بهترین رستوران های تهران با منو و آدرس 17 مورد لوکس ویلا-غذای هرمزگان


رستوران نارنجستان یک رستوران بین‌المللی است که در دو طبقه به مشتریان خود خدمت‌رسانی می‌کند. با توجه به طبقه‌ای هم که رستوران در آن قرار دارد، منظره خوبی از تهران را شاهد خواهید بود. اگر در غرب تهران به دنبال یک رستوران عالی هستید، کاوالی و پینار به‌عنوان از جمله بهترین‌ رستوران‌های ایتالیایی در محدوده شما به‌حساب می‌آیند.

  • رستوران مسلم بازار 15 خرداد، قطعاً یکی از بهترین رستوران های تهران است و بسیاری از تهرانی‌ها حداقل یک‌بار در این رستوران غذا خورده‌اند.
  • اگر دوست دارید در محیطی سنتی، یک غذای خوشمزه و با کیفیت بسیار بالا را امتحان کنید، باید بدانید که درهای رستوران مرشد نیاوران به روی شما باز است.
  • رستوران شبستان همه‌روزه به جز ایام سوگواری با اجرای زنده موسیقی میزبان شهروندان و مسافران تهران است.
  • جاذبه معماری این مجموعه فوق العاده، بیشتر از غذای اونجاس، اما خوردن غذاهای سنتی استان زنجان در همچین مکانی واقعا لذت بخشه.

آشپزان ماهر و تیم مهمانداران حرفه‌ای این مجموعه رستوران ها، انتظارات شما را در برگزاری مراسم های سازمانی، تولد و عقد و دیگر مراسم های خانوادگی و دوستانه برآورده می‌کنند. گران ترین رستوران های تهران را بر اساس مولفه‌های مختلفی از جمله فضای رستوران، تنوع منو، کیفیت غذا، کیفیت سرویس و خدمات و … می‌شناسیم. رستوران سنتی باغ ارم با فضای زیبا و محیط خانوادگی به همراه موزیک زنده با سرو انواع غذای ایرانی‌ یه انتخاب خوبیه.

نگران این صف نباشید، چرا که با توجه به سرویس‌دهی عالی و سریع این رستوران، زیاد منتظر نخواهید مانید. منوی این رستوران شامل انواع کباب، زرشک پلو، باقالی پلو، سبزی پلو و ته‌چین است. در این رستوران می‌توانید خوشمزه‌ترین غذاهای سنتی ایرانی را امتحان کنید. چیزی که رستوران مرشد را متمایز ساخته است، سرعت آن در تهیه غذا است، بنابراین در مواقعی که واقعا گرسنه هستید و نمی‌توانید صبر کنید، رستوران مرشد بهترین پیشنهاد برای شماست. فقط چند دقیقه بعد از سفارش، غذای شما در بشقاب حاضر است و می‌توانید از آن لذت ببرید.

تماس با مزه گردی

اگر به ساختمان های قدیمی ایرانی علاقه دارید و فضای آن را برای صرف غذا دلپذیر می دانید، نون و نمک قمرالملوک از بهترین رستوران های تهران از نوع سنتی است. اما اگر مهمانی های خاص دارید می توانید به شعبه سعادت آباد که دارای سالن VIP و کافی شاپ می باشد مراجعه نمایید. این رستوران برای همه‌ی آدم‌هایی که به آن می‌روند “بهترین رستوران تهران” محسوب نمی‌شود. رفتن به قهوه‌خانه سنتی آذری که میراث فرهنگی آن را جزو آثار باستانی تهران ثبت کرده است؛ برای افرادی تفریح محسوب می‌شود که دوست دارند گاهی در حال و هوای قدیمی شهر وقت بگذرانند. برای رفتن به قهوه‌خانه سنتی آذری بهتر است مترو یا بی‌آر‌تی را انتخاب کنید. آخرین ایستگاه بی‌آر‌تی ولیعصر در نزدیکی این قهوه‌خانه است و همچنین از متروی راه آهن تا آنجا فاصله‌ی زیادی نیست.

حال و هوای این رستوران آنقد ناب و دوست داشتنی است که از ابتدای ورود تا زمانی که از آنجا خارج شوید، متوجه گذر زمان نخواهید شد. علاوه بر غذاهای خوشمزه، می‌توانید از آلاچیق‌های زیبا و محیط با صفای این رستوران نیز استفاده کنید. عباس اکبرپور مدیر رستوران شاندیز جردن، فعالیت حرفه‌ای خود نزد پدر خود در رستوران بزرگ شاندیز در شهر مشهد آغاز کرد؛ اما نخستین مدیریت مستقل ایشان در سال 1370 با تأسیس رستوران پارک طرقبه رقم خورد. به‌طور منطقی ارزش دارد که دست‌کم ماهی یک‌بار به رستوران مسلم سر بزنید تا غذایی بسیار لذیذ را در سنتی‌ترین منطقه تهران و به یاد تهران قدیم میل کنید. خوردن یک غذای خوشمزه و اصیل ایرانی در یک رستوران تاریخی قطعا می تواند یک خاطره زیبا را برای هرکسی بسازد.

آدرس شعبات رستوران روحی تهران

این باغ سرسبز با کیفیت بالای غذاهای خود، طعم ماندگاری را برای مشتریانش فراهم کرده و تنوع غذایی بالایی دارد. این رستوران در سعادت آباد، سرو غربی، میدان شهرداری، مجتمع سرو واقع شده‌است. رستوران نارنجستان دارای محیطی مجلل، منویی پر و پیمان ایرانی و فرنگی، منظره غرب شهر تهران در کنار پرسنلی مجرب و مسلط به فنون رستوران داری و مشتری مداری بخشی از ویژگی های رستوران نارنجستان است. این رستوران غرب تهران دارای دارای گواهینامه های ، ایزو ۹۰۰۱ ورژن ۲۰۰۸ و ایزو ۲۲۰۰۰ بوده که همه آن ها تضمینی است بر کیفیت طعم غذایی که میل می‌کنید.

اینکه رستوران تاج محل به خوبی توانسته خود را بین بهترین رستوران های هندی تهران قرار دهد به سابقه چندین ساله رستوران برمیگردد. سرآشپزان حرفه ای و غذاهای خاص آن هم در محیطی به سبک هندی ارزش امتحان کردن را دارد. اینجا منویی مملو از غذا ها و آیتم های هندی دارد هرچند انگشت شمار غذا هایی هم مشاهده می شود که ایرانی هستند. رستوران شایسته به لطف قدیمی بودنش، محیطی قدیمی و دوست داشتنی هم دارد برای همین اگر ترجیح می دهید هزینه ای که قرار است پرداخت شود بیشتر صرف غذا شود تا محیط، به هیچ وجه نباید رستوران شایسته را از دست بدهید. در منوی رستوران شایسته، غذا های ایرانی با پیش غذا هایی مانند انواع سالادها، نوشیدنی هایی همچون خاکشیر به همراه تخم شربتی، شربت زعفران، گل محمدی و غیره به چشم میخورد.

کباب‌های رستوران رفتاری حرف ندارند و پیشنهاد می‌کنیم که حتما آن را امتحان کنید. رفتار کارکنان در این رستوران بسیار حرفه‌ای و محترمانه‌ای و حس خوبی را به شما منتقل می‌کند. اگر دوست دارید برای تجربه یک شب خاطره‌انگیز در یکی از بهترین رستوران های تهران غذا بخورید، حتما ارکیده را انتخاب کنید. رستوران نارنجستانرستوران نارنجستان، از جمله بهترین رستوران‌های تهران است که به قول معروف سری میان سرها دارد.

به دلیل فضای بازی که این کافه دارید می توانید جشن های خود را نیز در این کافه برگزار کنید. پس از اینکه پله‌های رستوران را پایین بروید، میزبان شما را به یکی از سه سالن مجزای رستوران راهنمایی خواهد کرد. رستوران پرپل سوخاری تجریش یکی از گزینه های جذاب برای دوست داران سوخاری است.

طبیعی است که هرچه به سمت شمال تهران برویم، رستوران‌های بیشتری را می‌توانیم پیدا کنیم که از داخل آن‌ها منظره‌ای از کل شهر جلوه نمایی کند. مکان بعدی که در لیست رستوران های شیشه ای تهران قرار می‌گیرد، رستوران رُست است. فضای باز، اما پوشیده شده از اطراف، پرسنل حرفه‌ای، طعم خوب غذا، منظره فوق‌العاده از تهران و مواردی دیگر، همه دست به دست هم داده‌اند تا این رستوران نیز یکی از محبوب‌ترین رستوران های تهران بشود. یکی از بهترین و معرف‌ترین رستوران های شیشه ای تهران، رستوران گردون برج میلاد است که مخاطبان بسیاری هم دارد. این رستوران در ارتفاع ۲۶۷ متری از سطح زمین قرار گرفته و دور تا دور آن هم شیشه است. یکی از ویژگی‌های این رستوران، گردون بودن آن است که ترکیب آن با ارتفاع برج و کیفیت خوب غذای رستوران، پکیجی جذاب را برای مشتریان و کسانی که به این رستوران شیشه ای می‌آیند، ایجاد کرده است.