بهترین رستوران های سنتی تهران با فضای قدیمی و جذاب مزه گردی


کیفیت غذا هم در این کافه‌رستوران‌ها بالاست و با برخورد خوب کادر این مجموعه، شما کاملا راضی رستوران را ترک خواهید کرد. اگر اهل رستوران گردی هستید، شاید از یک خرید حسابی هم بدتان نیاید. در همین مجله با فهرستی کامل از مراکز خرید لوکس تهران آشنا شوید.

  • تا پیش از احداث شعبات دیگر، افراد بسیار از نقاط مختلف تهران مسیرهایی طولانی و پرترافیک را طی میکردند تا به رستوران میخوش واقع در بلوار فردوس تهران برسند.
  • همچنین در فضای رستوران صدای نواختن زنده پیانو به گوش می‌رسد تا شما را به آرامش محض برساند و خاطره خوشی از صرف غذا در یکی از لوکس‌ترین و بهترین رستوران های تهران داشته باشید.
  • در این رستوران انواع آلاچیق‌های کوچک و بزرگ تعبیه شده است تا بتوانید بر اساس تعداد همراهان خود، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.
  • نور ملایم داخل رستوران فضا را برای قرارهای رمانتیک مناسب می‌کند.
  • از دلایلی که نائب یکی از رستوران های معروف تهران شده، فضای داخلی زیبای آن است.

با ما همراه باشید تا در این گردش همراه با نوای ساز ایرانی و صدای فواره آب در حوض کاشی، به بهترین رستوران‌های سنتی تهران سری بزنیم. رستوران البرز از قدیمی‌ترین رستوران‌های شهر تهران است که در گذشته آن را با نام چلوکبابی البرز می‌شناختند. در طول سالیان دراز فعالیت این رستوران، منوی غذاها گسترش پیدا کرده و فضای داخلی آن نیز به روز شده است. در حال حاضر انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی در این رستوران سرو می‌شوند.

رستوران خونه، برآورد درست از موقعیت جغرافیایی!

و فراموش نکنید که این تازه اول سفر ماجراجویی ما به دنیای بهترین و لاکچری ترین رستوران‌های تهران است. کبابی صحرا تهرانرستوران صحرا، یکی از بهترین رستوران‌های تهران و از کبابی‌های منطقه شرق تهران دارای فضای سبز بسیار زیبایی‌ست که به دلیل طعم خاص غذاهای خود، این روزها خیلی از افراد را از همه جای تهران به خود جذب کرده‌است. ما هم در مجلۀ MNZBARTENDER و این سری مقاله‌های بهترین رستوران‌های تهران، برایتان این‌بار بهترین رستوران‌های شرق تهران را به اختصار معرفی کرده‌ایم. بهترین رستوران های تهران همیشه قرار نیست غذا های ایرانی سرو کنند. بین اینهمه رستوران خوب و معروف و بعضاً لوکس، رستوران هایی هم هستند که غذاهای فرنگی ارائه می دهند.

رستوران مانسون لانژ را قطعاً باید در زمره بهترین رستوران های تهران قرار دهیم که خدماتی بسیار درخور و لوکس را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. اگر قصد دارید مراسم خاصی را در رستوران برگزار کنید یا جلسه کاری مهمی دارید، بهترین گزینه برای شما رستوران مانسون لانژ خواهد بود. این رستوران ظاهری بسیار شیک و لوکس دارد و برخورد پرسنل آن بسیار محترمانه است. البته نیازی نیست اضافه کنیم که قیمت منوی این رستوران بسیار زیاد است و فقط افرادی خاص در آن حضور دارند. رستوران موبی دیکرستوران موبی دیک با قدمتی 40 ساله در خیابان کریمخان قرار دارد کوبی دیک قدیمی ترین و خاص ترین رستوران سلف سرویس تهران است و ساعت کاری آن 11 تا 16 است. نام رستوران موبی دیک از رمان مشهور هرمان مدیوین گرفته شده که ترجمه فارسی آن وال سفید می شود.

گشت، یکی از جذاب ترین رستوران های جردن

در نهایت، شعبه تجریش از زیباترین و خاطره انگیزترین رستوران های سنتی تهران به شمار می رفت. شهرزاد یکی از رستورانهای لوکس و قدیمی اصفهانه با تزئینات نقاشی و آئینه کاری های سنتی و شیک که در خور نصف جهانه و شلوغیش که نشون دهنده کیفیت و طعم خوب غذاهاشه. توی این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی سرو میشه و میتونی از موسیقی زنده هم در کنار غذات لذت ببری. همیشه خوردن یک غذای خوب می‌تواند هر شرایطی را به یک خاطره خوب تبدیل کند. فست‌فودهای خوش آب‌و‌رنگ و فودکورت‌های تهران شاید برخی اوقات وسوسه‌انگیز به نظر برسند اما در نهایت بیشتر ما ترجیح می‌دهیم غذای خود را در فضای سنتی و اصیل رستوران‌های ایرانی میل کنیم.

رستوران گردان برج میلاد ؛ ترکیبی از فرهنگ ایرانی و فرنگی.

کافه رستوران عربی همساکافه رستوران عربی همسا یکی از بهترین رستوران‌های شرق تهران و همچنین یکی از رستوران‌های خوب عربی است. رستوران سه گوش گریل تهرانرستوران سه گوش گریل تهرانپارس یکی از بهترین رستوران های تهران و از انواع رستوران های فرنگی و ایتالیایی است. در ضمن بر خلاف ظاهر این رستوران، همه‌چیز اینجا کاملا بهداشتی و استاندارد است. فراموش نکنید سری هم به وب‌سایت و صفحه‌ی اینستای فعال و پر فالوئر آش نیکوصفت بزنید.