بهترین رستوران های تهران با منو و آدرس 17 مورد لوکس ویلا


روف لانژ؛ یکی از بهترین رستوران های تهرانپارس با چشم انداز عالیاز آنجا که مشتریان در این رستوران به فضای آشپزخانه دید دارند، خاطر آن‌ها از کیفیت و رعایت بهداشت در طبخ غذاها آسوده است. بنابراین سلیقه طیف وسیعی از مشتریان را شامل می‌شود و سرویس‌دهی خوبی دارد. رستوران نارنجستان یکی از محبوب ترین رستوران های بین المللی تهران است که در منطقه سعادت آباد تهران قرار دارد.

  • حجم غذاهای مسلم خیلی زیاد است و یک پرس غذا برای دو نفر کافی است.
  • کباب‌های رستوران رفتاری طعمی بی‌نظیر داشته که به همه افراد توصیه می‌شوند.
  • این رستوران خاص هم دارای فضای بسته و هم دارای فضایی باز در بخش تراس است.
  • در این رستوران پرطرفدار می‌توانید انواع غذاهای سنتی ایرانی را نوش جان کنید و هر نوع کبابی را که باب میلتان است سفارش دهید.

رستوران نائب یکی از بهترین رستوران های تهران است که کباب های بسیار خوش طعمی دارد. این رستوران، به دست مرحوم حاج‌ علی نائب در راسته طلافروشان شروع به کار کرد. چیزی حدود 140 سال از تاسیس چلوکبابی نائب، بهترین رستوران تهران می‌گذرد، اما هنوز هم سینی کباب های نائب، خاص و معروف است. نام رستوران اصیل بسیار هوشمندانه انتخاب شده و شباهت زیادی به محیط آن دارد. رستوران اصیل حس اصالت و متانت را به مشتریان خود منتقل می‌کند.

رستوران ریتون (میدان هفت تیر)

این رستوران دارای میز اردو سلف سرویس، وای فای رایگان و فضای مناسب برای پارکینگه. انواع غذاهای ایرانی در منو این رستوران دیده میشه ولی چلو ماهیچه اینجا از همه معروف‌تره. اگر به دنبال یکی از بهترین رستوران های تهران با قیمت مناسب هستید در منطقه شرق رستوران دمپختک بهترین انتخاب است. غذاهای طبخ شده در این رستوران شامل کباب های ایرانی، خوراک ها، انواع پلوها، ته چین ها و غیره است. در کنار غذا و پیش غذا نوشیدنی های سرد و گرم و دمنوش نیز سرو می شود.

آدرس رستوران گردان برج میلاد

دکوراسیون این رستوران بی‌نظیر است و تصور شما را از خدمات لوکس یک رستوران به‌صورت کلی تغییر می‌دهد. در رستوران لوشاتو انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و انواع دمنوش و نوشیدنی سرو می‌شود. همچنین در فضای رستوران صدای نواختن زنده پیانو به گوش می‌رسد تا شما را به آرامش محض برساند و خاطره خوشی از صرف غذا در یکی از لوکس‌ترین و بهترین رستوران های تهران داشته باشید. رستوران دیوان را به جرئت می‌توان یکی از لوکس ترین رستوران های تهران دانست.

پارک آب و آتش ؛ پارکی جذاب برای شبگردی در تهران

اما پیداکردن رستوران‌هایی که علاوه‌ بر ایجاد فضای دلنشین، کیفیت مطلوبی هم ارائه دهند ممکن است کمی چالش‌برانگیز باشد. بهتر است برای داشتن یک تجربه خوب و دلنشین، پیش از تصمیم‌گیری، ابتدا با بهترین رستوران‌های سنتی این شهر آشنا شویم و سپس رستوران مورد نظر خود را انتخاب کنیم. شما کدام رستوران سنتی تهران را بیشتر دوست دارید؟ امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.