بهترین رستوران های تهران رستوران های لوکس، ارزان و فست فود کجارو


در اینکه رستوران البرز همچنان یکی از بهترین رستوران های تهران است، شکی نیست. در مرکز شهر تهران یک رستوران با فضای دلباز و عالی هست که قیمت هاش هم بسیار مناسبن. حالا اینا رو اضافه کنید به فضای خوب و دلباز که بنظر من باعث میشه ادم از خوردن غذا لذت ببره.

طعم لذیذ دیگر غذاهای این رستوران، آن را به محلی جذاب برای صرف یک وعده غذا تبدیل کرده‌ است. اگر قصد دارید که برای ظهر و صرف ناهار به آنجا بروید، حتما پیش از رفتن، میز رزرو کنید، چرا که در هنگام ظهر، رستوران معمولا شلوغ است. همراه شوید تا با بهترین رستوران های تهران آشنا شده و یک وعده غذای عالی و لذیذ را در کنار عزیزانتان نوش جان کنید. پاستا پاتوقاز بهترین پاستاهای پایتخت می باشد پاستا پاتوق که در منطقه ستارخان ها واقع شده است یکی از شلوغ‌ترین پاستا فروشی های تهران است. در پیاده رو چهارپایه گذاشته شده و می توانید آنجا بنشینید و غذای خود را میل کنید.

  • درباره منوی غذایی آن هم باید گفت که بسیار خاص است و مراسم شما را به یک اتفاق خاطره‌انگیز تبدیل می‌کند.
  • فضای رستوران بسیار شیک و مدرن بوده و به علاقه‌مندان به معماری امروزی به شدت توصیه می‌شود.
  • از نایب بزرگ تا کنون 5 نسل او کارش را ادامه دادند و اکنون نایب چند شعبه دارد.
  • گرچه نام این رستوران لوکس است به نظر گران‌قیمت می‌آید اما در نسبت هزینه‌ها تناسب و تعادل را حفظ کرده است.

یکی از پرحاشیه‌ترین و البته محبو‌ترین رستوران‌های واقع در تهران، رستوران هانی نام دارد که در منطقه بازار و میدان قیام واقع گردید. افراد از گوشه گوشه تهران، برای صرف غذای لذیذ به رستوران هانی مراجعه می‌کنند. رستوران هانی در حال حاضر به یکی از برند‌های مطرح و معتبر در زمینه تولید غذاهای نیمه آماده تبدیل شد. غذاهای بسته‌بندی رستوران هانی به خارج از کشور نیز صادر می‌شوند. شهرت و کیفیت غذا، قیمت منوی رستوران هانی مقرون به‌صرفه‌تر از هر مکان دیگری است.

رستوران خاقان

روش پخت دیزی نیز در این رستوران با سایر رستوران‌ها تفاوت دارد و این غذا را در ظرف‌های سفالی برای مشتری می‌آورند. از غذاهای رستورانی و کباب و غذاهای بین‌المللی نیز در این رستوران خبری نیست. در واقع هدف از راه‌اندازی این رستوران ارائه غذاهای خانگی و با کیفیت به علاقه‌مندان آن‌ها است که به‌دلیل مشغله امکان صرف غذا در خانه را ندارند. می‌توانید برای اطلاع از منوی هر روز با رستوران خونه تماس بگیرید و از غذاهای روز باخبر شوید. رستوران مطبخ در روزهای پنجشنبه و جمعه و همین طور روزهای تعطیل، بوفه صبحانه دارد که می‌تواند تجربه‌ای متفاوت برای علاقه‌مندان به صرف این وعده غذایی در رستوران باشد. ظرفیت سالن‌های رستوران مطبخ ۱۵۰ نفر است و کادر رستوران از حرفه‌ای‌ترین‌ها در پایتخت هستند.

سوشی غذایی است که هرموقع نامش را می آوریم، مردم به دو دسته تقسیم می شوند. برخی از این غذا کلی تعریف و به به چه چه می کنند و عاشقش هستند و برخی هم از سوشی متنفرند و حس می کنند بدمزه ترین غذای روی زمین است. با اینکه سوشی یکی از غذا های لاکچری و نسبتاً گران قیمت محسوب می شود اما عاشقانش به قدری این غذا را دوست دارند که حداقل هفته ای یک بار به یکی از بهترین رستوران های سوشی در تهران مراجعه می کنند تا یک وعده میل کنند.

پربحث ترین مطالب

این رستوران که در مرکز شهر تهران است برخلاف رستوران هاییی که بالاتر معرفی شد ارزان قیمت نیست. رستوران زیر زمین یک منوی متنوع و کامل برای هر سلیقه و هر رژیم غذایی دارد. یکی از خوشمزه ترین غذاهای این رستوران خورشت خلال کرمانشاهی آن است. این رستوران در نزدیکی کاخ نیاوران واقع شده و فضایی کاملا قدیمی و نوستالژیک دارد. غذاهای معروف این رستوران یا به اصطلاح قهوه خانه املت، دیزی و قیمه است. البته، منوی این رستوران تنوع بسیاری ندارد و تعداد غذاهای قابل سرو آن بسیار کمتر از رستوران‌های نایب، مسلم و شرف الاسلامی است.

در این رستوران غذا در ظرف‌های سنتی سفالی به‌همراه نان سنگک، سبزی خوردن، پیاز و ترشی سرو می‌شود و محیط بسیار شلوغی دارد. اگر در روزهای تعطیل یا پایان هفته به این رستوران بروید، ممکن است زمان بسیاری را در صف انتظار بمانید؛ پس اگر انتظار طولانی برای شما خسته کننده است، روزهای میان هفته را انتخاب کنید. بخش قابل‌توجهی از غذاهای منو را انواع پاستا، پیتزا، لازانیا و ساندویچ‌های گیاهی تشکیل داده‌اند. در کنار غذای اصلی یا پس از آن می‌توانید نوشیدنی‌های طبیعی سرد و گرم را امتحان کنید. رستوران هتل قناری بیش از ۶۰ سال قدمت دارد و از سال ۱۳۵۹ با نام کنونی آن نام‌گذاری شده است. برای مشتریان قدیمی این رستوران، حال و هوای داخل آن هنوز مثل سابق است و فضایی پر از صمیمیت و آرامش دارد.

با وجود آنکه رستوران شاندیز بسیار گران‌قیمت و لوکس است؛ اما در اکثر مواقع تمامی میزها از قبل رزرو شده‌اند؛ پس حتماً پیش از مراجعه، به‌صورت تلفنی وقت بگیرید. قرار گرفتن در ارتفاع ۲۷۶ متری از سطح زمین به خودی خود جذابیت زیادی دارد. رستوران موبی دیکاگر اهل خواندن کتاب‌ها و رمان‌های خارجی باشید، قطعا نام موبی دیک به گوش شما خورده است. موبی دیک نام نهنگی افسانه‌ای با رنگ سفید بوده که در کتابی اثر هرمان ملویل آمریکایی ایفای نقش می‌کند و ناخدای یک کشتی، بدون وقفه به دنبال شکار این نهنگ سفید رنگ است. رستوران موبی دیک یکی از رستوران‌های قدیمی و البته جزء بهترین رستوران های تهران محسوب می‌شود که در محدوده فردوسی و خیابان قرنی واقع شده است. تنوع غذایی این رستوران بسیار بالا است و شما می‌توانید در بین غذاهای ایرانی و فرنگی، یک وعده نهار خوشمزه را انتخاب کنید.

سفره خانه کاهگل تهرانرستوران کاه گل جزو بهترین رستوران‌های تهران است که در مسیر شمال شرق تهران قرار گرفته و در منوی جذاب و لذیذ آن انواع غذاهای ایرانی با طعمی به یادماندنی سرو می‌شود. ناگفته نماند که تمامی غذاهای این رستوران با بهترین و تازه‌ترین مواد اولیه تهیه شده و با عطر و طعمی عالی در اختیار شما قرار می‌گیرند. رستوران بین المللی خاقان در سه وعده صبحانه، نهار و شام آماده سرویس دهی به شما می‌باشد. خاقان یک رستوران بین المللی است چون در آن انواع غذاهای ایرانی، ایتالیایی، آمریکایی، هندی، مکزیکی و سایر نقاط جهان با بهترین شکل طبخ می‌شوند. پیشنهاد می‌کنیم حتما یک وعده غذا در این رستوران میل کنید، تا طعم واقعی یک غذای خوشمزه را در رستوران خارق العاده ایرانی تجربه کنید که از رستوران های لوکس تهران است.

رستوران‌های سنتی تهران را می‌توان در جنوب تهران بیابد و از غذا خوردن در آن‌ها لذت ببرید. دره فرحزاد نیز در شمال تهران قرار دارد فرحزاد نیز مانند درکه یک محل تفریحی هست که در خود رستوران و کافه های متنوع و زیادی را جای داده است. منو غذایی در رستوران‌ها به‌قدری متنوع است که شما با هر سلیقه غذایی که دارید حتماً می‌توانید یک غذا را سفارش دهید در رستوران‌های غذاهایی از قبیل انواع کباب، انواع خورشت، انواع ماهی، شیشلیک، کوفته و انواع سوپ و دسر و… سفره خانه سنتی باربد با فضای بسیار زیبا و دلنشینی که ایجاد کرده به عنوان یکی از بهترین رستوران های سنتی تهران شناخته می‌شود. در این رستوران می‌توانید علاوه‌بر لذت بردن از حضور در فضایی با طراحی اصیل، از خوردن غذاهای ایرانی نیز لذت ببرید.