بهترین رستوران های تهران قیمت ۱۴۰۱ ۰۹ ۳


بهترین غذای این رستوران از نظر هرکس متفاوت و بسته به سلیقه شماست. ولی پیشنهاد ما این است که اگر غذاهای خاورمیانه‌ای را دوست دارید حتماً شاورما و بورک را امتحان کنید. در مقاله ای دیگر به بهترین رستوران شمال تهران و همچنین کافه های سنتی تهران پرداختیم. رستوران نون و نمک فخرالملوک یکی دیگر از آن رستوران‌هایی است که صرف غذا در آن می‌تواند با بازدید از یک بنای تاریخی فوق‌العاده همراه باشد. فضای رستوران نون و نمک فخرالملوک خانه‌ای قدیمی، حدودا ۱۲۰ ساله و متعلق به دوران قاجار است. میرزا محمود وزیر که در دوران ناصرالدین شاه، مظفرالدین شاه و محمدشاه قاجار وزیر ابنیه و علوم بوده این بنا را برای زندگی خود و خاندانش ساخته است.

دکوراسیون رستوران واقعاً زیباست و تقریباً هیچ بخشی از رستوران نیست که زیبا نباشد. از معماری نیمه‌کلاسیک آن تا رنگ‌ طوسی دیوارها تا پلکان زیبایی که به طبقه بالا ختم می‌شود و بار کوچکی که آدم را یاد سرداب‌های سنتی ایتالیایی می‌اندازد. فضایی که هم برای قرارهای خصوصی مناسب است و هم برای قرارهای کاری و برای همین در لیست بهترین رستوران های تهران قرار دارد. طعم غذاهای رستوران کمالی بسیار اصیل و متفاوت بوده و تازگی طعم‌ آن‌ها زیر زبان مهمانان باقی می‌ماند. کباب لاتی و چنجه از معروف‌ترین غذاهای این رستوران محسوب می‌شوند که دارای طعم بی‌نظیری هستند. سرویس‌دهی رستوران به دلیل پرسنل زبده، بسیار عالی است و کارکنان با برخوردی گرم به استقبال مهمانان می‌آیند.

اینجا همانند رستوران های خاصی مانند شاندیز جردن، از معدود رستوران های تهران است که تا به حال هیچ مشتری ناراضی نداشته و تمامی مشتریان از خدمات و سرویس دهی گرفته تا محیط و کیفیت غذا راضی بودند. این رستوران چشم انداز بی نظیری از شهر تهران ارائه می دهد اما پیشنهاد می کنیم برای اینکه کنار میز های نزدیک به پنجره بنشینید، از قبل میز را رزرو کنید چراکه همه مشتریان ابتدا میخواهند در کنار پنجره بنشینند تا از ویو تهران لذت ببرند. رستوران شرف السلامی بخاطر اینکه در سال 1317 تاسیس شده، جزء قدیمی ترین رستوران های تهران به حساب می آید. ” هفت خوان ” رستورانی مجلل توی شیراز هس که هر طبقش مختص یه نوع غذاست.

معماری داخلی رستوران و نقاشی های ایرانی که برای تزئین غذا به کار رفته و نوع پوشش کارکنانش شما را به گذشته های دور ایران می برد. در این رستوران موسیقی زنده پخش می‌شود و در رستوران شما می توانید هم روی میز و صندلی های چوبی زیبا بنشینید و هم میتوانید روی تخت های سنتی لم بدهید و از غذاهای سنتی این رستوران لذت ببرید. این رستوران همانطور که از اسمش پیدا است در قدیم میخانه بازاری های تهران بوده است. کیفیت کباب های این رستوران بی نظیر است و کباب هایش در کنار برنج ایرانی، کره محلی و ته چین زعفرانی سرو می شود.

  • محیط شاد و جذابی داره ولی وقتی شلوغ میشه سرویس دهی شون ضعیف هست.
  • این رستوران‌ها برای علاقه‌مندان انواع قلیان را نیز عرضه می‌کنند.
  • تمامی شعبات جزء لوکس ترین رستوران های تهران هستند و در کنار محیطی جذاب و دوست داشتنی، موسیقی زنده هم برگزار می شود.
  • یک محیط مانند یک رستوران عادی اما لوکس و همیشه شلوغ، میز و صندلی های مدرن و شکیل قرار داده شده و منو برای شما ارائه میشود تا هر غذایی را که خواستید سفارش دهید.
  • رفتار کادر رستوران بسیار حرفه‌ای و مودبانه است و در کمک کردن به مشتری‌ها دریغ نمی‌کنند.

عرضه غذاهای متنوع نیازمند تقویت زیر ساخت و امکانات رستوران‌ها و سبب شکل‌گیری هرچه بیشتر رستوران‌های لاکچری شده است. رستوران لابار که بسیاری از مشتریان آن را به نام رستوران شیان می‌شناسند، یکی از بهترین رستوران های تهران برای شاممحسوب می‌شود. این رستوران در محله لویزان و نزدیکی پارک شیان یا همان پارک لویزان، در طبقه بالای یک پاساژ قرار دارد. دقیقاً به خاطر منظره زیبایی که در طول شب دارد، رستوران لابار یکی از بهترین رستوران های تهران برای شام محسوب می‌شود. ظاهر این رستوران بسیار شیک و مدرن است و می‌توانید از آن برای دورهمی‌های خانوادگی استفاده کنید. مهم‌تر از هر چیز باید اشاره کنیم که این رستوران بخش تراس نیز دارد که این امکان را به شما می‌دهد تا در هوای آزاد غذای خود را میل کنید.

در این بخش نیز انواع غذاهای خارجی از جمله انواع استیک مانند ریبای استیک، فیله استیک آجیلی و فیله مینیون است. بنابراین اگر تمایل به غذاهای بین المللی دارید این رستوران می تواند گزینۀ مناسبی برای شما باشد. این رستوران پیش غذاهای لبنانی از جمله انواع مختلف حمص، متبل و مکدوس را در منوی خود دارد. رستوران عروس لبنان علاوه بر پیش غذا و غذاهای اصلی دارای منوی دسر عربی نیز می باشد.

رستوران نارنجستانرستوران نارنجستان، از جمله بهترین رستوران‌های تهران است که به قول معروف سری میان سرها دارد. این رستوران بین‌المللی ۵ ستاره، در شهر تهران و در محله سعادت آباد قرار گرفته است. همچنین مشتریان دائمی باماهاس، هیولا بیکن و کوکتل آرژانتینی مخصوص آن را بسیار پرطرفدار و محبوب می‌دانند. بنابراین رستوران هایی در این نقاط وجود دارد که غذاهای ملل مختلف را سرو می کنند. در ایران نیز در سال های اخیر رستوران های خارجی بسیاری تأسیس شده که با کیفیت بالا می توانید بهترین غذاهای بین المللی را در آن ها پیدا کنید. در این مطلب قصد داریم به بهترین رستوران های خارجی تهران بپردازیم.

سفره خانه سنتی شب‌های سرو

در میان کافه رستوران‌های معروف تهران، کافه رستوران شمرون بام لند، شهرت زیادی دارد. این کافه رستوران به دلیل قرار گرفتن در مجاورت دریاچه، منظره‌ای فوق‌العاده دیدنی دارد. این جذابیت تا حدی است که آنقدر محو تماشای زیبایی محیط می‌شوید، که غذا و یا نوشیدنی‌تان را فراموش می‌کنید. در این رستوران می‌توانید انواع و اقسام غذاهای چلویی، خورشت‌ها و خوراک‌ها را امتحان کنید. از میان غذاهای رستوران لوکس طلایی، باقالی‌پلو با گوشت بره بسیار محبوب و پرطرفدار است. کباب دلمه فلفلی نیز یکی از جذاب‌ترین غذاها با طعمی جدید است که اگر به مزه‌های تند و فلفلی علاقه‌مند باشید، حتما از آن خوشتان می‌آید.

بهترین رستوران های تهران با قیمت مناسب

رستوران کوبابا یا در واقع کافه رستوران کوبابا یکی از رستوران‌های پرطرفدار تجریش است که به خاطر فضای دنج و لذت‌بخش و شیک و البته انواع سبک غذاهایش از آسیایی گرفته تا ترکی نظر غذاگردها و توریست‌های غذایی را جلب کرده است. اگر ساکن تهران باشید یا به تهران سفر کرده‌اید و می‌خواهید با خانواده یا دوستان خود در یک رستوران خوب، یک غذای مناسب با سلیقه‌تان میل کنید می‌دانید که کار سختی است. تهران شهر کافه‌ها و رستوران‌هاست و هر محله‌ای چندین رستوران و کافه دارد. البته که بهترین رستوران های سنتی تهران بیشتر از این ها هستند اما ما سعی کردیم در این متن کافه رستوران های سنتی تهران که قدیمی و جذاب هستند را به شما معرفی کنیم. با بهترین رستوران فرحزاد و بهترین رستوران یوسف اباد آشنا شوید.

تفاوت این رستوران با دیگر فست‌فودی‌هایی که ممکن است با آن‌ها روبه‌رو شوید، این است که روی برگرها تمرکز دارد؛ درحالی‌که بیشتر فست‌فودی‌های دیگر به پیتزا، هات‌داگ و انواع ساندویچ‌ها بیشتر اهمیت می‌دهند. پاسترامی‌های این مجموعه، جزو پرطرفدارترین غذاهای شیک شک به‌حساب می‌آید. گفتنی است که اولین شعبه از میخوش سال ۱۳۶۸ در بلوار فردوس شرقی تهران تاسیس شده است و پس از آن شعبه‌های دیگر این مجموعه تاسیس شدند.