بهترین رستوران های تهران: معرفی رستوران های لوکس تا گیاهی و مقرون به صرفه مجله گردشگری رادار361-غذای هرمزگان


هنگامی که وارد آن می شوید، حس می کنید که به گذشته سفر کرده اید و صد ها سال قبل هستید. در این رستوران طعم واقعی اصالت را می چشید؛ چرا که درهای آن چوبی، کف سیمانی و کاشی های به کار رفته در آن کاملاً ایرانی هستند. غذاهای این رستوران هم بسیار خوشمزه هستند و جالب است بدانید که نان های این رستوران توسط نانوایی کوچکی که در بخشی از رستوران قرار دارد، پخت می شود.

در دل بازار تاریخی تهران رستورانی وجود دارد که عده زیادی برای رفتن به آن مدت‌ها در صف می‌ایستند! رستوران سنتی شرف‌الاسلامی از جمله بهترین رستوران های تهران است که خوشمزه‌ترین غذاهای سنتی را طبخ و سرو می‌کند‌. نزدیک به ۸۰ سال از فعالیت این رستوران می‌گذرد و همچنان در صدر بهترین رستوران‌های پایتخت وجود دارد. رستوران مسلم که در بازار تهران واقع شده یکی از معروف‌ترین و بهترین رستوران های تهران است که به حق خوشمزه‌ترین و خوش طعم‌ترین غذاها را ارائه می‌دهد.

در رابطه با این رستوران هم نمی‌توان گفت که دور تا دور آن شیشه‌ای است، اما وجود پنجره‌های بزرگ با نمایی کلی از شهر می‌تواند دلیل خوبی برای قرار گرفتن این رستوران در بین سایر رستوران‌های لیست حاضر باشد. مجله آنلاین آشپزی و غذا فودیسم؛ جدیدترین و جالب ترین اطلاعات و آموزش های خوشمزه را برای شما فراهم می‌کند. ابزارآلات صرف دیزی همچون گوشتکوب، کاسه، قاشق و چنگال هم در رستوران مستر دیزی (شعبه سعادت آباد) به مشتریان داده می‌شود. البته در این بسته‌بندی آماده جای سبزی و ترشی خالی بوده که می توانید جداگانه سفارش دهید.

  • وارد رستوران می شوید و اول از همه محو دکوراسیون و سبک طراحی مدرن و پرزرق و برق رستوران می شوید.
  • برای وعده صبحانه هم بخش سلف سرویس وجو دارد و هم منویی از انواع صبحانه های مختلف.
  • در ادامه با معروف ترین رستوران های تهران که در آن‌ها فست‌فودهای مرغوب و خوشمزه تهیه می‌شوند، آشنا خواهید شد.
  • معروف‌ترین غذای رستوران دریاباز، «پیتزا کبابی» است که خیلی‌ها تعریف آن را می‌کنند و طرفداران فراوانی دارد.
  • میخوش از آن دست رستوران‌هایی است که می‌توانید به‌صورت خانوادگی به آن سر بزنید.

کباب‌های مخصوص این رستوران روی شمشیر‌های تزئینی سرخ شده و سرو می‌شوند. مهمانان می‌توانند پس از صرف غذا سری به آن بزنند و از طعم دمنوش‌های عالی آن‌جا لذت ببرند. در ورودی چوبی و کف سیمانی رستوران با استفاده از کاشی‌های اصیل ایرانی پوشیده شده و ظروف مسی به سبک قدیمی در همه جای آن به چشم می‌خورند.

#17 رستوران کنزو

کیفیت بالای غذاهای ارائه شده در این مجموعه رستوران، به همراه قیمت مناسب آن باعث شده که همیشه شلوغ باشد و به یکی از بهترین رستوران های تهران تبدیل شود. رستوران ها یکی از محبوب ترین مکان های گردشگری تهران هستند که انواع مدل های سنتی و بین المللی آن در این شهر وجود دارد. در نظر داشته باشید رزرو هتل های تهران در نزدیکی رستوران ها و مکان های دیدنی می تواند در کیفیت سفر شما تاثیر بالایی داشته باشد. در ادامه قصد داریم 10 رستوران خوب تهران را با تمام ویژگی های آن ها به شما معرفی کنیم. رستوران مسلم در داخل کوچه قرار دارد و ساختمانی دو طبقه با ظرفیت مناسب است اما صفی که برای رستوران ایجاد می شود، تا خیابان اصلی بازار بزرگ تهران هم ادامه دارد. رستوران مسلم در داخل ساختمانی قدیمی قرار دارد و در محیط شلوغ رستوران هم خبری از معماری و دکوراسیون آنچنانی نیست اما غذاهایش به قدری جذاب است که نگاهتان به سمت محیط و دکوراسیون نمی رود.

بهترين رستوران هاي تهران کجاست؟

رستوران دارای بهداشت کامل است و غذاها با مواد غذایی درجه یک طبخ می شود. خوراک گردن این رستوران از محبوب ترین غذاهای آن است و اگر به شاندیز رفتید، حتما چلو گردن آن را امتحان کنید. البته که باقی غذاهای این منو هم کیفیت بسیار بالایی دارند و معمولا روزهای تعطیل خیلی شلوغ است.

بهترین رستوران های شرق تهران

کاخ رستوران لیدوما منویی کامل از هر چیزی که بخواهید دارد اما یک نکته را باید در نظر بگیرید. منوی رستوران کاغذی نیست و روی هر میز، یک بارکد بوده و می بایست با گوشی آن را اسکن کنید تا منو برای شما نمایش داده شود لذا در صورتیکه با خود گوشی هوشمند نداشته باشید نمی توانید منوی رستوران را مشاهده کنید. بازار بزرگ به عنوان بزرگترین بازار سنتی در تهران شناخته می شود که قدمتی تاریخی دارد. از همان روزهای اول تاسیسش تا به امروز، بازار بزرگ بهترین جای تهران برای خرید به شمار می رود. در این بازار بزرگ از شیر مرغ تا جون آدمی زاد پیدا می شود و از طرفی، بخاطر اینکه تنوع اجناس در این بازار بسیار زیاد است، تقریباً می شود گفت کف قیمت اکثر اجناس را بازار بزرگ دارد.