بهترین رستوران های تهران رستوران های لوکس، ارزان و فست فود کجارو


رستوران‌های مختلفی در پایتخت وجود دارند که هر کدام دارای امکانات ویژه‌ای جهت جذب مشتریان هستند. در این میان رستوران رفتاری بام لند مکانی است که می‌توانید طعم اصیل و واقعی کباب ایرانی را در آن تجربه کنید. نام رستوران رفتاری بام لند را می‌توان در لیست رستوران‌های محبوب واقع در تهران دید.

برای پیدا کردن رستوران خوب در تهران باید عوامل مختلفی مانند هزینه ها، ورودی، پارکینگ و مسیر و غیره را خوب بررسی کنید و همچنین از کمیت و کیفیت غذاهای طبخ شده مطمئن شوید در صورت تایید مراجعه کنید. غذاهاشون خیلی خوب بود و ما که حسابی لذت بردیم😊 اینجا چند تا نکته جالب هم داره. خصوصا #ماهیچه و ته انداز ماهی و خورشت قیمه حسابی مشتی بود بنظر من. که تو ‌ارتفاع بالا کنار تله سی یژ قرار گرفته و دربند زیر پاتونه.

  • همچنین در تمام طول روز انواع دسرهای خوشمزه را به مشتریان خود ارائه می دهد.
  • محبوب‌ترین غذای این رستوران، کباب‌ها و باقالی‌پلو با ماهیچه آن است که طرفداران زیادی دارد.
  • یکی از دغدغه‌های زندگی امروز توانایی اقتصادی خانواده‌ها برای بهره بردن از تفریح‌های مختلف است که غذا خوردن در رستوران‌ها نیز بخشی از آن به شمار می‌رود.
  • مجموعه رستوران‌های زنجیره‌ای باروژ، بیش از ۱۰ شعبه در تهران دارند که انواع و اقسام فست فودها را سرو می‌کنند.

البته هر چیزی سفارش بدهید خوب است چون توی ظرف‌های چدنی جالب برایتان سرو می‌کنند. رستوران یاس با این که یکی از رستوران‌های کمتر شناخته شده تهران است ولی مشخصا به کیفیت غذاهایش اهمیت ویژه‌ای می‌دهد. کیفیت غذاها واقعاً خوب است و همانطور که انتظار دارید به همان نسبت قیمت غذاهای رستوران بالاست. شعار خود رستوران این است که غذاهای مختلفی را سفارش دهید و با هم به اشتراک بگذارید که با توجه به حجم غذاها پیشنهاد خیلی خوبی است.

آدرس رستوران اس پی یو

رستوران لئون، از رستوران‌های پرطرفدار واقع در شهر تهران بوده که احتمالاً کمتر آن را خلوت خواهید دید. چنان‌چه تمایل دارید تجربه نوش‌جان کردن غذا را در محیط دنج و کوچک داشته باشید، رستوران لئون مکان مناسبی محسوب می‌گردد. رستوران لئون دارای چند شعبه مختلف در آبان، سام سنتر و پاسداران بوده که بهترین مکان برای گذراندن وقت با عزیزانتان به حساب می‌آید.

این رستوران ها هم در مناطق مختلف تهران به خصوص در مرکز شهر هستند. سالاد سزار و استیک این رستوران خیلی معروف است و تقریباً هر کسی که این رستوران را می‌شناسد بهتان پیشنهاد خواهد کرد که سالاد سزار آن را امتحان کنید. گرچه نام این رستوران لوکس است به نظر گران‌قیمت می‌آید اما در نسبت هزینه‌ها تناسب و تعادل را حفظ کرده است.

مجموعه رستوران و کافه های ارکیده

همانطور که میدانیم، رستوران شرف الاسلامی در بازار بزرگ تهران قرار دارد و بهترین را برای دسترسی به رستوران، مسیر خیابان 15 خرداد است. اگر از خیابان 15 خرداد واقع در غرب خیابان خیام وارد بازار شدید، خیابان را ادامه دهید تا در نهایت به خیابان بازار زرگرها برسید. چند متر جلوتر از خیابان بازار زرگرها، کوچه ای با نام جلوخان غربی را مشاهده می کنید که رستوران شرف الاسلامی در آنجا قرار دارد. رستوران ریحان یه رستوران خوب و باکیفیت توی شهر زاهدان است که غذاهای تازه و خوشمزش حسابی معروف شده و طرفدار پیدا کرده. می تونی انواع غذاهای ایرانی رو با کیفیت بالا و مزه های فراموش نشدنی تو این رستوران نوش جان کنی. رستوران نعل اشکنه، یکی از دل انگیزترین و بهترین رستوران های همدان است که چشم انداز طبیعی و خیلی قشنگی داره و بهترین انتخاب برای یه وعده غذای خوب و لذت بردن از طبیعته.

کبابی رضا لقمه ظاهری لوکس ندارد و فضای داخلی آن نسبتاً کوچک است. البته اکثر کسانی که به این رستوران می‌آیند، غذا را سفارش می‌دهند و آن را در منزل یا حتی وسیله نقلیه شخصی خود میل می‌کنند. رستوران رفتاری، واقع در منطقه بازار تهران، به جرئت یکی از رستوران های تهران با قیمت مناسب محسوب می‌شود. منظور از قیمت مناسب برای ما تناسب بین قیمت، کیفیت و خدماتی است که یک رستوران ارائه می‌دهد.

باغ رستوران ها معمولا در مناطق خوش آب و هوا که دارای طبیعت زیبا و چشم نواز است احداث می شوند و جزو بهترین رستوران های تهران برای فرار از شلوغی و آلودگی داخل شهر و پناه آوردن به دامان طبیعت و تغییر آب و هوا می باشد. در مناطق خوش آب و هوای تهران نیز تعداد زیادی از این رستوران ها موجود است که در این قسمت از مقاله قصد داریم چند تا از بهترین رستوران های تهران را معرفی کنیم. این مکان که در نزدیکی میدان امام خمینی واقع شده و یکی از بهترین رستوران های مرکز تهران می باشد و تنوع و کیفیت غذاهای آن بالا است. این رستوران که تقریبا در مرکز شهر تهران قرار دارد، گزینه ی خیلی خوبی برای یک ناهار مفصل با قیمت مناسب است. در منوی این رستوران تنها دو مدل دیزی و مخلفات دیزی برای سفارش وجود دارد. دیزی ما رستوران بزرگی نیست و در روزهای تعطیل ممکن است همه ی میزهای آن پر باشد که با کمتر از ۱۰ دقیقه انتظار می توانید یک میز خالی بیابید.

بهترین رستوران های خارجی و بین المللی تهران

به همین خاطر برای آنکه بهتر بتوانید رستوران مدنظر خود را بیابید، دسته‌بندی نسبتاً جامعی را برای شما عزیزان همراه انجام داده‌ایم. این دسته‌بندی برای مسافران این شهر که مثلاً خود را با خرید بلیط هواپیما تهران به پایتخت رسانده‌اند نیز کاربردی‌تر است. رستوران زنجیره ای باروژرستوران‌های زنجیره‌ای باروژ از دیگر رستوران‌هایی هستند که در زمره بهترین رستوران‌های تهران جای می‌گیرد. مجموعه رستوران‌های زنجیره‌ای باروژ، بیش از ۱۰ شعبه در تهران دارند که انواع و اقسام فست فودها را سرو می‌کنند. کیفیت بالا و طعم‌ خوب پیتزا، ساندویچ‌، پاستا، برگر، سوخاری و … رستوران‌های باروژ باعث شده تا عده زیادی به سمت آن جذب شوند. این رستوران به دلیل موقعیت مکانی خاصی که در آن قرار دارد و همچنین کیفیت خوب غذاها در کنار قیمت مناسب، یکی از بهترین رستوران های تهران به حساب می‌آید.

پاستاهای بسیار لذیذ و بشقاب‌های متنوع و خوشمزه‌ی آن بسیار معروف است. اگر مشتاق تجربه‌ی طعم‌ها و مزه‌های جدید هستید، سری به رستوران سنسو بزنید و از محیط دنج و دلنشین آن نیز لذت ببرید. رستوران اصیلنام این رستوران نیز کاملا هوشمندانه انتخاب شده است و بی شباهت به محیط آن نیست!