بهترین رستوران های تهران قیمت ۱۴۰۱ ۰۹ ۲۲-غذای هرمزگان


به عبارتی، در خیابان باهنر که در غرب میدان نیاوران واقع شده در سمت جنوب خیابان قبل از اینک به میدان برسید، رستوران را مشاهده خواهید کرد. رستوران مسلم بازار بزرگ تهران کجاست و چگونه می توان به آن دسترسی پیدا کرد؟ رستوران مسلم بخاطر دسترسی آسان و قرارگیری در یکی از شلوغ ترین بخش های بازار بزرگ، همیشه شلوغ است. رستوران در خیابان 15 خرداد قرار دارد و از سمت خیابان بعد از اینکه وارد خیابان 15 خرداد و اول بازار بزرگ می شوید، بعد از خیابان منوچهر خانی به محوطه ای بزرگ می رسید که رستوران در نبش آن قرار دارد. فضای داخلی این رستوران کاملا شبیه به یک خانه بوده و حس امنیت خوبی را به مشتریان القا می کند به طوری که بر روی زمین فرش پهن شده، پنجره ها رنگارنگ بوده و غذاها در بشقاب های گل سرخی سرو می گردد. حجم غذاهای این رستوران نیز بالا بوده و از همین رو می توانید یک غذا را برای 2 نفر سفارش دهید.

  • در خیابان خدامی حوالی میدان ونک، یکی از معروفترین رستوران‌های ژاپنی تهران را خواهید یافت که سال‌هاست برای خود اسم و رسمی به هم زده ‌است.
  • از معروف ترین رستوران های تهران که برای برگزاری مراسم سالگرد ازدواج مناسب‌ هستند، می‌توان به رستوران گردان برج میلاد، خاقان، مانسون لانژ، تاج‌محل و تماشا اشاره کرد.
  • اینجا می تونی استیک با سس قارچ، میگو و کباب برگای فوق العاده ای نوش جان کنی.
  • لیست بالا رستوران های شیشه ای تهران را معرفی می‌کند که می‌توانید بسیاری از برنامه‌های خود را در آن‌ها اجرایی کنید.
  • نام رستوران شاندیز مشهد به گوش همه‌ی ما آشناست، این رستوران محبوب و پرطرفدار شاندیز در مشهد یک شعبه هم در پایتخت دارد که آن را با نام رستوران شاندیز جردن می‌شناسند.
  • غذاهای ایرانی این رستوران در کنار بقیه انواع غذاهای آن از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند.

فراموش نکنید که به‌دلیل مشتریان فراوان، ممکن است این رستوران آخر هفته‌ها شلوغ باشد و کمی بیرون رستوران معطل شوید. با این حال، کارکنان سنسو سعی‌شان را می‌کنند که زمان این انتظار را کوتاه کنند و با سرعت مشتریان را به داخل رستوران راهنمایی کنند. پس اگر نمی‌خواهید منتظر بمانید، بهتر است زودتر به اینجا بروید یا جا رزرو کنید.

رستوران مرشد در نیاوران

طعم غذاهای رستوران کمالی بسیار اصیل و متفاوت بوده و تازگی طعم‌ آن‌ها زیر زبان مهمانان باقی می‌ماند. کباب لاتی و چنجه از معروف‌ترین غذاهای این رستوران محسوب می‌شوند که دارای طعم بی‌نظیری هستند. سرویس‌دهی رستوران به دلیل پرسنل زبده، بسیار عالی است و کارکنان با برخوردی گرم به استقبال مهمانان می‌آیند. رستوران کمالی لواسان مکان مناسبی برای تست طعم غذاهای ایرانی در محیطی جذاب و خانوادگی به حساب می‌آید. اولین چیزی که توجه افراد را در ورود به رستوران لئون به خود جلب می‌کند، مربوط به رفتار پرمهر و صمیمی کارکنان رستوران است. رستوران لئون، از رستوران‌های پرطرفدار واقع در شهر تهران بوده که احتمالاً کمتر آن را خلوت خواهید دید.

اگر می خواهید در یک رستوران متفاوت و جذاب غذا نوش جان کنید، رستوران کمالی لواسان یک گزینه عالی محسوب می شود. به طوری که ممکن است تا چند سال هم خاطره آن در ذهن شما باقی بماند و این موضوع به واسطه محیط جذاب و غذاهای خوشمزه آن است. جالب است بدانید که در این رستوران میزها، بشقاب ها و… با نقاشی های زیبای ایرانی تزئین شده اند و حس اصالت به شما دست می دهد. کباب لاتی و چنجه را در این رستوران نباید از دست بدهید؛ چرا که طعم بسیار بی نظیری دارد و می تواند نظر شما را کاملاً جلب کند. رستوران خونه مثل خانه ای واقعی ساخته شده است و همین امر در شما احساس راحتی ایجاد می کند و فضای گرم رستوران خونه را احساس می کنید.

رستوران های خوب تهران برای گیاهخواران

رفتار کارکنان رستوران رفتاری بسیار حرفه‌ای و محترمانه‌ بوده و حس خوبی را به مهمانان رستوران منتقل می‌کنند. رستوران رفتاری برای تجربه یک خاطره ماندگار فضای بسیار مناسب خواهد بود. کاخ رستوران لیدوما در لیست رستوران‌های لاکچری و بسیار شیک پایتخت قرار دارد که می‌تواند مکان مناسبی برای قرارهای مهم کاری، مهمانی‌های رسمی یا دیدارهای دو نفره باشد. دکور رستوران لیدوما بسیار شیک و زیبا است و چشم هر مهمانی را به خود خیره می‌کند. فرقی نمیکند مهمانان دارای چه رژیم غذایی و سلیقه‌ای باشند زیرا در این رستوران‌ها برای هر ذائقه‌ای منوی کاملی تدارک دیده‌ شده است. امکانات رفاهی گوناگونی از قبیل سالن‌هایVIP ، پارکینگ اختصاصی، خانه بازی اختصاصی کودکان، موسیقی زنده، همراهی برای سالمندان و افراد کم‌ توان و … برای راحتی بیشتر مهمانان، در اختیار آن‌ها قرار داده می‌شود.

تخفیفان با کافی شاپ‌ها و رستوران‌های زیادی در نقاط مختلف تهران و سایر شهرها همکاری می‌کند. می‌توانید با توجه به نیاز خود و امکانات متنوعی که هر کافه و رستوران در نظر گرفته است، بهترین آن‌ها را انتخاب کنید. تمام کافه‌ها ورستوران های تهران طرف قرارداد با تخفیفان، منوی ایرانی و فرنگی خود را با تخفیف‌های ویژه و شگفت‌انگیز برای کاربران تخفیفان تدارک دیده‌اند.

اما بخش جذاب منوی رستوران، قسمت نوشیدنی ها است چون هم نوشیدنی سرد و هم نوشیدنی گرم مشاهده می شود و مزه بی نظیر در کنار قیمت بالایشان نشان می دهد کافیمن و باریستای رستوران کار خود را حرفه ای انجام می دهند. برای وعده صبحانه هم بخش سلف سرویس وجو دارد و هم منویی از انواع صبحانه های مختلف. تمامی غذاهای رستوران برج میلاد باکیفیت و خوشمزه هستند اما بخاطر ماهیت رستوران گردان برج میلاد، خود را برای پرداخت هزینه های قابل توجه در این رستوران آماده کنید. بسیاری از مشتریان رستوران با اینکه از کیفیت و حجم غذاها راضی بودند اما از قیمت بالای غذاها شکایت داشتند. رستوران شرف‌الاسلامی می‌تواند تجربه‌ای خوب در کنار بازارگردی برای افراد به حساب آید. بازار تهران یکی از جذاب‌ترین مکان‌های گردشگری و تماشای زیبایی‌های پایتخت است.