بهترین رستوران های تهران: معرفی رستوران های لوکس تا گیاهی و مقرون به صرفه مجله گردشگری رادار361-غذای هرمزگان


منوی این رستوران بسیار متنوع است و اکثر بخش‌های آن را غذاهای سنتی ایرانی تشکیل می‌دهند. همچنین بد نیست بدانید روزهای تعطیل، از ساعت ۸ صبح تا ۱۲، شهربانو صبحانه‌ای لذیذ را به شکل سلف سرویس ارائه می‌دهد که شامل حدود ۲۰ نوغ غذای سرد و گرم و نوشیدنی‌های مختلف است. اگر می‌خواهید در یک مکان مناسب و ایده‌آل غذایی دلچسبی را میل کنید، می‌توانید به یکی از رستوران‌های ذکر شده بروید. شاید اولویت شما برای انتخاب رستوران مناسب قیمت، فضای رویایی یا هر چیز دیگری باشد. بهترین رستوران‌های تهران شامل رستوران گردان برج میلاد، نایب، مستوران، روحی و رستوران مرشد می‌شود.

  • اگر در ساعات منتهی به ظهر از حوالی خیابان سعدی تهران عبور کردید و هوس یک ناهار خوش‌قیمت و لذیذ به سرتان زد، سراغ رستوران خوش بین را از رهگذران بگیرید.
  • رستوران رترو دارای ظروف مسی، دکوراسیون قدیمی و در عین حال جذاب و شیک، انواع استیک ها، ساندویچ ها، غذاهای گریل شده، انواع نوشیدنی و سالاد، پاستاها با پرسنل خوش اخلاق و حرفه‌ای در اختیار شما هستند.
  • سیب‌زمینی سرخ کرده‌های کندیک و مرغ اسپایسی را به عنوان گزینه‌های هیجان‌انگیز در این فست فود می‌شناسند.
  • اگر به این رستوران رفتید، نگران جای پارک نباشید، چون مشتریان این رستوران، می‌توانند خودرو خود را در پارکینگ آن پارک کنند.
  • نوشته معرفی 50 رستوران برتر ایران (بهترین رستوران های کشور) اولین بار در سفر به جاذبه های گردشگری جهان پدیدار شد.

کباب دلمه فلفلی نیز یکی از جذاب‌ترین غذاها با طعمی جدید است که اگر به مزه‌های تند و فلفلی علاقه‌مند باشید، حتما از آن خوشتان می‌آید. طعم لذیذ دیگر غذاهای این رستوران، آن را به محلی جذاب برای صرف یک وعده غذا تبدیل کرده‌ است. اگر قصد دارید که برای ظهر و صرف ناهار به آنجا بروید، حتما پیش از رفتن، میز رزرو کنید، چرا که در هنگام ظهر، رستوران معمولا شلوغ است. یک نانوایی کوچک در ورودی این رستوران وجود دارد که به شیوه‌ی قدیمی ایرانی نان پخت می‌کند.

شرف الاسلامی یک رستوران قدیمی دیگر در بازار

در نظر داشته باشید این منطقه بخاطر نزدیکی به بازار بسیار شلوغ و پرترافیک بوده و پیدا کردن جای پارک مناسب در نزدیکی رستوران بسیار دشوار خواهد بود. سپس هنگامی که تقاطع اتوبان باقری رسیدید، ابتدا باید وارد باقری جنوب شده و مجدد وارد باقری شمال شوید تا به ادامه اتوبان شهید قاسم سلیمانی برسید. در این اتوبان، بعد از چهارراه رشید، رستوران را در آن سمت خیابان مشاهده خواهید کرد.

آدرس رستوران مسلم بازار بزرگ تهران

نمای بیرونی لوکس هتل خبر از آن می‌دهد که با یکی از خاص‌ترین رستوران های تهران سروکار دارید. چهره گشاده و برخورد صمیمانه و در عین حال محترمانه پرسنل رستوران نیز رضایت میهمانان این رستوران را جلب می‌کند. در رستوران رویال گلکسی پرشین پلازا، فرصت امتحان انواع غذاهای ایرانی، بین‌المللی و عربی را دارید. علاوه بر این چشم‌انداز فوق‌العاده رستوران رویال به شهر تهران، لذت تماشای شهر از فراز برج چندطبقه را برایتان فراهم می‌کند. اگر به دنبال شکم‌گردی حرفه‌ای هستید، حتماً باید سری به رستوران سنتی باغ فردوس بزنید. این رستوران تنوع غذایی بسیار خوبی دارد و کیفیت غذاهای آن نیز عالی است.

دیزی سرای ایرانشهر

پیدا کردن بهترین رستوران های تهران این روزها کار سختی شده چون تعداد رستوران ها با ظاهر پر زرق و برق و منوهای اختصاصی زیاد شده است. رستوران شمشیری، یکی از بهترین رستوران های تهران، متعلق به حاج محمدحسن شمشیری است. وی کمک های مالی بسیاری به دکتر مصدق کرد و در ملی شدن صنعت نفت نقشی مهم داشت.