بهترین رستوران های تهران رستوران های لوکس، ارزان و فست فود کجارو


تا به حال گوشت‌کوب یک‌بارمصرف دیده‌اید؟ اگر نه، یک پرس دیزی آنلاین از یکی از شعبه‌های فراوان مستر دیزی سفارش دهید تا با این وسیله‌ی عجیب پلاستیکی که در کمال تعجب وظیفه‌ی خود را به خوبی انجام می‌دهد آشنا شوید. هیجان را به راحتی می‌توان در چشم‌های مشتری‌های مستر دیزی وقتی بسته‌بندی جالب دیزی‌ها به دست‌شان می‌رسد دید. مستر دیزی علاوه بر سفارش آنلاین، در اکثر شعبه‌های خود فضایی هم برای مشتریان حضوری خود تدارک دیده است. دیزی تند و اسپایسی هم غذای جدید و خاص دیگری‌ست و البته کاله‌جوش سنتی که تقریبا محال است به این راحتی بتوانید از جای دیگری سفارش دهید. نکته‌ی مهم درباره‌ی مستر دیزی این است که ساعت سفارش آنلاین این رستوران محدود به 2 ساعت است.

  • از طرفی، برخی هم هستند که بیش از نیم قرن قدمت دارند و برخی هم تازه تاسیس اما با ارائه خدمات جذاب.
  • اگر مشتاق تجربه‌ی طعم‌ها و مزه‌های جدید هستید، سری به رستوران سنسو بزنید و از محیط دنج و دلنشین آن نیز لذت ببرید.
  • همچنین زرشک پلو با مرغ، باقالی پلو با ماهیچه و گردن این رستوران پر طرفدار است.

زمانی که وارد این رستوران می‌شوید، خواهید دید که واقعاً برازنده این نام است. رستوران برازنده محیطی بسیار شیک و زیبا دارد و با طراحی کلاسیک و محیطی با رنگ‌آمیزی روشن، شما را به یاد کاخ‌های باستانی می‌اندازد. رستوران برازنده خدمات VIP ارائه می‌دهد و کیفیت غذاهای آن بی‌نظیر است.

بهترین و معروف ترین رستوران و کافه ها در بیروت لبنان

بنابر این اگر برای فردا یا هفته بعد میخواید همین الان زنگ بزنید. فضا هم کامل خانوادگیه 👍 در ضمن حیاطشون هم خیلی خوشگله چایخونه داشتن. اگر به غذاهای محلی، یک محیط صمیمی و دوستانه کوچک و قیمت های بسیار مناسبی نیاز دارید ما اینجا رو پیشنهاد می کنیم. خصوصا کباب گیلانی یا کباب ترش خوشمزه بود و همینطور جوجه هم خوب بود. اگه رفتید اینجا حتما از این دوغ های محلی که توی پارچ مسی میارن هم بگیرید چون خیلی خوب بود. سرویس دهی شون و محیط رستورانشون عالی بود ولی نوشیدنی هاشون رو دوست نداشتم.

همچنین از سوی دیگر، خیلی ها هم بر این باورند این غذا ها اصلاً با این قیمتی که سرو می شوند ارزش ندارند و در حد یکبار تجربه خوبند. اولین شعبه رستوران کنزو در نزدیکی میدان ونک افتتاح شد و چون بهترین سوشی ها را سرو می کرد و بین عاشقان سوشی محبوب شد، تصمیم گرفت تا یک شعبه دیگری هم در شهر تهران افتتاح کند. این شعبه هم کمی بالاتر از شهرک آتی ساز واقع در هتل پارسیان آزادی قرار دارد.

بلامونیکا، حاکم مطلق غذاهای ایتالیایی!

دیگری، کسب اطلاعات مستقیم و مطمئن از کیفیت خدمات رستوران‌ های تهران و سنجش تناسب آن با قیمت است. جدا از این موارد، حتماً برای انتخاب بین بهترین رستوران‌ های تهران، مواردی مثل نوع رفتار کارکنان و مدیریت صحیح در اوقات مختلف (اعم از زمان پیک مشتری و زمان خلوتی) و نوع نظارت و ارزیابی هم بسیار مهم هستند. سفره خانه سنتی باغ صبا با دکوراسیونی زیبا، تخت، سکو، میز و صندلی از مشتریان خود پذیرایی می‌کند و برای برگزاری مراسم و جشن‌های کوچک خانوادگی مناسب است. در این رستوران عکاسخانه‌ای نیز برای ثبت خاطرات مشتریان تعبیه کرده‌اند که در طبقه پایین رستوران قرار دارد.

اگر بخواهیم ده رستوران برتر تهران را نام ببریم، قطعاًرستوران شاندیز جردن یکی از آن‌ها خواهد بود. این رستوران یکی از بهترین شیشلیک‌هایی را دارد که می‌توانید در زندگی‌تان تجربه کنید. اگر بخواهیم کیفیت ماهیچه و شیشلیک آن را با سایر رستوران‌ها مقایسه کنیم، احتمالاً باید بگوییم که شاندیز جردن بهترین رستوران تهران در پخت و ارائه شیشلیک و ماهیچه است.

سفره خانه عمارت یکی دیگر از رستوران های سنتی تهران است که براساس نظر مشتریانی که تابه‌حال به این رستوران رفته‌اند، می‌توان غذاها و سرویس‌دهی آن‌ها را خیلی خوب عنوان کرد. در سفره خانه سنتی عمارت می‌توانید انواع غذاهای ایرانی را با کیفیت مطلوبی میل کنید و از حضور در فضای سنتی آن لذت ببرید. اما در کنار همه این‌ها، شاید بتوان گفت یکی از مهم‌ترین نقاط قوت سفره خانه عمارت، موسیقی زنده آن است. موسیقی زنده رستوران عمارت توسط یک گروه حرفه‌ای و باتجربه برای مشتریان اجرا می‌شود و لذت غذا خوردن در این رستوران سنتی را برایشان دوچندان می‌کند.