بهترین رستوران های تهران قیمت ۱۴۰۱ ۰۹ ۲۲-غذای هرمزگان


شعبه بلوار فردوس میخوش به قدری موفق بود که همیشه مشتریان زمان زیادی را در بیرون از رستوران منتظر میماندند تا میزی در رستوران خالی شود و این کار باعث شد میخوش تغییر مکان داده و در همان نزدیکی شعبه اول، فضایی بزرگتر داشته باشد. فضای رستوران میخوش از دکوراسیونی زیبا و دیدنی برخوردار است که دارای دو طبقه می باشد. همچنین یکی از دلایل همیشه شلوغ بودن رستوران میخوش بلوار فردوس، قرارگیری در یکی از شلوغ ترین مناطق تجاری – اداری تهران می باشد.

  • رستوران موبی دیکاگر اهل خواندن کتاب‌ها و رمان‌های خارجی باشید، قطعا نام موبی دیک به گوش شما خورده است.
  • سپنجا، یک وب سایت ارائه دهنده ی سرویس اجاره ی منزل است که از طریق اون می توانید اقامتگاه های اجاره ای سراسر ایران را مشاهده کنید و منزل مورد نظر خود را رزرو کنید.
  • رشد و توسعه بازار تهران هرچه بیشتر بر رونق‌گرفتن رستوران شرف الاسلامی اثر گذاشت.
  • علاوه بر همه‌ی آنچه که ذکر کردیم، برای آشنایی با بهترین کافه های تهران هم پیشنهاد می‌کنیم به مقاله دیگر مجله جاباما در این زمینه مراجعه کنید.

واقع شده و به همین دلیل چشم اندازی تماشایی را در اختیار مشتریان می گذارد. میل کردن غذاهای سنتی در پشت بام این رستوران، که دارای تخت های سنتی می باشد، خاطره ای فراموش نشدنی را برای شما رقم می زند. 160 میهمان می توانند به طور همزمان در این مکان غذا میل کنند؛ طبقه اول 60 نفر ظرفیت دارد.

۲۳. رستوران ستاره نو ساری یه رستوران خاص

بهترین مسیر برای دسترسی به این شعبه اتوبان یادگار امام شمال می باشد. در انتهای اتوبان یک خروجی هست که شما را وارد چمران جنوب یا یادگار جنوب می کند و از طریق آن به شهرک آتی ساز هم دسترسی دارید. در این خروجی پیش از خروجی چمران و در مجاور دوربرگردان یادگار جنوب، خیابان آزادی را میبینید که در انتهایش، هتل آزادی و رستوران کنزو واقع شده است. زمانی که وارد می شوید، از شما به خوبی استقبال می شود هرچند بیشتر حواستان به دکوراسیون و تزئینات دوست داشتنی و پرزرق و برق محیط است. عطر و طعم غذاهای این رستوران حال و هوای شهر گیلان را برای مهمانان خود ایجاد می‌کند.

کیفیت غذا، رفتار پرسنل و سالن جذاب این رستوران باعث شده است تا بتوانید با خیال راحت رزرو این رستوران را برای سالگرد ازدواج خود در نظر بگیرید. رستوران ارکیده چند مزیت دارد که همگی آن‌ها با یکدیگر باعث شده‌اند ارکیده به یکی از بهترین رستوران های تهران و همین طور یکی از ده رستوران برتر تهران تبدیل شود. رستوران ارکیده منوی متنوعی از غذاهای ایرانی دارد که آن‌ها را با کیفیت مطلوبی نیز طبخ می‌کند و همین عامل مهمی در جذب مخاطبان فراوانش است. رستوران زنجیره ای باروژرستوران‌های زنجیره‌ای باروژ از دیگر رستوران‌هایی هستند که در زمره بهترین رستوران‌های تهران جای می‌گیرد.

بیشتر رستوران‌هایی که می‌توانید در آن‌ها تولد برگزار کنید، کافه رستوران‌ هستند و از جمله بهترین آن‌ها، کافه رستوران دنگ در محدوده ونک، شعبه‌های سام‌ کافه و شعبه‌های کافه‌ شمرون است. یکی از دلایل این موضوع هم تمایل ایرانی‌ها به غذاهای ایتالیایی است که البته تنها محدود به ما هم نیست. غذاهای ایتالیایی سرشار از طعم‌های مدیترانه‌ای هستند که جذابیت زیادی برای همه مردم جهان دارند. خلاصه اینکه اگر به پارک آب‌وآتش سر زده‌اید، بهتر است کمی وقت بگذارید و با بیرون آمدن از پارک برای امتحان کردن طعم جدید اما وفادار به غذاهای اصیل ایرانی، سری به رستوران خونه بزنید. رستوران خونه با هوشمندی تمام، جنب پارک آب‌وآتش قرار گرفته تا شما بتوانید پس از اینکه وعده‌ی غذایی خود را صرف کردید با گشت‌زدن در این پارک هم به هضم غذای خود کمک‌ کنید و هم صفایی به روحیه‌ی خود بدهید. از نقاط ضعف این رستوران می‌توان به این موضوع اشاره کرد که در محدوده طرح ترافیک واقع شده؛ اما اگر تمایل داشته باشید تا از غذاهای سلف این رستوران بچشید، می‌توانید کمی به خودتان زحمت بدهید و با وسایل‌ نقلیه عمومی به این منطقه بروید.

۲. رستوران کوهپایه یکی از بهترین رستوران های ایران

سفره‌خانه سنتی باغ صبا تهران مناسب آن دست شهروندان و مسافرانی است که دوست دارند در کنار خانواده و دوستان خود، شبی به‌یادماندنی را در کنار گوش‌دادن به نوای زیبای موسیقی سنتی بسازند. معماری دل‌نشین رستوران باغ صبا به قدری آرامش‌بخش و روح‌نواز است که حتماً از هم‌نشینی خانوادگی در فضای این رستوران لذت می‌برید. علاوه بر موسیقی زنده، در بخشی از این رستوران یک عکاسخانه برای ثبت یادگاری‌های خاطره‌انگیز قرار دارد. چایخانه رستوران باغ صبا نیز محلی دنج برای دورهمی‌های دوستانه و چشیدن طعم چای‌های ساده و طعم‌دار است. رستوران مستوران تهران با آنکه سابقه چندان طولانی در میان رستوران های سنتی تهران ندارد؛ اما توانسته اعتبار و محبوییت زیادی میان شهروندان شمال شرق و محدوده نیاوران به دست بیاورد.

شما می‌توانید با در دست داشتن یک سینی، در کنار سایر مشتریان رستوران در صف بایستید و هر غذایی که باب میلتان است، انتخاب کنید. اگر اهل رستوران‌گردی و چشیدن طعم غذاهای مختلف باشید، حتماً حداقل یک بار نام کبابی رضا لقمه را شنیده‌اید. رضا لقمه نه تنها غذاهای بسیار خوشمزه و باکیفیتی را ارائه می‌دهد، بلکه نوعی ابداع را در این صنعت پایه‌گذاری کرده است. در این کبابی قدیمی، کباب‌های کوچک با نان لواش تازه، پیاز و جعفری و ادویه مخصوص لقمه می‌شوند و دقیقاً دلیل نام‌گذاری «رضا لقمه» هم همین هست!

برگر زغالی نیز از همان رستوران های فست فودی به‌حساب می‌آید که در شعبه‌های مختلف آماده خدمت‌رسانی به شما است. گفتنی است که اولین شعبه از میخوش سال ۱۳۶۸ در بلوار فردوس شرقی تهران تاسیس شده است و پس از آن شعبه‌های دیگر این مجموعه تاسیس شدند. رستوران میخوش را هم می‌توان در دسته رستوران های ایتالیایی تقسیم‌بندی کرد اما با وجود این‌که در آن غذاهای ایتالیایی را پیدا می‌کنید، اما چندان هم حال و هوای کلاسیک ایتالیایی ندارد. ساعت کار این رستوران همه‌روزه از ۱۲ تا ۲۴ است و می‌توانید در شعب مختلف آن هماهنگی و زیبایی را که یادآور کشور محبوب ایتالیاست، مشاهده کنید.

این مکان که در نزدیکی میدان امام خمینی واقع شده و یکی از بهترین رستوران های مرکز تهران می باشد و تنوع و کیفیت غذاهای آن بالا است. شعبه آرژانتین نیز با دکوراسیون خاص و کلاسیک خود برای قرارهای روزانه مناسب است و بیشتر جو خانوادگی دارد. از دیگر امکاناتی که با ورود به هر کدام از شعبات رستوران ارکیده قابل استفاده است شامل، پارکینگ اختصاصی، موسیقی زنده، خانه بازی برای کودکان و حمل افراد سالمندان و کم توان می شود. این رستوران که تقریبا در مرکز شهر تهران قرار دارد، گزینه ی خیلی خوبی برای یک ناهار مفصل با قیمت مناسب است.

بسیاری از میزهای این رستوران به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا حس و حال سواحل را به شما القا کنند. این رستوران در دو وعده ناهار و شام، آماده پذیرایی از شما دوستداران سنت و معماری ایرانی است و خود را مهیا ساخته است تا مهمانانش را برای چند ساعت از هرگونه مشغله کاری و ذهنی دور کند. مطمئناً شما هم از حضور در فضای باز و سنتی باغچه نور حسابی به وجد خواهید آمد و شبی استثنایی را تجربه خواهید کرد. در اینجا هر نوع امکاناتی که جهت راحتی و آسایش مهمانان تعبیه شده است، در سطح قابل قبول کیفیت قرار دارند و نوع پذیرایی از مهمانان بسیار مورد تحسین است. اگر شلوغی و هیاهوی بازار شما را به هوای تازه و سرسبزی نیاز می‌دهد، به رستوران سنگلج در وسط پارک شهر ، فقط یک بلوک در شمال غربی ایستگاه مترو پانزده خرداد بروید. این رستوران که اخیراً بازسازی شده است، دیوارهایی بسیار زیبا دارد که با عکس‌ها و یادگاری‌های اوایل قرن بیستم تهران تزیین شده است.