بهترین غذای ایران از نظر خارجی‌ها کدام غذاست 10 غذای برتر کایت-غذای هرمزگان


همه ما ایرانیان برای پایداری این آیین ها در طی سال های اخیر مجالس فراوان به پا کرده ایم. امروزه حدود ۳۷۰۰۰ جلاتو فروشی در سرتاسر ایتالیا وجود دارد، اما برخی از بهترین آن ها در رم، فلورانس و بولونیا یافت می شوند. در تیرامیسوی اصیل ایتالیایی از بیسکویت لیدی فینگر، قهوه فرانسه و پنیر ماسکارپونه استفاده می شود.

  • همچنین عدس پلو به راحتی درست میشه و خواص زیادی واسه بدن داره.
  • گردو پکان یا پیکان (گردو امریکایی) به عکس نامش یک گردو نمی باشد، بلکه آجیلی خوشمزه…
  • هرگوشه از کشور عزیزمان ایران با توجه به ذائقه مردمان منطقه و مواد اولیه‌ی موجود، فرهنگ غذایی خاص خود را داشته و از تنوع بسیار بالایی برخوردار است.
  • این غذاهای خوش رنگ و بوی محلی به شیوه ای بسیار زیبا دیزاین می شود و تجربه سیاه چادر ترکمن ها را در محیطی لوکس برایتان تداعی می کند.
  • زمانی که در آمریکا ساکن می‌ شوید، غذاهایی را پیدا می‌ کنید که برای شما آشناست و اصلاً با طعم هایی که قبلاً چشیده بودید، تفاوت خیلی زیادی ندارد.

پائیا رو میتونید با استفاده از مرغ، گوشت، میگو یا ماهی طبخ کنید. بریانی یه غذای اعیانی که تو کشور هند واسه جشن‌های مختلف و اعیاد پخته میشه. فسنجان یکی از خوشمزه‌ترین خورشت‌های ایرانی است که بر اساس ذائقه افراد با طعم‌های مختلف ترش، شیرین و ملس تهیه می‌شود. این خورشت ترکیبی از گوشت، گردوی آسیاب‌شده و رب انار است که در کنار هم ترکیبی متفاوت و بی‌نظیر ایجاد می‌کنند.

پاستا گوجه فرنگی و شابانک

این پیتزا در اصل یک خمیر نازک به همراه گوجه فرنگی، پنیر موزارلا و روغن زیتون بکر می باشد. اما در حقیقت، پخت یک پیتزا ناپلی اصیل بیشتر یک هنر است تا ترکیب کردن ۳ یا ۴ مواد اولیه ساده. مواد تشکیل دهنده این پاستا عبارتند از ماکارونی کانلونی، روغن زیتون، پیاز، سیر، رزماری، تکه های فلفل قرمز، فلفل سیاه، گوجه فرنگی، نخود سبز، کاهو و پنیر رومانو. وقتی در سایت آموزش آشپزی واژه ایتالیایی رو در قسمت بخش آموزش رایگان جستجو کنید متوجه می شوید که چقدر غذاهای ایتالیایی زیبا هستند. این بشقاب پاستا معمولاً در جشن های شکر گزاری به دلیل وجود گوشت بوقلمون بیش از بقیه غذا ها مورد استفاده قرار می گیرد .

شیرینی خامه ای کانولی

تاکو از گوشت گاو کبابی ، مقداری روغن و نمک به همراه پیاز و سالسا تهیه می شود . مناسب برای صبحانه ، ناهار و شام که می توان متناسب با مزاج فرد در هر یک از سه وعده اصلی غذایی مورد استفاده قرار بگیرد. طعم خوش و مناسب بودن برای کلیه افراد از جمله ویژگی های تاکو این غذای خوشمزه مکزیکی به حساب می آید.

دستور پخت اصلی آن از تخم مرغ تازه، گوشت خوک، پنیر رومانو و فلفل سیاه است. وقتی حرف از غذای ایتالیایی می شود، همه‌ی ما به یاد پیتزا می افتیم. یکی از اصلی‌ترین و مشهورترین غذاهای کشور ایتالیا پیتزا است که به صورت مختلف و با ترکیبات متفاوت تهیه می شود.

طرز تهیه راتاتویی (فرانسه)

پیاز را خلالی خرد کرده و در تابه تفت دهید تا سبک و شفاف شود سپس سیر رنده شده را اضافه کرده 1 دقیقه دیگر تفت دهید. سپس قارچ را کف سینی فر بچینید و به مدت 15 دقیقه در فر که از قبل با دمای 200 درجه سانتیگراد گرم شده بگذارید تا بپزد. • حین هم زدن نصف لیوان شیر را اضافه کنید تا از گلوله شدن آرد پیشگیری نمایید. مخلوط که یکدست شد کم کم بقیه شیر را در حین هم زدن اضافه کنید.

پنیر سوئیسی و همبرگر داخل سینه مرغ در این غذا به کار رفته است که آن را به طور کامل سرخ می کنند . کوردن بلو یک وعده غذایی یخ زده هم محسوب می‌ شود که در سال ۱۹۹۰ معرفی شده است. راه های سالم تری هم برای آماده کردن و سرو آن وجود دارد اما در منوی اندکی از رستوران های امریکا می توانید این غذا را پیدا کنید . در ایران هم می توانید این غذا را به وفور از فست فودها تهیه کنید. Sloppy joes از رستورانی در شهر سیوکس، لووا در سال ۱۹۳۰ آمده که یک نوع ساندویچ گوشت است .

کافیست به این موارد لیمو، پیاز، برگ‌های تازه ریحان و دوغ ایرانی را نیز اضافه کنید تا طعم بهترین غذای ایران را برای همیشه به یاد داشته باشید. وقتی نام غذاهای ایتالیایی به گوش میرسد بدون شک همگی به یاد لازانیا ، پاستا و پیتزا می افتند. لازانیا از جمله غذاهای محبوب ایتالیایی محسوب میشود که آوازه ای جهانی دارد .

در تهیه آن از مواد مختلفی همچون آب پرتقال ، بادام زمینی ، میگو خشک ، گوجه ، سیر ، فلفل دلمه ای و مقداری برنج استفاده شده است . البته در برخی از مناطق از خرچنگ و ماهی نیز در تهیه آن استفاده می شود. قارچ یکی از بهترین و خوشمزه ترین پروتئین های گیاهی است که میتواند جایگزین خوبی برای گوشت باشد. شما می توانید قارچ را به صورت کبابی یا تفت داده حتی چرخ کرده به تنهایی یا روی پیتزا و انواع سس پاستا و …استفاده کنید. پخت قارچ زمان بسیار کمی می خواهد ولی طعم بسیار لذیذی دارد.