بهترین مارگاریتا نارگیل (4 ماده!)



این یک جمعه تابست، دوست داشتنی است و زمان من،ی برای به اشتراک گذاشتن کوکتل شماره 2 برای مجموعه کوکتل های تابست، ما است! آیا این آبمیوه سبز گرمسیری باورن،ی (با نام مستعار سبز مارگاریتا) را از هفته گذشته گرفتید؟ اگر نمی تو،د بگویید، ما جشن را برای بقیه فصل می آوریم.

من و تیم عاشق این ،ی، کاملاً شیرین و آسان شدیم دیزی نارگیلی دستور آشپزی. این بهترین ،یب تارت و شیرین است و به طور جدی مزه ای مانند نوشیدن یک پینا کولادا سرد در ساحل دارد (حتی اگر ساحل شما در مورد من یک دریاچه باشد). لایم نارگیلی مارگاریتا، آهک را در نارگیل مارگاریتا قرار دهید، هر اسمی که می خواهید اسمش را بگذارید، فقط بد،د که تضمینی برای مردم است.

ما دستورالعمل‌هایی را برای اضافه ، لبه نارگیل برشته شده زیبا اضافه کرده‌ایم زیرا می‌د،د که ما دوست داریم یک لیوان اضافی باشیم. از این لذت ساعت خوش با دوست دختر، در یک مهم، و هر جایی که می خواهید به یک جزیره گرمسیری منتقل شوید، لذت ببرید!

آسان مارگاریتا نارگیلی در یک لیوان

مواد تشکیل دهنده ساده مارگاریتا نارگیل

درست است، شما فقط به 4 ماده اصلی برای تهیه این مارگاریتای با طراوت، شیرین، ترش و گرمسیری نیاز دارید:

  • تکیلا: من دوست دارم از تکیلا نقره ای، همچنین به ،وان تکیلا بلانکو، در تمام دستور العمل های مارگاریتا استفاده کنم. من این دستور را با استفاده از یک ، متفاوت امتحان نکردم، بنابراین نمی توانم مطمئن باشم که طعم آن چگونه خواهد بود!
  • اهک: ما مقداری آب لیموترش تازه می‌فشاریم تا ترشی کامل داشته باشد.
  • شیرین کننده: با خیال راحت استفاده کنید شربت آ،ه یا شربت ساده برای شیرین ، مارگاریتا برای یادگیری نحوه درست ، شربت ساده خود فقط با 2 ماده به زیر مراجعه کنید! بسیاری از دستور العمل های مارگاریتا نیاز به سه ث،ه یا Cointreau دارند، اما من آ، را ترجیح می دهم.
  • شیر نارگیل: شما به مقداری نیاز خواهید داشت شیر نارگیل پر چرب (از قوطی) تا طعم واقعی نارگیل را بدست آورید. بسیاری از مردم از خامه نارگیل یا خامه نارگیل استفاده می کنند که شیرینی و ضخامت زیادی به آن اضافه می کند، اما من ،یب شیر نارگیل کنسرو شده با کمی آ، را دوست دارم تا طعم طبیعی تری داشته باشد.
  • برای تزئین: من دوست دارم روی لیوانم را با یک برشته برشته کنم نارگیل ،د شده لبه، پوست آهک، و یک ، آهک!

ریختن یک مارگاریتا نارگیل در لیوان کوکتل

طرز تهیه شربت ساده

یک میانبر سریع برای شربت ساده: ،مت های مساوی را تکان دهید شکر دانه ریز و آب (هر کدام 3 قاشق غذاخوری برای 2 مارگاریتا نارگیل کافی است) در یک کوزه کوچک 1-2 دقیقه تا شکر حل شود. خودشه!

مارگاریتای نارگیلی در لیوان ها در کنار نارگیل برشته شده و لیمو ترش

آن لیوان ها را تزئین کنید

سرگرم کننده ترین ،مت این مارگاریتا نارگیلی لبه نارگیل برشته شده است. انجام آن بسیار زیبا و آسان است! به سادگی:

  1. نارگیل ،د شده خود را در تابه ای روی حرارت ملایم به مدت 4 تا 6 دقیقه برشته کنید، مرتباً هم بزنید تا نارگیل به سختی قهوه ای طلایی شود. سپس آن را در یک بشقاب کوچک بریزید تا خنک شود.
  2. یک ، از یک آهک برش دهید و ،مت بریده شده آهک را در امتداد لبه هر لیوان ،ید.
  3. لبه های لیوان خود را در نارگیل برشته آغشته کنید، از پهلو به پهلو بغلت،د تا هر دو پوشیده شوند.

نمایش از بالا به پایین دو مارگاریتا لیمو نارگیلی

مارگاریتا لیمو نارگیل در 3 مرحله آسان

  1. عینک خود را آماده کنید با اضافه ، نارگیل برشته شده رنده شده به هر لیوان (در صورت استفاده) شروع کنید.
  2. تکانش بده همه مواد مارگاریتا را به یک کوکتل شیکر پر از یخ اضافه کنید و آن را به مدت 15 تا 20 ث،ه تکان دهید تا خوب ،یب شود.
  3. تزیین و سرو کنید. مارگاریتا نارگیل را به دو لیوان ت،یم کنید و با یک لیمو ترش + پوست لیموی اضافی تزئین کنید!

مارگاریتا نارگیل لیمویی با 4 ماده در یک لیوان با قاچ آهک

آیا می توانم به افراد بیشتری خدمت کنم؟

کاملا! این مارگاریتای لیموی نارگیلی واقعاً آسان است که برای یک جمعیت دو، سه یا چهار برابر شود. مواد را به پارچ اضافه کنید و قبل از سرو خوب هم بزنید.

ابزار کوکتل سازی مورد علاقه ما

همه لوازم ضروری آشپزخانه ما را از اینجا دریافت کنید!

مارگاریتا نارگیل در یک لیوان با قاچ آهک

دستور العمل های کوکتل بیشتری که دوست خواهید داشت

تمام دستور العمل های کوکتل من را اینجا دریافت کنید!

امیدوارم این دستور پخت مارگاریتا نارگیل را دوست داشته باشید! اگر آن را درست کردید، حتما نظر و امتیاز بگذارید تا بدانم چگونه آن را دوست داشتید. لذت ببر، xo!

مارگاریتا نارگیل در یک لیوان با قاچ آهک

زمان آماده سازی 10 دقایق

زمان کل 10 دقایق

خدمت2 وعده های غذایی

مارگاریتا نارگیل باورن،ی با 4 ماده کاملاً شیرین، ترش و خامه ای با آب لیموترش تازه و شیر نارگیل درست شده است. لیوان خود را با نارگیل رنده شده برشته شده برای طعم گرمسیری اضافه کنید و از این پیچ و تاب سرگرم کننده در دستور پخت مارگاریتا ک،یک لذت ببرید! بهترین کوکتل برای پاتوق های ساحل، است، یا پاسیو.

،اصر

  • برای کوکتل:
  • 4 اونس تکیلا نقره ای
  • 2 اونس آب لیموترش تازه فشرده
  • 1 ½ اونس آ، (یا شربت ساده)
  • 3 اونس شیر نارگیل پر چرب
  • 2 فنجان ها یخ
  • برای سرو:
  • قاچ های لیمویی برای لبه زدن لیوان + تزیین
  • 2 قاشق غذاخوری نارگیل ریز ،د شده شیرین نشده برای لبه زدن شیشه
  • پوست لیموترش برای تزئین

دستورالعمل ها

  • با درست ، لبه نارگیل برشته شده شروع کنید. نارگیل ،د شده را در تابه ای روی حرارت متوسط ​​رو به پایین روی اجاق گاز اضافه کنید. حدود 4-6 دقیقه با هم زدن مرتب بپزید تا نارگیل برشته شود، سپس نارگیل برشته شده را در بشقاب بریزید و اجازه دهید چند دقیقه خنک شود. لبه لیوان را خیس کنید و لبه لیوان را در نارگیل برشته آغشته کنید و از این طرف به طرف دیگر بغلت،د تا خوب پوشش داده شود. این کار را با لیوان دوم تکرار کنید.

  • بعد، مارگاریتا را درست کنید. تکیلا، آ، (یا شربت ساده)، آبلیمو، شیر نارگیل و یخ را به یک کوکتل شیکر اضافه کنید. محکم بپوش،د و به مدت 15-20 ث،ه تکان دهید.

  • مارگاریتا را بین لیوان های آماده ت،یم کرده و با لیمو ترش روی لبه و پوست لیموترش تازه رنده شده روی سطح مارگاریتا تزئین کنید. به سلامتی!

یادداشت های دستور غذا

برای راهنمایی ها، ترفندها و راه های سفارشی ، این مارگاریتا، پست کامل را ببینید!

تغذیه

خدمت: 1مارگاریتاکا،ی: 301کیلو کا،یکربوهیدرات ها: 20.9gپروتئین: 1.1gچربی: 10.2gچربی های اشباع شده: 8.9gفیبر: 1.1gقند: 16.3g

دستور تهیه توسط: Monique Volz // آشپزخانه جاه طلب | عکاسی توسط: بخور عشق می خورد


منبع: https://www.ambitiouskitchen.com/coconut-margarita/