بهترین رستوران های سنتی تهران با فضای قدیمی و جذاب مزه گردی


غذا های ایرانی شامل انواع کباب ها، غذا های فرنگی شامل انواع پیتزا های ایتالیایی، استیک و غیره می باشد. منوی کافه هم هر مدل نوشیدنی گرم و سردی که میخواهید را دارد و بطور کلی، تمامی غذا ها و نوشیدنی ها لذیذ و باکیفیت هستند. رستوران نارنجستان در طبقه یازدهم و دوازدهم برجی در منطقه سعادت آباد قرار دارد برای همین، چشم اندازی مثال زدنی دارد. رستوران محیطی بسیار شیک و مدرن و در عین حال لوکس دارد اما در اکثر مواقع شلوغ است و اگر میزی از قبل رزرو نکرده باشید شاید مجبور شوید زمانی را منتظر بمانید. هنگام ورود، بجای یک خوش آمد گویی ساده از شما با شربت موهیتو پذیرایی می شود.

  • این رستوران هر آنچه برای یک وعده غذایی لوکس نیاز است، فراهم می‌کند.
  • این رستوران نیز زیر مجموعه گروه رستوران‌های توران است و از غذاهای متنوع شمال ایران گرفته تا غذاهای مطلوب جنوب کشور را می‌توانید در آن سفارش دهید و از عطر و طعم غذاهای اصیل ایرانی بهره‌مند شوید.
  • از آن زمان که نایب بزرگ چلوکباب را در بازار ابداع کرد 120 سال می‌گذرد و هنوز مردم به چلو کباب نایب اعتماد دارند.
  • قلم ابزاری است برای فرار از واقعیت، واقعیت تلخ زندگی روزمره که هر ثانیه با آن درگیر هستیم.
  • رستوران البرز یا چلوکبابی البرز یکی از قدیمی‌ترین و با کیفیت‌ترین رستوران ها پایتخت است که فعالیت خود را در سال ۱۳۴۶ آغاز کرده و در حال حاضر در خیابان سهروردی واقع شده است.
  • این عکسها رو ورق بزنید تا با رستوران خوب ریچال بیشتر آشنا بشید.

طبقه یازدهم رستوران فرنگی آن و طبقه 12هم مخصوص غذاهای ایرانی است. اگر می خواهید هزینه زیادی برای غذای خود کنید و یا قرار مهمی دارید به رستوران نارنجستان در سعادت آباد بروید. پرسنل تحصیل کرده، حرفه ای و مجرب و آشنا به زبان های مختلف دارد و همین امر باعث شده مشتریان زیادی داشته باشد. مشکل بتوان گزینه‌ای بهتر از آشپزخانه‌ی برادران برای پیشنهاد بهترین صبحانه در تهران انتخاب کرد. این آشپزخانه علاوه بر سفارش های بیرون‌بر، فضای داخلی‌ای بسیار دنج و باصفا و مناسب دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی دارد و تقریبا همیشه می‌توان جای پارکی در اطراف آن پیدا کرد. با اینکه برادران به صبحانه‌های پر و پیمان و مشتی معروف است اما انصاف نیست که از بقیه‌ی منوی این رستوران غافل بمانیم و به ساندویچ‌های خانگی و سرد و حتی پیتزاهای خوشمزه‌ی آن که در وعده‌های ناهار و شام سرو می‌شوند اشاره نکنیم.

در بین بهترین رستوران های تهران، رستوران های ایتالیایی بیش از باقی رستوران‌های بین‌المللی خودنمایی می‌کند. رستوران اصیل هم یکی دیگر بهترین رستوران های تهران است که در محدوده قیطریه واقع‌شده و با فضای دل‌انگیز، دکوراسیون و حتی ظروف مسی جذابش به شما وعده‌ی یک روز فوق‌العاده را می‌دهد. در سرزمین حس، شما سفری را در جهان طعم‌های ایرانی آغاز می‌کنید که هیجان و آرامش را همزمان به ذائقه‌تان می‌آورد. البته قیمت‌ها در بهترین رستوران خیابان فرشته کم نیست و بهتر است از قبل این موضوع را در نظر داشته باشید اما قطعا تجربه‌ای که به دست می‌آورید، ارزشمند است. در پایتخت می‌توانید فهرستی بلندبالا از بهترین رستوران‌های بین‌المللی پیدا کنید که هم غذاهای فوق‌العاده‌ای دارند و هم فضای زیبایی آن‌ها حال شما را عوض می‌کنند. به این معنا که چندان نمی‌توانید روی شام در این رستوران حساب باز کنید.

رستوران باکلاس و زیبای خوان گستر اصفهان

البته به یاد داشته باشید که در روزهای پایانی هفته، این رستوران بسیار شلوغ می‌شود؛ پس بهتر است ترجیحاً یا پیش از غروب آفتاب آلاچیق خود را انتخاب کنید یا با مجموعه تماس بگیرید تا یک تخت خالی برای شما رزرو کنند. کافه رستوران کارزین یکی از رستوران‌های تهران است که لحظات خوشی را به مشتریان خود هدیه می‌دهد. فضای داخلی این کافه رستوران بسیار زیبا و مدرن طراحی شده است و با ورود به آن احساس آرامش می‌کنید. در محیط رستوران موسیقی زنده پخش می‌شود و از داخل رستوران می‌توانید مناظر بی‌نظیر میدان تجریش را مشاهده کنید. منوی صبحانه رستوران کارزین بسیار مفصل است و هر آنچه تصور کنید را می‌توانید در آن بیابید.

تمامی غذاها از مواد اولیه باکیفیت تهیه می شوند و سرآشپزان مجربی هم غذاهای رستوران را طبخ می کنند. در وسط رستوران میز سلف قرار دارد و هر نوع غذای ایرانی، دسر و پیش غذا را که بخواهید می توانید بردارید و لذت ببرید. این روزها و با تکراری شدن طعم انواع غذاهای ایرانی، افراد تمایل به چشیدن طعم های جدید و امتحان کردن غذاهای محلی هستن. پس رستوران دنیز بناب با غذاهای با کیفیت و فضایی لوکس می تونه بهترین انتخاب برای چشیدن طعم کباب بناب در تهران باشه. البته ناگفته نمونه که رستوران دنیز بناب، انواع غذاهای ایرانی رو هم سرو می کنه.

رستوران شاندیز جردن یکی از بهترین رستوران‌ های تهران!

در این مجله گردشگری هتل یار تصمیم گرفتیم رستورانهای خوب تهران را معرفی کنیم تا در هنگام سفر به این شهر بزرگ بتوانید با رفتن به رستوران های معروف تهران، خاطرات خوشی را در ذهن خودتان ثبت کنید. اگر می خواهید اقامتی لذت بخش و شیرین را تجربه کنید می توانید بهترین هتل های تهران را با توجه به موقعیت های مکانی مدنظر خود انتخاب کنید. نام این رستوران نشان‌دهنده فضایی سنتی و اساطیری ایرانی بوده که به خوبی تمدن ایرانی را به تصویر می‌کشد.

رستوران بین المللی نارنجستان

در رستوران سنتی شهربانو، مشتریان می‌توانند انواع غذاهای اصیل ایرانی را سفارش دهند و همراه با اجرای موسیقی زنده، از طعم غذای ایرانی خود در چنین فضایی لذت ببرند. همچنین افراد در صورت تمایل و هماهنگی با مدیریت مجموعه می‌توانند مراسم کوچک خود مانند جشن تولد، نامزدی یا سالگرد ازدواج را نیز در آن برگزار کنند. رستوران حس تورانکاملا از نام این رستوران مشخص است که باید انتظار یک فضایی سنتی و اساطیری ایرانی را داشته باشید و دقیقا هم همینطور هست! رستوران حس توران یکی از بهترین رستوران های تهران محسوب می‌شود که در فودکورت خیابان فرشته پایتخت واقع شده است. این رستوران را می‌توان جزء لوکس‌ترین رستوران‌های تهران برشمرد و فضا، سرویس دهی و کیفیت غذا، همگی لوکس و درجه یک هستند. فضای داخلی این رستوران بسیار هنرمندانه طراحی شده است و همه چیز ما را به یاد دوران پادشاهی کوروش کبیر می‌اندازد!

غذا های ژاپنی اصولاً از غذا های گران قیمت محسوب می شود برای همین، رستوران کنزو جزء رستوران های گران تهران به شمار میرود اما ارزشش را دارد تجربه غذای ژاپنی بخصوص سوشی را در بهترین رستوران سوشی تهران یعنی کنزو داشته باشید. وقتی دو کلمه بین المللی به نام رستورانی افزوده می شود یعنی آن رستوران منوی متنوعی از انواع غذا های فرنگی را دارد و از طرفی، پرسنل رستوران هم با چند زبان زنده دنیا مسلط هستند. در رستوران بین المللی نارنجستان که یکی از رستوران های شیک در تهران به شمار میرود، شما ممکن است مشتری هایی از کشور های مختلف جهان را ببینید که در حال میل کردن باکیفیت ترین غذا های رستوران هستند. رستوران بین المللی نارنجستان در سال 1385 تاسیس شده و تا به امروز توانسته خود را جزء برترین رستوران های بین المللی تهران قرار دهد. کاخ رستوران لیدوما به عنوان یکی از رستوران های شیک در تهران و منطقه شهرک غرب، در طبقه آخر مرکز خرید لیدوما واقع شده و این مرکز خرید هم در شهرک غرب تهران قرار دارد. وقتی که به میدان صنعت می رسید، وارد بلوار فرحزادی شوید و نزدیک به مرکز خرید میلاد نور، پاساژ لیدوما را مشاهده خواهید کرد.