بهترین مافین بلوبری که تا به حال می خورید



هر چند وقت یکبار دوست دارم دستور پختی را پست کنم که بر اساس غذای مورد علاقه دوران کودکی من باشد. و وقتی می گویم مورد علاقه، منظورم این است که کره و شکر واقعی درست مثل چیزی که در نانوایی پیدا می‌کنید تازه پخته می‌شوند.

بسیاری از شما می د،د که Ambitious Kitchen در تلاش است تا در داخل و خارج از آشپزخانه به شما الهام بخشد. این بدان م،است که من دستور العمل‌هایی با مواد مغذی را به اشتراک می‌گذارم که می‌تو،د در مورد پخت و پز و پخت آن احساس خوبی داشته باشید.

با این حال، این بدان م،است که من نمی ترسم شما را به چالش بکشم تا چیزی بپزید تا حس نوستالژی داشته باشید (ی،ی رول های دارچینی معروف من)، یا خوراکی که می خواهید با آن ،ی را تحت تاثیر قرار دهید، با یک کتاب و یک فنجان قهوه پشت سر بگذارید. یکشنبه صبح یا در یک برانچ خانوادگی سرو کنید (سلام، روز مادر!) و با افتخار بگویید که از ابتدا آن را درست کرده اید.

بهترین ها آنجاست کلوچه بلوبری بفرمایید تو، بیا تو. من مجبور شدم بهار را دوباره به اشتراک بگذارم زیرا آنها بسیار خوب هستند. ظاهر و طعم آن‌ها انگار تازه از یک نانوایی با رویه ،ده شکر قهوه‌ای زرق و برق‌آمیز، و طعم فراوان به لطف و،ل، کره قهوه‌ای، شیر و البته زغال اخته آبدار است. آنها واقعا استثنایی هستند، و امیدوارم فرصتی برای پختن آنها برای ،ی که دوستش دارید داشته باشید. یا برای خودتان… زیرا پختن غذا مطمئناً شکل مورد علاقه من از درمان است.

مافین زغال اخته خانگی در بشقاب با لقمه بیرون آورده شده

همه چیزهایی که برای درست ، بهترین مافین بلوبری نیاز دارید

این دستور العمل واقعی مافین بلوبری سنتی با استفاده از کره خوب قدیمی، شکر و آرد معمولی است. اگر به دنبال یک جایگزین سالم تر و/یا بدون گلوتن هستید، این موارد را بررسی کنید! در غیر این صورت، بیایید به این دستور العمل شگفت انگیز، نوستالژیک و بهترین مافین بلوبری برسیم. در اینجا چیزی است که شما نیاز دارید:

  • آرد همه منظوره: را پایه از این کلوچه های بلوبری باورن،ی.
  • شکر قهوه ای و سفید: ما از هر دو استفاده می کنیم شکر قهوهای و شکر سفید در این دستور برای یک شیرینی فوق العاده که غلبه کننده نیست.
  • کره: برای رطوبت کامل در این کلوچه های بلوبری. و بله، شما آن را قهوه ای می کنید.
  • تخم مرغ: برای کمک به پیوند این نوزادان به یکدیگر.
  • شیر: از هر شیری که می خواهید استفاده کنید (در صورت تمایل بدون لبنیات).
  • عصاره و،ل و عصاره بادام: با استفاده از هر دو و،ل و عصاره بادام به این کلوچه های زغال اخته همان طعم نانوایی را می دهد که می شناسید و دوست دارید.
  • بکینگ پودر و نمک: به طوری که این کلوچه ها پختن به درستی.
  • بلوبری: برای ،یدن بلوبری آبدار در هر لقمه. از زغال اخته تازه یا یخ زده استفاده کنید!

خمیر مافین بلوبری در یک کاسه

آیا می توانم آنها را بدون گلوتن درست کنم؟

من توصیه می کنم از دستور مافین بلوبری بدون گلوتن خود در اینجا استفاده کنید. یا می تو،د آرد همه منظوره بدون گلوتن 1:1 را امتحان کنید. لطفا بد،د که من این جایگزین را آزمایش نکرده ام، اما اگر آن را امتحان کردید در نظرات به من اطلاع دهید!

طرز تهیه تاپینگ ،ده دار برای کلوچه بلوبری

آیا چیزی بهتر از کلوچه زغال اخته خانگی با رویه ،ده دار وجود دارد؟ بافت و طعم لذیذ streusel واقعاً چیزی است که این مافین ها را خاص می کند. برای ساختن آن:

  1. خشک را مخلوط کنید. در یک کاسه متوسط، آرد و شکر قهوه ای را با هم مخلوط کنید.
  2. کره را هم بزنید. کره ذوب شده را به آن اضافه کنید و با چنگال هم بزنید تا شروع به ،د شدن کند و شبیه به گلوله های نخودی شود. ممکن است لازم باشد از دست ها/انگشتانتان استفاده کنید تا به شکل کرامبل های زیبا در بیایید. روی کاسه را با پ،تیک بپوش،د و در یخچال قرار دهید تا آماده استفاده شود.
  3. مافین ها را روی آن قرار دهید. هنگامی که مخلوط ، بقیه خمیر مافین زغال اخته را به پایان رساندید، به سادگی رویه ،ده نان را قبل از پخت به هر مافین اضافه می کنید.

بهترین مافین بلوبری با رویه ،ده نان در قالب مافین

این ماده مخفی را فراموش نکنید

کره قهوه ای! اوه بله، ما کره قهوه ای را به این کلوچه های بلوبری شگفت انگیز اضافه می کنیم. ممکن است ترسناک به نظر برسد، اما ساده تر از آن چیزی است که فکر می کنید. طرز تهیه کره قهوه ای را در اینجا بیاموزید و دستور العمل های بیشتری را با استفاده از کره قهوه ای غنی از اینجا دریافت کنید!

نکاتی برای درست ، کلوچه بلوبری خانگی

  • از مواد با دمای اتاق استفاده کنید. قبل از استفاده، مطمئن شوید که کره قهوه ای شما خنک شده است و تخم مرغ ها را به دمای اتاق برس،د تا با کره منعقد نشوند. به سادگی تخم مرغ های خود را چند دقیقه زیر آب گرم بگذارید تا به دمای اتاق برسند.
  • خمیر را بیش از حد مخلوط نکنید. مواد خشک را با مواد مرطوب خود مخلوط کنید تا کاملا ،یب شوند. اگر خمیر را بیش از حد مخلوط کنید ممکن است کلوچه های شما متراکم و تقریباً ،تیکی شوند که ما نمی خواهیم.
  • از مافین آستر و اسپری استفاده کنید. توصیه می‌کنم برای جلوگیری از ،بندگی آستر مافین خود را با کمی اسپری آشپزی اسپری کنید.

کلوچه بلوبری در قالب مافین

چگونه از غرق شدن زغال اخته در کلوچه جلوگیری کنیم؟

این یک بخش مهم (اما بسیار ساده) در ساخت این کلوچه های بلوبری به سبک نانوایی است. وقتی زغال اخته ها را اضافه کردید، نمی خواهید همه آنها در ته جمع شوند.

برای اینکه آنها غرق نشوند، به سادگی آنها را در حدود 2 قاشق غذاخوری آرد بریزید و سپس آنها را به آرامی در خمیر مافین زغال اخته خود بریزید. آسان!

آیا می توانم از بلوبری یخ زده استفاده کنم؟

اگر از زغال اخته یخ زده استفاده می کنید، خمیر ممکن است به دلیل دما کمی گیر کند، اما مافین ها همچنان باید به زیبایی پخته شوند. توصیه می کنم در صورت امکان از زغال اخته تازه استفاده کنید!

مافین بلوبری به سبک نانوایی آسان در بشقاب با بلوبری

کلوچه بلوبری من، فریزر

این مافین های بلوبری آسان فریزر هستند! به سادگی مافین ها را به صورت جداگانه در آن بپیچید کیسه های ایمن در فریزر یا آنها را در یک کیسه فریزر بزرگ نگهداری کنید. هنگامی که برای لذت بردن از آنها آماده شدید، 30 تا 45 ث،ه در مایکروویو گرم کنید یا به سادگی آنها را در دمای اتاق ذوب کنید.

ابزار مورد علاقه ما برای پخت کلوچه

فراموش نکنید که تمام لوازم مورد علاقه آشپزخانه ما را بررسی کنید.

دستور العمل های بیشتر مافین را امتحان کنید

همه دستور العمل های مافین شگفت انگیز ما را از اینجا دریافت کنید!

اگر این مافین‌های بلوبری به سبک نانوایی را درست می‌کنید، حتما نظر و امتیاز خود را بنویسید تا بدانم چگونه آنها را دوست داشته‌اید! همچنین می تو،د با استفاده از هشتگ #ambitiouskitchen در اینستاگرام من را تگ کنید. من از آن قدرد، می کنم – xo!

بهترین مافین بلوبری به سبک نانوایی

مافین بلوبری به سبک نانوایی در بشقاب با بلوبری

بهترین مافین بلوبری به سبک نانوایی که تا به حال درست کرده اید! این کلوچه های باورن،ی زغال اخته با رویه ،ده نان مرطوب، کاملاً شیرین و سرشار از زغال اخته آبدار هستند. شما هرگز به دستور مافین بلوبری دیگری نیاز نخواهید داشت!

،اصر

  • برای رویه:
  • 1/2
    فنجان
    آرد همه منظوره
  • 1/2
    قاشق چایخوری
    دارچین
  • 1/3
    فنجان
    شکر قهوه ای بسته بندی شده
  • 3
    قاشق غذاخوری
    کره آب شده
  • برای مواد مرطوب:
  • ½
    فنجان
    کره
  • 1
    فنجان
    قند
  • 2
    تخم مرغ بزرگ، در دمای اتاق
  • ½
    فنجان
    شیر (هر شیری باید اینجا کار کند)
  • 1/2
    قاشق سوپخوری
    عصاره و،ل
  • ½
    قاشق چایخوری
    عصاره بادام
  • مواد خشک:
  • 2
    فنجان ها
    آرد همه منظوره
  • 2
    قاشق چایخوری
    پودر خمیرمایه
  • ¼
    قاشق چایخوری
    نمک
  • برای می، در:
  • 2
    فنجان ها
    زغال اخته تازه یا منجمد *
  • 2
    قاشق غذاخوری
    آرد همه منظوره

دستورالعمل ها

  1. فر را با دمای 400 درجه فارنهایت گرم کنید. روی قالب مافین 12 فنج، را با آستر بپوش،د و روی آنها اسپری پخت و پز بپاشید.

  2. کره خود را قهوه ای کنید: ½ فنجان کره را به یک قابلمه بزرگ اضافه کنید و روی حرارت متوسط ​​قرار دهید. کره شروع به ،یدن می کند و در نهایت کف می کند. مطمئن شوید که در طول این فرآیند دائماً هم بزنید. بعد از چند دقیقه کره شروع به قهوه ای شدن می کند و کف قابلمه به رنگ کهربایی طلایی خوب در می آید. به هم زدن ادامه دهید و به محض اینکه کره شروع به قهوه ای شدن کرد و عطر آجیلی داد از روی حرارت بردارید. بلافاصله کره را به یک کاسه متوسط ​​منتقل کنید تا از سوختن آن جلوگیری شود، مطمئن شوید که تمام تکه های کره قهوه ای را از کف تابه ب،ید. به مدت 10 دقیقه یا تا زم، که به اندازه کافی خنک شود تا آن را لمس کنید، کنار بگذارید تا خنک شود.

  3. در حالی که کره قهوه ای سرد می شود، رویه را درست کنید: در یک کاسه متوسط، آرد، دارچین و شکر قهوه ای را با هم مخلوط کنید. کره ذوب شده را به آن اضافه کنید و با چنگال هم بزنید تا شروع به ،د شدن کند و شبیه به گلوله های نخودی شود. ممکن است لازم باشد از دست ها/انگشتانتان استفاده کنید تا به شکل کرامبل های زیبا در بیایید. روی کاسه را با پ،تیک بپوش،د و در یخچال قرار دهید تا آماده استفاده شود.

  4. در یک کاسه بزرگ، آرد، بکینگ پودر و نمک را با هم مخلوط کنید. کنار بگذارید.

  5. در یک کاسه بزرگ جداگانه، کره قهوه ای و شکر را با هم مخلوط کنید. به آرامی تخم مرغ ها را یکی یکی اضافه کنید. (خیلی مهم است که تخم‌مرغ‌های شما در دمای اتاق باشد، پس حتماً آن‌ها را به مدت 1 تا 2 دقیقه زیر آب گرم ،ید تا دیگر سرد نشوند.) سپس شیر، و،ل و عصاره بادام را به آن اضافه کنید و هم بزنید تا مواد خیس شوند. صاف و به خوبی ،یب شده است. مواد خشک را به آرامی اضافه کنید و با قاشق چوبی هم بزنید تا یکدست شوند. بیش از حد مخلوط نکنید.

  6. زغال اخته و 2 قاشق غذاخوری آرد را به یک کاسه متوسط ​​اضافه کنید و هم بزنید تا زغال اخته ها با آرد آغشته شوند. این به این دلیل است که زغال اخته ها هنگام پخت به ته مافین نریزند. زغال اخته ها را به آرامی داخل خمیر مافین بریزید.

  7. خمیر را به طور مساوی بین قالب مافین آماده شده ت،یم کنید. رویه را روی آن بپاشید. به مدت 23-28 دقیقه یا تا زم، که تستر از وسط تمیز بیرون بیاید بپزید. قبل از برداشتن مافین ها، اجازه دهید 5 دقیقه در تابه خنک شوند. 12 عدد مافین درست می کند.

یادداشت های دستور غذا

اگر از توت های یخ زده استفاده می کنید، خمیر ممکن است کمی گیر کند و سرد به نظر برسد، اما نگران نباشید – آنها همچنان به زیبایی پخته می شوند.

برای تهیه بدون گلوتن: من توصیه می کنم از دستور مافین بلوبری بدون گلوتن استفاده کنید. یا می تو،د آرد همه منظوره را با نسبت 1:1 GF استفاده کنید. لطفا بد،د که من هیچ زیرنویسی را تست نکرده ام.

یخ زدن: مافین ها را به صورت جداگانه در آن بپیچید کیسه های ایمن در فریزر یا آنها را در یک کیسه فریزر بزرگ نگهداری کنید. هنگامی که برای لذت بردن از آنها آماده شدید، 30 تا 45 ث،ه در مایکروویو گرم کنید یا به سادگی آنها را در دمای اتاق ذوب کنید.

تغذیه

خدمات: 12 عدد مافین

اندازه سرو: 1 عدد مافین

کا،ی: 288 کیلو کا،ی

چربی: 11.3 گرم

چربی های اشباع شده: 6.7 گرم

کربوهیدرات ها: 45.8 گرم

فیبر: 1.6 گرم

قند: 23.6 گرم

پروتئین: 3.9 گرم

دستور تهیه توسط: Monique Volz // Ambicious Kitchen | عکاسی توسط: بخور عشق می خورد

این پست در ابتدا در 6 می 2021 منتشر شد و در 8 مه 2023 بازنشر شد.


منبع: https://www.ambitiouskitchen.com/blueberry-،ins/