بهترین کتابهای ایرانی که باید خواند 10+3 تا از آثار مشهور ادبی ایران که ارزش خواندن دارند


بهترین کتابهای ایرانی که باید خواند 10+3 تا از آثار مشهور ادبی ایران که ارزش خواندن دارند

این رمان بازخوانی ماجرای کودکی جیمز روفاس ایجی در ناکسویلِ تنسی، آمریکای ۱۹۱۵ است و زیبایی و درام‌گونگی ساده یک شعر مردمی را دارد. نویسنده از زاویه‌ دید سوم‌شخص محدود به اعضای خانواده، در چهل‌وهشت ساعت‌ ـاز یک روز پیش از مرگ مرگ جی تا ‌روز مرگِ جی‌ـ روایتگر «مرگ» و «زندگی» در «خانواده» است. شخصیت اصلی رمان، هولدن کالفیلد، نوجوانی ۱۷ ساله‌ است. او در جایی شبیه مرکز توانبخشی یا مرکز درمانی و یا چیزی شبیه به این است که قصد دارد چند روز از زندگی مزخرفش را در کریسمس پارسال برای روانکاو خود تعریف کند. سلام من كتاب ملت عشق را خواندم كتاب بسيار خوبي است و ارزش وقت گذاشتن دارد و مقدمه بسيار زيبايي دارد و داستان اللا جذابيت كتاب را دوچندان كرده است ، توصيه ميكنم دوستان كتاب خوان اين كتاب را بخوانند.

  • در این وبگاه دانلود کتاب‌ بدون نیاز به ثبت‌نام امکان‌پذیر است و شما می‌توانید کتب را بر اساس عنوان، نام نویسنده، شابک و زبان جستجو کنید.
  • در سال ۱۹۹۸، هیئت دبیران “مادرن لایبرری”، گتسبی بزرگ را بهترین رمان آمریکایی قرن بیستم و دومین رمان برتر انگلیسی زبان این قرن اعلام کرد.
  • دوازدهمین کتاب از مجموعه ی به شدت محبوب جک ریچر مجبورم کن یک رمان تیره و پر از اتفاقات جذاب و تعلیقی سرگرم کننده است.
  • این کتاب شرحی از اوضاع زنان در این خانواده بزرگ است.

ما حتی در منطقی‌ترین خرید‌هایمان مثل خرید گوشی موبایل و رایانه و خودرو بازهم صد درصد منطقی تصمیم نمی‌گیریم. بحث درباره این که خرید‌های ما بیش از آن که منطقی باشند احساسی هستند خارج از حیطه این کتاب است. در این کتاب قرار است با ترفند‌هایی آشنا شویم که معمولا علیه ما استفاده می‌شوند و باعث تصمیم‌گیری اشتباه ما می‌شوند. ترفند‌های بسیار خلاقانه‌ای که فروشنده‌های حرفه‌ای و هوشمند به کار می‌برند تا ما خریدمان را کامل کنیم. برخی از این ترفند‌ها در کلاس‌های آموزش فروش تدریس می‌شود.

بهترین‌هایی که شاید حتی یک بار هم که شده باید آن‌ها را بخوانید. آسیب شناسی رابینز ۲۰۱۸بخشی از خانواده رابینز و کوتران است. این کتاب شیرین و خواندنی، به‌صورت مصور ارائه شده و اصول اصلی آسیب شناسی را در بر دارد که می‌تواند بهترین گزینه برای دانشجویان باشد. کتابی که خدمت شما معرفی می‌کنیم کاملا بازنگری شده و با تاکید جدی بر پاتوژنز و ویژگی‌های بالینی بیماری‌، افزودن آثار هنری جدید و نمودارهای شماتیک بیشتر یک کتاب همه جانبه برای جمع‌بندی نیز می‌باشد. آناتومی اسنل درسی است که هر دانشجوی علوم پایه پزشکی باید مطالعه کند.

داستان اصلی درباره شرایط و رابطه شمس و مولانا است و کوچکترین قسمتهای کتاب از زبان این دو شخصیت بیان شده و سعی می شود از دیدگاه و زوایای مختلف با این دو نفر برخورد شود ، که دیگر شخصیت های داستان هستند. پس اگر اهل مطالعه هستید و هنوز کتاب چشم های او را خریداری نکرده اید ، می توانید نسخه چاپی این کتاب بی نظیر را از لینک زیر بارگیری کنید. برای بسیاری از ما ، آلبرت اینشتین بیشتر به فیزیک نسبیت و معادلات پیچیده و قابل درک ریاضی توجه دارد ، اگر چیزی در مورد زندگی او بشنویم و بخوانیم ، جنبه های دیگر دانشمند غرق می شود. شخصی که گاهی چنان در افکار خود غرق می شود که آشنایان خود را از غریبه ها نمی شناسد. برای کسی که چنین تصویری از اینشتین دارد ، کتاب The World I See ممکن است پنجره جدیدی به دنیای اینشتین باشد. شازده کوچولو اثر آنتوان دو سنت اگزوپری سومین کتاب پرخواننده جهان در قرن گذشته است.

مروری بر یک زندگی سیاسی

به همین دلیل است که کتاب‌های مورای یکی از بهترین کتابهای رفرنس علوم پایه پزشکی هستند. در این مقاله فهرستی از پرفروش ترین کتاب های دنیا که هر خواننده‌ای با هر سلیقه‌ای شیفته آن‌ها خواهد شد را به شما معرفی می‌کنیم. در ادامه به معرفی فهرستی از پرفروش‌ترین رمان‌های خارجی در ایران می‌پردازیم. 1.دختری که رهایش کردی کتاب دختری که رهایش کردی اثر جوجو مویز یکی از معروف‌ترین کتاب‌ها در میان فارسی زبانان است.

پرفروش‌ترین آثار کانون پرورش فکری در نمایشگاه کتاب مجازی

آماده شده تا به دیدار دوست نویسنده‌اش در کی وست ۶۹ برود که از سال‌ها پیش در آنجا زندگی می‌کند. ادبیات، مانند جرمی برنامه‌ریزی شده شبکه خودش را دارد. آماده است تا قرن را تغییر دهد؛ آنجا، زیر نگاه من، بدون صدا. به یاد می‌آورم که آن زمان، زیاده احساساتی بودن باعث خنده‌ام می‌شد. این عکس قدیمی اکنون تنها شاهد خاص من برای سنجش زمانی است که گذشته.

میزان بارندگی سال زراعی جاری چهارمحال و بختیاری نسبت

به همین دلیل از این قسمت می‌توانید برای مشاهده تمامی آن‌ها اقدام کنید. «دن کیشوت» اثر درخشان «میگل دو سروانتس» ، داستان مردی را روایت می‌کند که آن‌قدر درگیر داستان‌های شوالیه‌های مختلف می‌شود که تصمیم می‌گیرد به یکی از آنها بدل شود. «دن کیشوت» که یکی از اولین رمان‌های بشری است در سال۱۶۱۲ به رشته‌ی تحریر درآمده و روایتگر رویدادهای ناگواری است که شخصیت اول داستان، «کیشوت» در طول سفرش به گوشه‌وکنار اسپانیا با آنها مواجه می‌شود. این آیینه‌ای است از زمستان من؛ یا دست کم آن طور که به نظر دانلود از فراکتاب من می‌رسد.