بک لینک Backlink چیست؟ 13 نکته + تاثیر منفی! و مثبت روی سئو آکادمی دیجیتال مارکتینگ فرین-خرید بک لینک،خدمات لینکسازی،خرید رپورتاژ،خرید PBN گلدلینک


بک لینک Backlink چیست؟ 13 نکته + تاثیر منفی! و مثبت روی سئو آکادمی دیجیتال مارکتینگ فرین-خرید بک لینک،خدمات لینکسازی،خرید رپورتاژ،خرید PBN گلدلینک

لینک‌دادن در انجمن‌ها و صفحه‌های پرسش و پاسخ بسیار متداول است. در این روش‌ کافی است به سوالات جواب دهید یا در موضوعات انجمن‌ها فعالیت کنید و هر وقت موضوع یا سوالی مرتبط با وبسایت شما مطرح شد در پاسخ به وبسایت خود لینک دهید. در این روش قدیمی مدیران چندین وبسایت به صورت توافقی به یکدیگر لینک می‌دهند.

یعنی از این طریق شما می‌توانید از یک صفحه در سایت خود به صفحه دیگری در سایت تان لینک بدهید. بک لینک در سایت‌های علمی و آموزشی از ارزش بالایی برخوردار است. گوگل به عنوان مقالات و مطالب علمی از لینک شما یاد خواهد کرد.

  • جایی که پرمخاطب باشد، لینک‌ها را حذف نکنند و با زمینه کاری‌تان نیز مرتبط باشد.
  • بک لینک اسپم از نظر گوگل از سایتی می‌آید که کیفیت پایینی دارد، محتوایش بی‌ربط است و کارش لینک دادن به سایت‌های مختلف است.
  • گوگل و سایر موتورهای جستجو به لینک‌های دارای تگ نوفالو توجه نمی‌کنند.

از طرف دیگر خرید رپورتاژ آگهی گرفتن گاهی برای شما هزینه های زیادی در پی دارد. پکیج های بک لینک ارائه شده ما با وجود قیمت مناسب، دارای کیفیت بالایی می باشد و این بک لینک ها با صرف زمان زیادی در اختیار شما قرار گرفته اند. هم‌زمان برای سایتتان لینک‌های فالو و همچنین لینک نوفالو هم بسازید تا برای گوگل طبیعی باشد. سعی کنید برای صفحات مختلف از وب‌سایت خود لینک سازی کنید، زیرا گوگل متوجه لینک سازی‌ها می‌شود. در این بین بیشترین تاثیر و ارزش را لینک‌های فالو دارند و البته کمترین تاثیر را هم لینک‌های نوفالو دارند؛ اما به هیچ عنوان توصیه به حذف این مدل لینک سازی هم نمی‌شود.

این سایت به دلیل اسپم اسکور بالا توصیه می‌شود به صورت انکرتکست از آن بک لینک نگیرید و تمرکز خود را روی برند منشن بزارید. کافی است بعد از ثبت نام بر روی Edit Profile کلیک کرده و در قسمت about کمی درباره سایت خودتان بنویسید. کافی است ابتدا وارد سایت شده و در یکی از صفحات داخلی لینک سایت خود را به صورت کامنت در انتهای مطلب درج کنید. این سایت به شما امکان ساخت وبلاگ رایگان با اعتبار بسیار بالا را می‌دهد.

یکی دیگر از روش‌های بسیار مهم و ارزشمند که بسیاری از کارشناسان سئو به آن توجه می‌کنند، انتشار رپورتاژ آگهی است. در این روش می‌توانید محتوایتان را در سایت‌ها و رسانه‌های پرمخاطب منتشر کنید و برای چند انکر تکست مهم آن خرید بک لینک برای سئو بگیرید. دایرکتوری‌های عمومی لینک وب‌سایت‌های مختلف را جمع‌آوری و آن‌ها را دسته‌بندی می‌کنند. مشکلی که این دایرکتوری‌های عمومی دارند این است که بیشتر آن‌ها فقط با هدف بک لینک سازی ایجاد شده و عملاً کاربرد خاصی برای کاربران ندارند. به‌علاوه، گوگل نیز نسبت به این وب‌سایت‌ها شدت عمل و سختگیری بیشتری به خرج می‌دهد. تاکتیک‌های بک لینک سازی که در این بخش مورد بررسی قرار می‌گیرند در مقایسه با استراتژی‌های بالا یا ریسک بیشتر و یا تأثیر کمتری دارند.

در این بخش قصد داریم انواع روش های خرید خرید pbn گلدلینک در سایت بهترین بک لینک را به شما معرفی کنیم. در این وب‌سایت‌ها ثبت‌نام کنید و می‌توانید محتوای خودتان را در این وبلاگ‌ها به اشتراک گذاشته و به وب سایتتان لینک فالو بدهید. شما با تحلیل رقبا توسط این ابزارها می‌توانید استراتژی‌های آن‌ها در سئو و لینک‌هایی که آن‌ها برای سایت خود گرفته‌اند را پیدا کنید و شما هم با استفاده از اصول لینک سازی آن‌ها به رتبه‌های بالاتر گوگل برسید. البته اینم بگم بک لینک سازی کار راحتیه ولی اگر درست و طبیعی انجام نشه میتونه سایت شما را پنالتی کنه پس خوب حواستان جمع باشه و به نکاتی که میگم توجه کنید.

برای backlink های خوب هزینه کنید

آیا لینک‌های دفعات دوم و سوم و چهارم به اندازه لینک دفعه اول قوی هستند؟ خیر. گوگل و سایر موتورهای جستجو به لینک‌های دارای تگ نوفالو توجه نمی‌کنند. همانطور که ذکر شد یک بار دریافت بک لینک باکیفیت می‌تواند قدرت بیشتری نسبت به هزار بکلینک با کیفیت پایین داشته باشد. علی طباطبایی هستم؛ موسس وب‌سایت «سئو ارزان» و فارغ التحصیل رشته مهندسی کامپیوتر، گرایش نرم افزار. علاوه بر برنامه‌نویسی و طراحی وب‌سایت علاقه زیادی به سئو و بهینه سازی سایت دارم.

معرفی انواع لینک از نظر ماهیت

یک وب سایت تا زمانی که بازدید کننده‌ای ندارد قطعا نمی تواند شانسی برای بهبود رتبه داشته باشد. رتبه‌هایی که گوگل در صفحات جستجو به سایت‌ها می بخشد تا حد بسیار زیادی به رفتار کاربران در سایت بستگی خواهد داشت. با هر یک کاربری که مدت زیادی صفحات یک وب سایت را زیر و رو می ‌کند یا بعد از گذشت مدت زمانی مجدداً به همان وب سایت بر می گردد، رتبه سایت بهبود پیدا می کند . به این ترتیب یک صفحه ممکن است به صفحه‌ای از سایتی دیگر لینک داده باشد، اما رتبه و ارزشی از صفحه مبدأ دریافت نکند. بهترین بک لینک به منظور بهبود کیفیت سفارشات شما عزیزان تمامی گزارشات مهم از سایت هایی که اقدام به سفارش بک لینک از آنها نموده اید را در اختیار شما قرار میدهد.

برای مثال اگر فروشگاه حیوانات خانگی دارید ، گرفتن لینک از انجمن مربوط به پرورش حیوانات خانگی ارزش بیشتری نسبت به پیوندی دارد که از یک سایت فروش کادو و هدیه گرفته اید. درواقع عملکرد الگوریتم های گوگل نشان می دهد وب سایت هایی که این 3 مورد را رعایت نمی کنند ، از کیفیت پایین تری بر خوردار می باشند. از طرفی سایت هایی که این 3 مورد را رعایت می کنند ، علاوه بر اینکه سایت بهتری به شمار می آیند ، دارای اثبات آینده را نیز می باشند. چند سالی است که گوگل برای دنبال کردن این پیوند ها الگوریتم هایی را تعبیه کرده است تا سایت های اسپم را شناسایی کند.

راه دوم ایجاد همان صفحه برای URL اشتباه است و در صفحه ای که ایجاد کرده اید یک ری‌دایرکت به URL درست خود بفرستید. دایرکتوری هایی وجود دارد که شما برای دست یابی به سایت مناسب باید کمی در آن جستجو کنید. شما می خواهید در لیست یک دایرکتوری محلی که به مردم پیشنهاد هایی را در باره‌ی خواننده، سالن و عکاس برای رزرو مراسم عروسی دارد. خدمات لینک سازی گلدلینک گیری از این دایرکتوری بسیار مناسب خواهد بود و می تواند ترافیکی را به سوی سایت شما بفرستد، لینک گیری این نوع سایت ها شاخصی خوبی برای سایت شما می باشد. پیدا کردن این نوع دایرکتوری ها که شماره و ادرس رقیب های شما نیز در ان وجود دارند بسیار مناسب خواهند بود. شما می توانید پیدا کردن این چنین سایت هایی به دنبال شماره یا کسب و کار رقیب های در وب بگردید و ببینید که کجا شماره و سایت خود را ثبت کرده اند.