بهترین رستوران های تهران با منو و آدرس 17 مورد لوکس ویلا-غذای هرمزگان


حتی کسانی که کاملاً گیاهخوار نیستند نیز ترجیح می‌دهند وعده‌هایی در هفته یا حتی روزهایی خاص را گیاهخوار باشند. با زیاد شدن علاقه‌مندان به گیاهخواری، رستوران‌هایی در تهران مناسب با این رژیم غذایی به طور اختصاصی تأسیس شده‌اند و ما در ادامه به معرفی بعضی از این رستوران‌ها خواهیم پرداخت. از اولین رستوران های ایتالیایی تهران، رستوران جنارو است که نام قدیمی‌اش، «ژوانی» بوده، اما امروزه آن را با نام جنارو می‌شناسند. رستوران جنارو در سال 1386 فعالیتش را شروع کرد و میان کسانی که غذاهای ایتالیایی دوست دارند، اسم و رسمی آشنا دارد. پیتزا، پاستا و به‌طور کلی غذاهای ایتالیایی این رستوران، بسیار معروف هستند و طرفداران فراوانی دارند.

رستوران برازنده محیطی بسیار شیک و زیبا دارد و با طراحی کلاسیک و محیطی با رنگ‌آمیزی روشن، شما را به یاد کاخ‌های باستانی می‌اندازد. رستوران برازنده خدمات VIP ارائه می‌دهد و کیفیت غذاهای آن بی‌نظیر است. همه این مسائل باعث شد تا ما رستوران برازنده را در لیست بهترین رستوران های تهران برای ناهار قرار دهیم. جالب است بدانید که با توجه به کیفیت منوی غذا و خدمات رستوران، قیمت آن بسیار معقول و مناسب است.

  • از دلایلی که نائب یکی از رستوران های معروف تهران شده، فضای داخلی زیبای آن است.
  • به جرات می‌توان گفت که این رستوران، باکیفیت‌ترین غذایی را به شما ارائه می‌دهد که تا به حال امتحان کرده‌اید.
  • البته در نظر داشته باشید که منظور از رستوران‌های شیشه ای تهران لزوما رستوران‌هایی نیست که دورتا دور آن‌ها را با شیشه درست کرده باشند.
  • همه این مسائل باعث شد تا ما رستوران برازنده را در لیست بهترین رستوران های تهران برای ناهار قرار دهیم.

پس از آن در سال 1394 تغییرات کلی در فضای آن صورت گرفت و پس از بازسازی و ارتقا به یکی از بهترین هتل‌های تهران تبدیل شد. مهر میترا با منوی غذایی متنوعی که غذاهای ایرانی و فرنگی کاملا گیاهی را در خودش جای داده، توسط خانواده‌ی مهربان و خونگرمی اداره می‌شود که شعارشان «عشق، شادی و مهربانی» است. اگر به دنبال ثبت یک خاطره جدید و یا برگزاری مراسمی مثل تولد و خواستگاری هستید قطعا رستوران گردان برج میلاد می تونه بهترین گزینه برای شما باشد.

رستوران در منطقه 1

رستوران وکیل التجار به دلیل داشتن تم سنتی ایرانی و معماری قجری و همچنین به کار بردن لوازم و ظروف تاریخی، در بین دوست داران هنر و تاریخ ایرانی محبوبیت بالایی دارد. اگر برای فرار از شلوغی و آلودگی قصد دارید از شهر دور شوید و یک وعده‌ی غذای ایرانی متفاوت رو تجربه کنید؛ حتما رستوران رسم نو رو توی لیست جاهایی که باید به آنها سر بزنید قرار دهید. در ادامه به معرفی تعدادی از بهترین رستوران های تهران در کل مناطق می‌پردازیم. تهران بعنوان یک کلانشهر و پایتخت کشورمان، بزرگترین، معروفترین و بهترین رستوران‌ها و مجموعه‌های خوراک و نوشیدنی را در خود جای داده است. سن مارکو هم از رستوران‌های شناخته‌شده‌ی بوشهر است که سنتی به نظر نمی‌رسه و ظاهری امروزی‌تر داره. اگه سفری به مشهد داشتی و بعد از زیارت خواستی که یه غذای خوب نوش جان کنی، اگه از یه مشهدی در موردش بپرسی حتما با لهجه شیرین و خاصش بهت رستوران ارم شاندیز رو پیشنهاد میکنه.

سالاد ساده که باید به همراه غذا نوش جان کنیم!

رستوران شرف الاسلامی نیز یکی دیگر از رستوران های معروف در بازار تهران است. این رستوران نیز به دلیل محبوبیت تهچین ها و زرشک پلوهایش در میان بهترین رستوران های تهران جا گرفته است. این رستوران نیز مثل رستوران مسلم در ساعات سرو نهار بسیار شلوغ است و ممکن اسست کمی در صف بمانید تا غذای خوشمزه تان آماده شود و روی میزتان قرار بگیرد. این رستوران را دیگر غیر تهرانی‌ها هم به عنوان یکی از بهترین رستوران های تهران می‌شناسند. بهترین راه برای رسیدن به این رستوران، ایستگاه متروی ۱۵ خرداد است که تا رستوران بین ۵ تا ۱۰ دقیقه پیاده‌روی فاصله دارد. صف طولانی سر ظهر رستوران گواهی بر محبوبیت و کیفیت غذای رستوران مسلم است.

بهترین رستوران های غرب تهران

فقط به یاد داشته باشید که رستوران مسلم فقط در وعده نهار غذا سرو می‌کند؛ پس باید گوش‌ به‌ زنگ باشید و در اولین مناسبت خانوادگی، خودتان را به ساده‌ترین و بهترین رستوران تهران دعوت کنید. شاید انتخاب یک رستوران عالی در تهران، که در هر کوچه و خیابان آن رستوران و غذاخوری وجود دارد کار بسیار سختی باشد. رستوران مروارید در بلوار مرزداران، بین یادگار امام و اشرفی اصفهانی واقع شده است.