بهترین رستوران های تهران قیمت ۱۴۰۱ ۰۹ ۳


منوی ویژه این رستوران در ماه رمضان برای افطار طرفداران بسیاری دارد. رستوران مطبخ تا ساعت یک بامداد منوی کامل خود را عرضه می‌کند و از ساعت یک تا سه بامداد برگرها و اسنک با نوشیدنی ارائه می‌دهد. کیفیت غذاهای این رستوران از سال 91 تا به امروز ثابت بوده و به همین خاطر رستوران سلف سرویس دیس هنوز هم مشتریان ثابت خود را دارد. جاباما با ارائه امکاناتی مانند انتخاب بازه قیمت، به شما کمک می‌کند تا بتوانید با هر بودجه‌ای، ویلا، اقامتگاه یا هتل موردنظرتان را رزرو کنید.

محیط سنتی و گرم رستوران مرشد، عطر و طعم لذیذ غذاها و حجم زیاد آن‌ها و همچنین رفتار سرشار از ادب پرسنل این رستوران، همگی در کنار هم فضایی دلنشین را برای مهمانان فراهم آورد. رستوران آشپزخانه برادران از دیگر رستوران های خوب تهران است که می‌توانید در آن ترکیبات غذایی مختلفی را از غذاهای ایرانی و غیرایرانی بخورید. یکی از دلایل معروف بودن آشپزخانه برادران، خلاقیت‌هایی است که برای طبخ غذاهای مختلف به‌کار می‌گیرند.

  • ترشی‌های رستوران گردان برج میلاددر این رستوران صبحانه، ناهار و شام سرو می‌شود و دارای انواع متنوعی از غذاهای خوشمزه‌ی محلی، ایرانی، فرنگی و انواع مخلفات و نوشیدنی‌هاست.
  • “ستاره نو” یه مجموعه گردشگری بی نظیر شامل رستوران ایرانی با فضای نوستالژیک، رستوران ایتالیایی، چایخانه سنتی، محیط مکزیکی، مجموعه تایلندی، باغ موزه و… است.
  • منو غذایی در رستوران‌ها به‌قدری متنوع است که شما با هر سلیقه غذایی که دارید حتماً می‌توانید یک غذا را سفارش دهید در رستوران‌های غذاهایی از قبیل انواع کباب، انواع خورشت، انواع ماهی، شیشلیک، کوفته و انواع سوپ و دسر و…
  • رستوران کوبابا از دیگر رستوران‌های پرطرفدار تهران در محدوده خیابان جردن است که منویی متنوع با غذاهای ایرانی، عربی و ترکی ارائه می‌دهد.
  • در دل بازار تاریخی تهران رستورانی وجود دارد که عده زیادی برای رفتن به آن مدت‌ها در صف می‌ایستند!

منویی کامل که به شما این فرصت را می‌دهد تا غذاهای سنتی اصلی بیشتر مناطق ایران را امتحان کنید. حوض خونه کافی‌شاپ هم دارد که در آن می‌توانید انواع نوشیدنی‌ها و دسرهای کلاسیک و مدرن را سفارش دهید. چه حسی بهتر از اینکه در ارتفاع 276متری و با منظره‌ای خیره‌کننده از پایتخت، غذای خود را میل کنید؟ رستوران گردان برج میلاد نیز جزء بهترین رستوران های تهران محسوب می‌شود. این رستوران بسیار لوکس است و با وجود آنکه دیزاین خاصی ندارد؛ اما منظره‌ای که مشاهده می‌کنید، آن را به یکی از بهترین‌ها تبدیل کرده است. رستوران گردان برج میلاد در سه وعده صبحانه، نهار و شام به مشتریان خود خدمات مختلفی ارائه می‌دهد. منوی این رستوران کلاً سلف سرویس است و با پرداخت مبلغ ورودی، می‌توانید از تمامی غذاهای متنوع آن استفاده کنید.

پیشنهاد می‌کنیم اگر به این رستوران می‌روید، حتماً یکی از غذاهای چلو کباب، برگ، خوراک گردن یا قیمه این رستوران را امتحان کنید. رستوران کوبابا یکی از متنوع‌ترین منوهای غذایی را دارد که درونش می‌توانید انواع غذاها را از غذاهای یونانی گرفته تا غذاهای عربی و غیره، پیدا کنید و سفارش دهید و از کیفیت و طعم سفارشتان هم رضایت کامل داشته باشید. مجموعه رستوران‌های نایب از گذشته تا به امروز، همیشه به‌عنوان یکی از رستوران های خوب تهران شناخته می‌شده است. بر اساس توضیحاتی که مجموعه نایب درباره رستوران‌هایش آورده است، دکوراسیون، کیفیت، منو، قیمت و چند مورد دیگر هستند که باعث ایجاد تفاوت بین شعبه‌های مختلف نایب شده‌اند.

رستوران گردان برج میلاد جزء رستوران های لوکس تهران است و هنگامی که وارد رستوران می شوید، با پرسنلی خوش برخورد و شیک پوش، دکوراسیونی بسیار زیبا و دوست داشتنی، میز و صندلی های لاکچری و تزئینات شکیل روبرو می شوید. اگر هم قصد برگزاری جلسات و مراسم های مختلف را در رستوران برج میلاد دارید می توانید از قبل هم رزرو داشته باشید. رستوران‌های خوان‌گستر اصفهان از محبوبیت وی‍ژه‌ای بین همه داره. یه رستوران خیلی شیک و زیبا با منوهای جذاب که میتونی غذاهای خوشمزه ای رو توی یه محیط خاص امتحان کنی.این رستوران جزو بهترین رستوران های ایران است که طرفداران خاصی هم داره. این رستوران به صورت زنجیره ای است و در سه منطقه در تهران و هفت شهر شعبه دارد. طراحی زیبای رستوران و کیفیت خوب غذاها و نوشیدنی ها و مدیریت اصولی و صحیح این مجموعه، آن را تبدیل به مکانی برای برگزاری دور همی ها، تولدها و سایر جشن ها کرده است.

رستوران با موسیقی زنده کجا بریم؟ بهترین…

رستوران مرشد نیاورانغذاهای رستوران مرشد نیاوران درون مجمعه (سینی‌های بزرگ) سرو می‌شود و تزیین زیبا و هنرمندانه غذاها در آن، اشتهایتان را برای نوش جان کردن آن چند برابر می‌کند. کباب برگ و خوراک گردن رستوران مرشد نیاوران، جزو معروف‌ترین و پرطرفدارترین غذاهای آنجا است که پیشنهاد می‌شود حتما امتحان کنید. رستوران مرشد تجریشاگر دلتان برای چلو کباب با عطر ریحان آب می‌شود، حتما به رستوران مرشد سر بزنید.

ماده غذایی سالم که منجر به سوءهاضمه می‌شود

درحقیقت موبی دیک نام نهنگی افسانه‌ای با رنگ سفید است که در کتابی اثر هرمان ملویل آمریکایی از آن نام برده شد. کافه‌ رستوران‌های این مجموعه آمادگی خدمت‌رسانی در ساعات مختلف طول روز و همچنین تمام هفته را به مهمانان خود دارند. بر روی دیوارهای این رستوران، نقاشی هایی از قهوه خانه وجود دارد که کاملا با سبک رستوران مطابقت داشته و فضایی دلنشین را مهیا کرده است. این رستوران پیک موتوری هم دارد و اگر فاصله مکانی شما تا کباب شمرون دور می باشد، می توانید به صورت اینترنتی سفارش خود را ثبت کنید تا در مدت کوتاهی به دست شما برسد. سیاست اصلی سایت، ارائه اطلاعات کامل و صحیح و بدون جهت گیری و جانب داری و بدون واسطه میباشد. همچنین اشتراک گذاری تجارب مسافران در بخشهای مختلف از ویژگیهای بارز و خاص سایت محسوب میشود و با استقبال بسیار زیاد کاربران نیز مواجه شده است.

آدرس کافه رستوران رزمیلو

میرزاقاسمی و باقالاقاتق و انواع غذاهای دریایی و کباب‌ها در منوی رستوران به چشم می‌خورند. کیفیت بالای غذاهای رستوران، رفتار محترمانه پرسنل و محیط دنج و دلنشین سنسو از دیگر مزیت‌های آن هستند. فراموش نکنید که این رستوران علاوه بر اینکه بین بهترین رستوران های تهران قرار می‌گیرد، جزو رستوران های لوکس تهران هم هست.

شما از لحظه ورود، ابتدا از یک سالن می‌گذرید و سپس با آسانسور به رستوران‌ها می‌رسید. در همین مسیر می‌توانید سلیقه، دکوراسیون زیبا و طراحی چشم‌نواز مجموعه را ببینید. نکته مثبت اصلی این رستوران، غذاهای لذیذ و با کیفیتی است که ارائه می‌دهد.

اگر از آن دسته افرادی هستید که نمی‌خواهند به کم راضی باشند و دوست دارند در منوی غذای خود انواع و اقسام غذاها را از کشورهای مختلف مشاهده کنند، رستوران های بین المللی تهران بهترین گزینه برای شما به حساب می‌آیند. موسیقی زنده هم بخش همیشگی این فضای جذاب و ایرانی است و طعم فوق‌العاده غذاها، شما را مهمان همیشگی این رستوران خواهد کرد. شاید کمی عجیب به نظر برسد اما برای اینکه بهترین رستوران برای صرف یک وعده غذا به‌تنهایی یا با همراهانتان انتخاب کنید، ابتدا لازم است بدانید که به دنبال چه نوع رستورانی هستید. بله لیدوما هم جزء یکی از بهترین رستوران‌های تهرانه که خیلی هم معماری چشم‌گیری داره. های خوشمزه‌، سرو می‌شود و کباب برگ و شیشلیک آن بسیار معروف است.