بهترین لپ تاپ تا 50 میلیون تومان + ویدیو دیجی 63 | behtarin-laptop


بهترین لپ تاپ تا 50 میلیون تومان + ویدیو دیجی 63 | behtarin-laptop

سازنده کارت گرافیک این محصول هم اینتل بوده و از یک کارت گرافیک جذاب یکپارچه داخل لپ تاپ بهترین لپ تاپ گیمینگ تا ۴۰ میلیون استفاده کرده است. دو پورت USB 3.0 در کنار پورت USB-C در لپ تاپ استفاده شده است و پورت‌های شبکه و HDMI هم به‌عنوان گزینه‌های عمومی مثل همیشه در اختیارتان خواهند بود. اتصال وای فای دارای سرعت خوبی بوده و بلوتوث هم برای اتصال تجهیزات جانبی بدون نیاز به سیم کاربرد دارد. لپ تاپ اچ پی مدل 250 G7 را می‌توانید با وزن ۲ کیلوگرمی و ابعاد ۳۷۶ در ۲۴۶ در ۲۲ میلی‌متر تهیه کنید.

  • آن چیزی که احتمالا اذیت‌تان خواهد کرد، فقدان گزینه ارتقا حافظه است.
  • پردازنده لپ تاپ هم از سری Core i3 اینتل است و با فرکانس ۲.۱ گیگاهرتز در اختیار شما خواهد بود.
  • این محصول اکنون همراه با طراحی زیبا و دوست داشتنی روانه بازار شده است و با اعتماد بیشتر به برند لنوو، با اعتماد به نفس بیشتری می‌توانید به سراغش بروید.
  • این تایپ طولانی مدت از ملزومات یک تولید کننده محتوا بوده و چندین سال بدون مشکل می‌توانید از آن استفاده کنید.
  • تمام مدل‌هایی که توی این مقاله برای شما انتخاب کردم، توی رنج قیمت 15 میلیون بهترین عملکرد رو دارن از بقیه مدل‌ها توی این محدوده قیمتی، بهتر هستن.
  • لنوو با ساخت نسل دوم لپ تاپ تینک بوک 15 توانسته موفقیت نسل قبل را دوباره تکرار کند.

می‌دانیم که هواوی یکی از بزرگ‌ترین و تاثیرگذارترین برندهای تولید کننده گوشی‌های هوشمند در جهان بوده و حتی در سال ۲۰۱۹ موفق شده بود… در مقایسه این پردازنده، هر دو تقریبا عملکرد مشابهی دارند البته ryzen u کمی بهتر است. Core i3 و Ryzen3 یا Core i5 و Ryzen 5 هر کدام مدل های مختلفی (همان عدد و حروفی که بعد اینها میاد) دارند. در واقع مقایسه پردازنده بر اساس قدرت پردازش، سال ساخت، میزان کش، تعداد نخ و … است.

بهترین ایرپاد سامسونگ

آیا خرید لپ تاپ تا 15 میلیون برای شما مناسب است یا خیر؟ پاسخ این سؤال زمانی مشخص خواهد شد که نوع کاربری شما در استفاده از لپ تاپ تعیین شده باشد. لپ تاپ‌هایی که در بازۀ قیمتی تا 15 میلیون تومان قرار دارند، برای کارهای سنگینی مثل گیمینگ و انجام کارهای مهندسی مناسب نیستند. پردازنده به گونه‌ای انتخاب شده که برای کارت گرافیک توصیه شده گلوگاه نشود یا کمترین تاثیر را در نرخ فریمِ خروجی آن در آزمون‌ها داشته باشد.

درخواست لپ تاپ

این مدل به پردازنده اینتل Core i3 1215U نسل دوازدهم با پردازشگر گرافیکی 64EU مجهز شده که از i5 نسل یازده قوی‌تر است. این لپتاپ به پردازنده نسل دوازدهم اینتل Core i3 1215U مجهز شده که در بنچمارک‌های معتبر از Core i5 نسل یازده قوی‌تر است. این لپ‌تاپ در کنار ظرافت و زیبایی، دارای استحکام و کیفیت مناسبی است. از درگاه‌های این دستگاه می‌توان به USB 3.0 ،HDMI و USB 2.0 اشاره کرد. یکی از محصولات خوش‌قیمت در این رده قمیتی لنوو V15 G2 است که از نظر سخت‌افزاری و ظاهری حرف‌هایی برای گفتن دارند. ارزش و قیمت پایین‌تر سری پردازنده Core i5 اینتل به ارزش بهتری برای بسیاری از مصرف‌کنندگان تبدیل می‌شود، به خصوص اگر برنامه شما از مزایای عملکردی که در بالا ذکر شد استفاده نکند.