بهترین رستوران های تهران به انتخاب مردم + قیمت، منو و آدرس لست سکند


ولی کدام غذاهای رستوران مرشد ارزش امتحان کردن را دارند؟ اول از همه اگر بادمجان دوست دارید حتماً میرزا قاسمی و بورانی بادمجان را در این رستوران امتحان کنید. میرزا قاسمی رستوران مرشد خیلی خوب له شده و مواد اولیه‌اش به اندازه و صحیح است. جوری که شاید شبیهش را در رستوران‌های گیلکی تهران هم نتوانید پیدا کنید. رستوران گردان برج میلاد در بزرگراه همت غرب، در برج میلاد قرار دارد.

  • اگر علاقه‌مند به غذاهای ژاپنی هستید نباید این رستوران محبوب را از دست بدهید.
  • در منوی این رستوران نیز برای گیاه‌خواران وگان و نیز سایر علاقه‌مندان به غذاهای گیاهی غذاهای متنوعی وجود دارند.
  • فراموش نکنید سری هم به وب‌سایت و صفحه‌ی اینستای فعال و پر فالوئر آش نیکوصفت بزنید.
  • در رستوران انواع کباب های ایرانی و دیزی سنگی به همراه نان داغ سرو می شود.
  • پیتزا آرستو و پیتزا پنجره‌ای، پیتزا پارتی هیجان‌انگیز و سرآشپزآنلاین خلاقانه تنها نمونه‌های کوچکی از خلاقیت‌های فوق‌العاده‌ی مدرن‌ترین فست فود ایران هستند.

کباب ها، پلوها و دیزی این رستوران همگی کیفیت بسیار بالایی دارند. این رستوران موسیقی زنده دارد و درحال حاضر در کنار رستوران یک پارکینگ برای مشتریان در نظر گرفته شده است. قیمت غذاهای رستوران بخارا نسبتا بالا است اما می توانید مطمئن باشید که یکی از بهترین غذاهای تهران را خورده اید.

سایر رستوران های پیشنهادی در شرق تهران

سنسو سال‌هاست که با محیط دنج و نیمه‌تاریک و دلنشین خود، نحوه‌ی سرو بی‌نهایت شیک و جذاب غذاها و رفتار فوق‌العاده حرفه‌ای کارکنانش، از معروف‌ترین رستوران‌ها برای انواع قرارهای کاری و دوستانه و عاشقانه و حتی خانوادگی است. پیشنهاد همیشگی سرآشپز سنسو، هم سالاد سزار معروفش است که در دو نوع سوخاری و کبابی سرو می‌شود و هم بشقاب استیک مخصوص سنسو. روغن زیتون‌های روی میز که با تکه‌های سیر و فلفل طعم‌دار شده‌اند را هم فراموش نکنید. چون اینجا محیطش بیشتر سر و صدا به پا کرده تا غذا ها، اول به بررسی محیط رستوران لیدوما میپردازیم چراکه به واسطه همین محیط توانسته جزء بهترین رستوران های تهران از نظر لوکس بودن قرار گیرد. رستوران بخاطر اینکه در طبقه آخر مجتمع لیدوما واقع شده، سقفی گنبدی شکل دارد و یک لوستر بزرگ و لوکس هم از آن آویزان شده است.

رستوران ایتالیایی هیراد

در میان شعبات تهران رستوران های ارکیده، شعبه اقدسیه یکی از زیباترین چشم اندازها را از شهر تهران ارائه می دهد. کسی که قرار بود رستورانی تاسیس کند، از طرف یک کشاورز به او گل ارکیده هدیه داده شد و از آنجایی که در آن زمان، گل ارکیده یکی از گران ترین، زیباترین و نایاب ترین گل ها بود تصمیم گرفت تا نام رستورانش را ارکیده بگذارد. تمامی شعبات ارکیده مدیریت و نظارت سفت و سختی دارند و تمامی شعبات از دکوراسیون لوکس و جذابی برخوردارند.

برای اطلاع بیشتر و هماهنگی می توانید با شماره زیر تماس بگیرید. عطر و طعم غذاهای این رستوران حال و هوای شهر گیلان را برای مهمانان خود ایجاد می‌کند. رستوران گیلانه در تمام طول هفته آماده خدمت‌رسانی به مشتریان خود است. سعادت آباد/ مابین میدان سرو و کاج/ میدان شهرداری، رستوران بین‌المللی نارنجستان در بالاترین طبقاتِ برجِ سرو، در سعادت آباد تهران قرار دارد. محل رستوران، خانه‌ای قدیمی با دو اتاق بوده که بیشتر به عنوان یک آشپزخانه کوچک تاسیس شد.

رستوران آناندا همان جایی است که به شما ثابت می‌کند تنوع غذاهای گیاهی می‌تواند بیشتر از غذاهای گوشتی باشد. در منوی این رستوران انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی بدون گوشت با کیفیت بالا طبخ می‌شوند و محیط داخلی این رستوران نیز بسیار دلپذیر است. سالادهای مخصوص آناندا به‌همراه نوشیدنی‌های ارگانیک و دسرهای خوش‌طعم بخش قابل‌توجهی از منوی این رستوران را تشکیل می‌دهند.

رستوران ایتالیایی ژوانی تهران

رستوران‌هایی که منویی بسیار مختلف و جذاب دارند و همچنین فضای رستوران نیز به فوق‌العاده‌ترین شکل ممکن طراحی و چیده شده است و دیگر رفتن به این‌گونه از رستوران‌ها هدف فقط صرف غذا نیست خود نیز یک لذت و تفریح محسوب می‌شود. شما می‌توانید با واردشدن به سایت بلد و با تایپ کلمه رستوران‌های لاکچری تهران یک لیستی به دست اورید و آدرس، شماره‌تلفن، نظرات و امتیازات کاربران را دررابطه‌با رستوران‌ها بخوانید. رستوران سینی مسیاگر به غذاهای محلی علاقه دارید و نیاز به یک محیط صمیمی و دوستانۀ کوچک و قیمت‌های بسیار مناسبی دارید، رستوران سینی مسی در منطقۀ تهرانپارس آخرین پیشنهاد ما از لیست بهترین رستوران های تهران (شرق) به شماست. رستوران ماهیتو به دلیل دکوراسیون جالب و غذاهای دریایی درجه یک خود مشتری‌های بسیاری دارد و منوی رستوران ماهیتو انواع استیک و سوپ، پیتزا و سایر غذاهای دریایی را نیز با بهترین کیفیت میان رستوران‌های تهران و رقیب خود دارد.