بهترین فرش ماشینی ایران در سال 1401 کدام است؟-فرش شادرخ


بهترین فرش ماشینی ایران در سال 1401 کدام است؟-فرش شادرخ

دوام بیش‌تر، قیمت بالاتر و پاک‌شوندگی راحت‌تر از دیگر ویژگی‌های جنس صددرصد اکریلیک است. مثلاً فرش‌های 1500 و 1200 شانه به دلیل خاب یا همان ضخامت کم برای مکان‌های کم رفت‌وآمد پیشنهاد می‌شوند. یا فرش‌های ماشینی 1000 شانه به نسبت آن دو، از ظرافت و تراکم بالاتری برخوردار است، به همین دلیل برای مکان‌هایی که نشست و برخاست روی فرش انجام می‌شود قابل استفاده است. فرش‌های ماشینی 500 و 700 شانه نیز به نسبتِ قیمتِ پایین‌تر، محصولی عمومی‌تر برای استفاده در منازل هستند که در اتاق‌ خواب، نشیمن و پذیرایی کاربرد دارند. همانطور که میدانید فرش بافی و تولید انواع فرش دستبافت در مناطق زیادی از ایران… نوع گره فرش‌‌های تبریزی، ‌‌ترکی و از نظر پود، لول بافت می‌باشد و با طرح‌های درختی، گلدانی، محرابی قندیل دار، شکارگاه، هراتی، گل فرنگ قابقابی، قاب قرآنی بافته می‌شود و درسالیان اخیر بافت منظره و چهره با استفاده از گره‌های هنری رواج زیادی یافته است.

  • برند‌های مختلفی در سال‌های گذشته و در شهر کاشان شروع به فعالیت در زمینه بافت فرش کاشان نموده‌اند.
  • تا جایی که اطلاع دارم قبلا از الیاف درالون آلمان استفاده میکرد، اگر مواد اولیه مورد استفاده اش رو تغییر نداده باشه کیفیتش خوبه.
  • نظر قیمت بهترین برندهای فرش ماشینی کاشان و گران‌بهاترین فرش‌های موجود در بازار محسوب می‌شود.
  • کارخانجات فرش ماشینی در بیشتر شهرهای کشور فعال هستند اما با توجه به امکانات برخی از شهرها، کثرت بیشتری در این زمینه دارند.
  • این فرش با طرح و نگاره های مدرن و زیبا هم چنین با رنگبندی متنوع جوابگوی سلیقه های تمامی افراد هستند .

فرش نائین با کیفیتی که در بازارهای جهانی معروف است، فرشی نیست که استفاده از پشم‌های ضخیم ایرانی برای آن امتیاز محسوب شود. پشم مصرفی در این فرش از نوع ظریف است و درصد بالایی از آن پشمی است که به آن کرک گفته می‌شود. این فرش در سایزهای مختلفی به فروش میرسد و به صورت پیش فرض کوچکترین سایز برای شما انتخاب شده است. لایه رویی خز پرز بلند و لایه زیرین چرم مصنوعی جهت سُر نخوردن فرش روی سنگ، سرامیک و … تمامی عکس ها از محصولی که به دست شما میرسد گرفته شده است و عکس ها ژورنالی نمیباشد.

۳ راه برای تشخیص بهترین فرش ماشینی در ایران

اخیرا شرکت‌هایی مثل فرش مشهد اردهال فرشهای ترکیبی آکریلیک و ابریشم مصنوعی ویسکوز ارائه میکنند ( مثلا در فرش ۱۱ رنگ ۷ نخ ابریشمی و بقیه آکریلیک هست ست شده هست). شرکت فرش محتشم هم اخیرا نوعی از همین فرشها را تحت عنوان فرش کلاریس با استفاده از نخ‌های پلی اژن ارائه کرده و اون هم فرشها را گرانتر از فرشهای تمام آکریلیک عرضه می‌کنه و ادعا داره کیفیت اونها دچار کوبیدگی یا تغییر رنگ نمیشه. با توجه به اینکه فرشهای ابریشمی زیباتر هستند اگر کیفیت اونها افت نکنه من قصد خرید از این مدلها را دارم. سلام امیدوارم اگر کسی تجربه ای در مورد کیفیتش داره با ما در میون بذاره اما از لحاظ قیمت به نظرم متناسب نیست و میتونستید انتخاب های بهتری هم داشته باشید. اگر توضیحات شما درست باشه نشون میده برای خرید اقساطی این 4 تخته فرش 9 متری باید حدود 47 میلیون پرداخت کنید و نقدی هم که 34 میلیون بوده که قیمت هر تخته 9 متریش حدود 8 میلیون تومن میشه. این در حالیه که الان با هزینه به مراتب کمتر از این میتونستید از محصولات 700 شانه برندهای معتبر تر انتخاب کنید.

ابعاد فرش

جنس الیاف نخ خاب از مهمترین عوامل تاثیرگذار در کیفیت فرش است که نشان دهنده ضخامت فرش نیز می باشد. بنابراین در زمان خرید باید دقت کنید تا انتخابی درست داشته باشید. در بافت فرش های ماشینی از الیاف مختلفی استفاده می شود، مانند اکریلیک، پلی پروپیلن، پلی استر یا ترکیبی از آن ها قابل اشاره است. در این بین اکریلیک بهترین الیاف مورد استفاده در فرش های ماشینی می باشد.

سلام معمولا این مورد از موارد گارانتی محصوب میشه و فرش تعویض میشه اما باز هم به تولید کننده و میزان تعهدش بستگی داره، برای اطلاع دقیق تر اگر به فروشگاه یا نمایندگی اون برند مراجعه کنید بهتر میتونن راهنماییتون کنن. سلام وقتتون بخیر، ممنون بابت سایت جامع و مفیدتون و پاسخ دهی دقیق شما. لطفا فرش طرح مدرن ۱۲۰۰ یا ۱۵۰۰ شانه آکریلیک هست ست شده معرفی کنید. از لحاظ زیبایی در طول زمان، فرش اکرلیک قابل قیاس با فرش‌های درصد دار یا BCF و مرغوب ترین فرش کاشان پلی استر نمی‌باشد.

همیشه انتخاب بهترین فرش ماشینی، از مهمترین دغدغه های خانم های خوش سلیقه نیز می باشد و حس خوبی به افراد منزل می دهد. انتخاب فرش ماشینی درجه یک و خوش رنگ و طرح به زیبایی دکوراسیون داخلی شما کمک می کند. قیمت های محصولات این دو برند بسیار نزدیک به هم هستند فقط در موارد محدودی ممکنه به عنوان مثال یک نقشه رو یکیشون با تراکم 1000 شانه و دیگری با تراکم 700 شانه تولید کرده باشه و در نتیجه اختلاف قیمت بیشتری با هم داشته باشن اما هردو از بهترین برندهای فرش ماشینی ایران محسوب میشن. این رو هم اضافه کنم که میتونید قیمت های دقیق محصولاتشون رو همینجا روی سایت ایفرش مشاهده کنید. در این مقاله مطالب مفیدی در رابه با بهترین فرش ماشینی مطرح نمودیم و شما را با انواعی از بهترین مارک فرش ماشینی کاشان آشنا نمودیم تا بتوانید به خرید بهترین فرش کاشان یا مشهد پرداخته و بر اساس رتبه بندی برند فرش ماشینی مناسب ترین گزینه را انتخاب نمایید.