بهترین رستوران های تهران به انتخاب مردم + قیمت، منو و آدرس لست سکند-غذای هرمزگان


میخوش از آن دست رستوران‌هایی است که می‌توانید به‌صورت خانوادگی به آن سر بزنید. در تمام طول روز نیز می توانید به این رستوران سر بزنید و دسر یا میان وعده سفارش بدهید. و یا در رابطه با غذاهایی مثل زرشک پلو با مرغ ، باید بگم اون زرشک پلو با مرغ هایی که من توی تالار شفیعی خوردم ، همیشه برام یه حس و حال دیگه ای داشته . بنده بهرام رمضانی هستم و خواهشی که دارم تمام کامنت های بنده را از سایت حذف کنید . رستوران کسری بازار کفاشها – به دلیل بهداشتی نبودن رستوران کسری و تجربه ۱۰ ماه و پیشنهاد دادن برای تعمیرات و سم پاشی برای از بین بردن سوسک و رضایت خدا و مشتری به نتیجه دلخواه نرسیدم و خدا حافظی کردم .

  • جایی که شهره‌ی همه‌ی شهر است و از انواع و اقسام نقاط تهران و حتی شهرستان‌ها، برای خورن غذاهایش به آن‌جا می‌آیند.
  • رستوران ارکیده را تمام رستوران گردها و افرادی که به دنبال کیفیت غذا هستند و میخواهند در کنار کیفیت، رستوران از محیط لوکس و دوست داشتنی هم برخوردار باشد میشناسند.
  • نام رستوران خیام در فهرست جاذبه‌های گردشگری تهران قرار دارد و بیشتر وقت‌ها میزبان توریست‌های خارجی است.
  • این رستوران با اینکه در محدوده طرح ترافیک و در مرکز شهر تهران واقع شده است و در اطراف خود جای مناسبی برای پارک خودرو ندارد، باز هم در ساعات منتهی به ناهار بسیار شلوغ است.
  • وجود مجسمه‌های هندی، نوع تزیینات و رنگ‌آمیزی فضای رستوران به نحوی است که خیال می‌کنید به یکی از رستوران‌های هند پا گذاشته‌اید.
  • این رستوران دو شعبه دارد که یکی از آن‌ها در الهیه و دیگری در جردن واقع شده است.

رستوران البرز تهران در خیابان سهروردی قرار دارد و هنگامی که وارد این خیابان شدید، بعد از تقاطع هویزه، رستوران البرز را نبش کوچه میکو قدم مشاهده خواهید کرد. در نظر داشته باشید رستوران البرز دارای پارکینگ اختصاصی برای میزهای رزرو شده وی آی پی دارد و از طرفی، جای پارک به راحتی در اطراف رستوران پیدا می شود. پرسنل این رستوران دارای لباس فرمی مخصوص هستند و از مهمانان خود با احترام کامل پذیرایی می‌کنند. هزینه لازم برای استفاده از خدمات لوکس رستوران اصیل، نسبتاً بالا است. رستوران اصیل دارای منوی مجزای کافه بوده تا مهمانان بتوانند پس از صرف غذا، دمنوشی خوش‌عطر نوش‌جان فرمایند.

معرفی گران ترین و لوکس ترین رستوران های تهران

هر دو این شعب خدماتی بسیار درخور را ارائه می‌دهند و کیفیت خدمات مطلوبی دارند. اما بین این دو هتل، رستوران هتل اسپیناس شعبه بلوار کشاورز، کیفیت بسیار بهتری دارد. اگر به دنبال جایی برای میل‌کردن صبحانه‌ای سلف سرویس و خوشمزه در صبح روز جمعه هستید، حتماً سری به این هتل بزنید. اگر به دنبال خوردن پیتزایی خوشمزه با مواد اولیه تازه و مرغوب می‌گردید، حتماً پیتزای مورد نظر خود را در شعب پیتزا شب خواهید یافت!

رستوران شهربانو

این رستوران با معماریِ ترکیبیِ مدرن- سنتی طراحی شده، که محیط جالب و جذابی را به وجود آورده است. اگر به دنبال یک فضای نوستالژیک همراه با غذاهای اصیل ایرانی هستید، از این رستوران دیدن نمایید. “رستوران سنتی مهتاب” یکی از رستوران های خوب لاهیجانه و همونطور که از اسمش پیداست،یه رستوران سنتیه و انواع غذاهای ایرانی و سنتی سرو میشه. فضای داخلی اینجا هم بسیار دلنشین و راحته و در کل می تونی از خوردن یه غذای ایرنی با کیفیت توی یه رستوران سنتی خوب در کنار موسیقی زنده، لذت ببری. همه کارکنان این رستوران لباس محلی می پوشن و محترمانه برخورد می کنن و محیطش فرهنگ قدیم و یادآوری می کنه.

از طرف دیگر همه ما می‌دانیم که رستوران‌های مختلفی در تهران وجود دارند. برخی رستوران‌ها سنتی، برخی دیگر مدرن، یک رستوران لوکس و دیگری اقتصادی است. به همین خاطر برای آنکه بهتر بتوانید رستوران مدنظر خود را بیابید، دسته‌بندی نسبتاً جامعی را برای شما عزیزان همراه انجام داده‌ایم. این دسته‌بندی برای مسافران این شهر که مثلاً خود را با خرید بلیط هواپیما تهران به پایتخت رسانده‌اند نیز کاربردی‌تر است. از دیگر فست‌فودهای مناسب برای شکم گردی تهران می‌توان از شیلا، سیب، لیدوما (قیطریه)، علاء‌الدین (دولت)، باروژ (امیرآباد)، ریتون (چیذر)، آرمن (مطهری) و بونو (ظفر) نام برد. اکنون که با بهترین رستوران های تهران آشنا شدید، اگر رستوران دیگری می‌شناسید که به این لیست اضافه کنیم، لطفا نام، آدرس و ویژگی‌های آن را با ما و سایر همراهان رادار۳۶۱ در بخش کامنت به اشتراک بگذارید.

این رستوران دارای میز اردو سلف سرویس، وای فای رایگان و فضای مناسب برای پارکینگه. توی دامنه کوههای شرقی اراک، در ضلع غربی هتل امیرکبیر، “رستوران کوهستان” توی یه محیط رویایی و به یاد ماندنی روی دل کوه قرار یه رستوران زیبایی قرار داره. این رستوران یه فضای سرسبز کوهپایه ای و محیطی آرام با اجرای زنده موسیقی پاپ و سنتی داره که انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با ویژگی های منحصر به فرد ارائه میشه.

قدم‌زدن کنار رودخانه روان رستوران اس پی یو و شنیدن صدای دلنشین آب، خستگی راه را از تنتان به در می‌کند. دکوراسیون رستوران سنتی بابا قدرت را با شیشه‌های رنگی و پنجره‌های چوبی به‌نحوی آراسته‌اند که شایسته میهمانان یک رستوران سنتی در تهران باشد. این رستوران که از مجموعه رستوران های سنتی تهران در محدوده هروی است، با ظرفیت 170 نفر همه‌روزه میزبان مراسم‌ها و میهمانی‌های شهروندان تهرانی است. برخلاف ظاهر سنتی رستوران، رستوران بابا قدرت در فهرست رستوران های لوکس این شهر نیز جای می‌گیرد. اجرای موسیقی سنتی آن هم به صورت زنده از دیگر ویژگی‌های است که محبوبیت آن را دوچندان کرده است. رستوران‌هایی که برای تولد مناسب‌ هستند، اغلب شامل رستوران‌هایی می‌شوند که میزی بزرگ دارند که برای مهمانان تولد مناسب باشد.

مجموعه رستوران و کافه‌های ارکیده با بیش از ۶۴ سال سابقه، دارای هفت شعبه در استان تهران، البرز و مازندران است. رستوران و کافه‌های ارکیده دارای آشپزان ماهر و تیم مهمان‌داران حرفه‌ای بوده که انتظارات مهمانان را در برگزاری مراسمات سازمان، تولد و عقد و مناسبت‌های خانوادگی و … مهمانان در شعبات مختلف این رستوران‌ها امکان تجربه میل نمودن غذا در دل طبیعت، در بالاترین نقطه یک برج، ساحل اختصاصی و رستوران گردان را دارند. کیفیت غذاهای این رستوران از سال 91 تا به امروز ثابت بوده و به همین خاطر رستوران سلف سرویس دیس هنوز هم مشتریان ثابت خود را دارد. شاید نشانی رستوران نون و نمک فخرالملوک در جنوب تهران، شما را در انتخاب آن به شک بیندازد؛ اما باید به شما اطمینان بدهیم که انتخاب این رستوران یک تیر و دو نشان است.