بهترین غذاهای ایرانی از نگاه سرآشپز آمریکایی ️ کارناوال


کباب تابه‌ای از غذاهای ایرانی ساده و راحتی است که در بسیاری از خانه‌های ایرانی دوست‌داران پر‌وپاقرص خودش را دارد. امکان دارد بارها این غذا را با نام‌های کباب دیگی یا کباب بشقابی هم دیده باشید که نشان‌دهنده‌ی روش‌های مختلف تهیه و طبخ آن است. است که سرو کردنش رسم و رسوم خاصی هم دارد.لوبیا پلو را معمولا همراه با ته دیگ نان یا سیب زمینی، سالاد شیرازی، سبزی خوردن و ماست می خورند که ترکیبی بسیار خوشمزه می شود. البته وجود ماهیچه نیز خوشمزگی آن را منحصر به فرد کرده است.

  • تمام آقایان که عاشق این خورش و طعم آن هستند، سرو آن را با پلو زعفرانی و ته دیگ لذیذ آن می‌ پسندند.
  • بعد از مقداری تفت دادن به قابلمه مقداری زردچوبه اضافه کنید و مواد را هم بزنید و با یکدیگر تفت دهید.
  • در فهرست غذاهای ایرانی، «خورش کنگر» یکی از انواع غذاهای خوشمزه ایرانی است که اواخر تابستان تا اوایل زمستان می‌توانید با کنگر تازه آن را درست کنید.
  • برای خوشمزه‌تر شدن این غذای معروف گیلانی بهتر از گوجه‌فرنگی تازه استفاده کنیم.
  • شاید در میان اسم غذاهای ایرانی «خورش طلا کوله» کمی غریب باشد.

یکی از ثابت قدم های مجالس ایرانی ها قطعا زرشک پلو با مرغ می باشد که هم به عنوان یک غذای رسمی و هم یک غذایی دورهمی طبخ می شود و بسیار پرطرفدار است. این غذا رنگ و لعاب جذابی دارد و به شاید تنها رنگ و لعاب این غذا جوری شما را به هوس بندازد که نیازی با تست مزه آن نداشته باشید. زرشک پلو هم یکی از غذاهایی است که در منو غذایی شرکتی کترینگ دنا موجود است و این غذا با کیفیت بالایی به سازمان ها و شرکت های طرف قرارداد با کترینگ دنا ارائه می شود. کوفته تبریزی جزء غذاهای محلی آذربایجان است و از محبوب ترین و لذیذترین غذاهای اصلی به حساب می آید . ممکن است اسم این غذای اصیل را با نام‌ هایی از قبیل کوفته آذری ، کوفته نخودچی و کوفته کله گنجش..

بعضی از غذا هارو مثل جغوربغور بار اول هست که میشنوم ممنون که مارو با این غذاهای ایرانی بیشتر اشنا کردید. میگو پلو در استان‌های جنوبی کشورمان محبوبیت زیادی داشته و معمولا هفته‌ای یک بار آن را میل می‌کنند. قیمه نثار یک غذای مجبوب در استان قزوین است که با مخلفات زیادی طبخ می‌شود. کباب تابه‌ای در بیشتر نقاط کشور شناخته شده بوده و طعم خوشمزه آن سبب محبوبیت این غذا شده است. سمبوسه جز غذاهای سبک این لیست محسوب می‌شود که منشا اصلی آن استان خوزستان بوده و می‌توان با ترکیبات مختلفی آن را پخت.

بسیاری از افراد زرشک پلو با مرغ را با روش‌ های متنوع طبخ می نمایند. هر فردی بر اساس ذائقه خودش درون این غذا زرشک بیشتر و یا زعفران بیشتر می ریزد. برخی از افراد هم مرغ را به صورت پخته شده و یا سرخ شده میل می ‌کنند. اگر دوست دارید در کنار گردشگری‌های خود شهری را انتخاب کنید که برای شکم‌ گردی انتخاب خوبی باشد ما به شما کرمانشاه را پیشنهاد میکنیم.

طرز تهیه کتلت ذرت فوری

دوستان گرامی این مطلب به مرور کامل تر می شود و غذاهای جدید به این لیست افزوده خواهد شد. برای کامل تر شدن لیست غذایی خود می توانید از آموزش های زیر نیز بهره بگیرید. بعضی از غذا ها نیز محلی هستند و ساکنان سایر مناطق، حتی اسم آن ها را هم نشنیده اند.

آبگوشت(دیزی)

این آش خوش طعم از ترکیب موادی همچون ترخینه‌ی خشک شده، سبزی آش، اسفناج، سیرابی، نخود، لوبیا، نمک و زردچوبه طبخ می‌شود. این آش از ارزش غذایی بالایی به دلیل حضور حبوبات، سبزیجات و غلات برخوردار است که منبع ارزشمندی از انرژی، پروتئین و ویتامین‌های مورد نیاز بدن انسان به شمار می‌آید. غذا یک برگ از کتاب تاریخ، طبیعت و فرهنگ هر شهر و اقلیم است. پایه اصلی بسیاری از غذاها مواد خوراکی است که در آن شهر بیشتر کشت شده.

توصیه ما به شما برای لذیذتر شدن این غذای خوشمزه این است که آنرا با ترشی بادمجان نوش جان کنید. اما باید در نظر داشته باشید صرف یک دسر شیرین خالی از لطف نبوده و سردی ماهی و ترشی طعم آن را معتدل می کند. رشته‌پلو یكی از انواع پلوها در آشپزی ایرانی است كه بیش‌تر با گوشت پخته یا پیاز داغ و خرما و كشمش یا هر دو طبخ می‌شود. رسم است كه در روز جشن نوروز خورده می‌شود.رشته پلو یكی از خوشمزه ترین غذاهای بهشهر است .

لیست آموزش طرز تهیه انواع غذاهای شمالی برای شام و ناهار

از بسیاری از افراد ایرانی اگر بپرسید محبوب ترین غذای مورد علاقه شان کدام است بدون شک نامقرمه سبزیرا بر زبان می آورند. خورش قورمه سبزی با سبزیجات معطر بسیار زیاد، پیاز، لوبیا قرمز، لیمو عمانی و گوشت قورمه شده گوسفند و یا گوساله تهیه می‌ شود. راز یک قورمه سبزی خوشمزه و بی‌ نظیر مانند بسیاری از غذاهای ایرانی در زمان پخت آن می ‌باشد.

در کنار چلو کباب می توان با گوجه، سبزی و برنج زعفرانی یک وعده غذایی کامل سرو کرد. البته بسیاری از افراد ترجیح می دهند که به جای برنج، کباب کوبیده را با نان و البته نان سنگک مصرف کنند. سیب پلو از غذاهای اصلی و خوشمزه کشورمان است که اصالتی کرمانشاهی دارد و می توانید به دلخواه آنرا به همراه مرغ یا گوشت سرو کنید. خورش لوبیا سبز از خورش های قدیمی و بسیار خوشمزه ایرانی است که با رسپی های متنوعی طبخ می شود، این خورش معمولا با گوشت قرمز یا گوشت مرغ درست می شود. شامی کباب یکی از انواع غذاهای خوشمزه ایرانی است که مانند کباب تابه ای از کباب های خانگی محسوب می شود. در لیست غذا های ایرانی، کوکو یکی از متنوع ترین گزینه ها به شمار می رود.

همان گونه که از نامش پیداست، این غذا آبکی بوده و گوشت از اجزای اصلی تشکیل دهنده آن است. حدس می زنیم این سوال به ذهنتان خطور کند که آبگوشت چه تفاوتی با دیزی دارد؟ پاسخ این سوال ساده است؛ محتویات تشکیل دهنده دیزی و آبگوشت یکسان می باشد. رسم است که اگر آبگوشت را در منزل بپزند به آن «آبگوشت» و اگر در بیرون و در داخل تنور تهیه کنند، به آن «دیزی» بگویند. اگر مهمانی با تم سنتی برگزار می کنید، لازم است که آبگوشت را به عنوان غذای اصلی سرو کنید. به شما توصیه می‌کنیم آبگوشت یا دیزی را حتما با نان سنگک و پیاز میل کنید. «کوفته سبزی» یکی از غذاهای ایرانی و جزو غذاهای اصیل شیرازی‌هاست.