توانم استفاده کنم؟

در اینجا واقعاً می تو،د از هر شکلات با کیفیتی استفاده کنید. شکلات سفید، شیری، نیمه شیرین یا تیره همگی خوشمزه هستند! شکلات نیمه شیرین و تیره سفت تر از شکلات سفید یا شیری است. افزودن حدود نصف قاشق چایخوری روغن نارگیل به شکلات ذوب شده می تواند به این امر کمک کند. پوست بادام نیز

فنجان های کره بادام زمینی خود را با چه چیزی می توانم پر کنم؟

این یک مکان عالی برای خلاقیت است! مقداری از ماست ها را با شکلات پاشیده و روی آنها را با پاشیدن پاشیده ایم. اما می‌تو،د نم نم نم نریزید و قبل از اینکه شکلات ببندد، پاشیدن را اضافه کنید. بسته به من،ت از آبپاش های مختلف استفاده کنید! نمک دریای پرک یا بادام زمینی ،د شده نیز خوشمزه هستند.

من قالب سیلی، ندارم چه چیز دیگری می توانم استفاده کنم؟

شما چند گزینه مختلف دارید! ما همچنین اینها را در یک قالب مافین کوچک با آستر درست کرده ایم و عالی عمل می کند. سعی نکنید این کار را بدون آستر انجام دهید، در غیر این صورت آنها را می ،اشید. می تو،د اینها را در تابه هم درست کنید! یک تابه 8×8 اینچی را با کاغذ روغنی بپوش،د. مخلوط کره بادام زمینی را داخل تابه فشار دهید و روی آن را با شکلات ذوب شده بریزید. پس از سرد شدن، مربع ها را برش دهید. آنها دقیقاً شبیه فنجان های کره بادام زمینی نیستند، اما طعم آنها به همان اندازه خوشمزه است!

،گوش های فنج، کره بادام زمینی در سینی تخم مرغ سفید

غذاهای مورد علاقه بیشتر با کره بادام زمینی

،گوش فنج، کره بادام زمینی در یک بشقاب آبی

،گوش فنجان کره بادام زمینی

این ،گوش های فنج، کره بادام زمینی با نمای بیرونی غنی و شکلاتی و مرکز کره بادام زمینی شیرین و خامه ای ساخته شده اند. این ها بسیار خوشمزه هستند و کمتر از نصف فنجان های کره بادام زمینی معمولی شکر دارند!

زمان آماده سازی20 دقیقه

زمان خنک شدن20 دقیقه

زمان کل40 دقیقه

دوره: دسر

غذا: آمریکایی

خدمات: 18 ،گوش ها

کا،ی: 236کیلو کا،ی

قالب سیلی، ،گوش
  • 1 فنجان کره بادام زمینی ذوب شده
  • 4 ورق ها کراکر گراهام ریز ،د شده
  • 3 قاشق غذاخوری شربت افرا
  • 1 پوند شکلات ،د شده
  • کره بادام زمینی خود را به یک کاسه با اندازه متوسط ​​اضافه کنید. 15-20 ث،ه در مایکروویو حرارت دهید تا نرم شود. ،ده های کراکر گراهام و شربت افرا را هم بزنید.

  • شکلات ،د شده را در یک کاسه مخصوص مایکروویو قرار دهید. به مدت 30 ث،ه حرارت دهید و بین هر فاصله هم بزنید تا صاف و ذوب شود. این نباید بیش از 75-90 ث،ه طول بکشد! بیش از حد گرم نکنید. وقتی فقط چند تکه باقی ماند، به هم زدن ادامه دهید. گرمای باقیمانده آن را صاف می کند.

  • مقدار کمی شکلات را در قالب سیلی، یا قالب مینی مافین با آستر بریزید. برای پخش شدن شکلات ضربه بزنید.

  • حدود یک قاشق چایخوری از مخلوط کره بادام زمینی را به هر فنجان اضافه کنید. روی بقیه شکلات ذوب شده، به آرامی ضربه بزنید تا شکلات ذوب شده در قالب جا بیفتد.

  • فنجان های کره بادام زمینی را به مدت 20-30 دقیقه یا تا زم، که سفت شوند در یخچال قرار دهید.

  • در صورت تمایل، با شکلات ذوب شده اضافی بریزید و روی آن را بپاشید. لذت ببرید!

کا،ی: 236کیلو کا،ی | کربوهیدرات ها: 23g | پروتئین: 4g | چربی: 16g | چربی های اشباع شده: 7g | چربی های چند غیر اشباع: 2g | چربی اشباع شده: 7g | سدیم: 86میلی گرم | پتاسیم: 167میلی گرم | فیبر: 2g | قند: 17g | کلسیم: 19میلی گرم | اهن: 1میلی گرم

کلمه کلیدی : شیرینی خانگی با کره بادام کوهی

www.superhealthykids.com

ناتالی مونسون

من یک متخصص تغذیه ثبت شده، مادر 4 فرزند، عاشق مشتاق غذا و مروج قوی عادات سالم هستم. در اینجا بسیاری از دستور العمل های خوشمزه پر از میوه ها و سبزیجات، نکاتی برای ترغیب فرزندانتان به بهتر غذا خوردن و تبدیل شدن به خورندگان بصری و منابع زیادی برای تغذیه خانواده خود خواهید یافت.

درباره ناتالی بیشتر بد،د


منبع: https://www.superhealthykids.com/peanut-،er-cup-bunnies/