بهترین رستوران های تهران با منو و آدرس 17 مورد لوکس ویلا


این رستوران برای خود تنور نانوایی دارد و کباب را با نان داغ و ریحان تازه به مشتریان تحویل می‌دهد. رستوران نان داغ کباب داغ توچال همه روز در ضلع شرقی تجریش در خدمت شما است. اگر دلتان برای چلوکبابی‌های قدیمی تهران تنگ شده یا می‌خواهید یک پرس خورش قیمه یا قورمه اصیل را میل کنید، لازم است که این مطلب را تا انتها مطالعه کنید. بعد از خواندن این متن، دست خانواده‌تان را بگیرید و آن‌ها را به یک شام یا نهار خوشمزه در رستوران های قدیمی دعوت کنید. خیلی گران است ولی کیفیت غذاها واقعاً خوب است و برای موقعیت‌های خاص سربلندتان می‌کند.

  • این رستوران سنتی معماری اصیل و کهنی دارد و در تزیین داخلی آن از گچبری‌های زیبا و پنجره‌هایی با شیشه‌های رنگی استفاده کرده‌اند.
  • اگر بخواهیم کیفیت ماهیچه و شیشلیک آن را با سایر رستوران‌ها مقایسه کنیم، احتمالاً باید بگوییم که شاندیز جردن بهترین رستوران تهران در پخت و ارائه شیشلیک و ماهیچه است.
  • هات داگ مسعود به ساندویچ های هات داگ به سبک آمریکایی معروف است، یکی از شعبات خود را در فلکه سوم تهرانپارس افتتاح کرده است.
  • سنسو از بهترین رستوران های تهران است که در گروه رستوران‌های ایتالیایی قرار می‌گیرد و شهرت بسیار زیادی را بین رستوران های ایتالیایی تهران با مشتریان فراوانش دارد.

منوی غذایی این رستوران بسیار عجیب است و انواع غذاها و نوشیدنی‌های سنتی ایرانی را با نام‌هایی خاص در آن مشاهده خواهید کرد؛ پس آماده رویارویی با دنیایی از شگفتی و هیجان باشید. رستوران 133 تهرانپارس را نه می‌توان یک رستوران با سرو معمولی غذا و نه یک رستوران با منوی سلف سرویس دانست! در این مسیر انواع غذاهای رستوران داخل ویترین قرار داده شده‌اند.

رستوران کوهپایه یکی از بهترین رستوران های دربند با فضا و محیطی فوق العاده و غذاهای عالی است. محیط داخلی این رستوران شکل خاصی داره و تصوری از کوهپایه رو بهت میده که از دیدنش شگفت زده میشی. کوبابا یکی از رستوران های خاص تهران است که در محله جردن قرار دارد در منوی این رستوران شما شاهده غذاهای ایرانی، ترکیه ای و عربی و افغانستانی خواهید بود. اما اگر مهمانی های خاص دارید می توانید به شعبه سعادت آباد که دارای سالن VIP و کافی شاپ می باشد مراجعه نمایید. من از همه غذاهاشون خصوصا اون پیتزای کالزونه و استیک خیلی خوشم اومد.

رستوران ساحلی مدیترانه

در خیابان اگر جای پارک پیدا شود می توانید پارک کنید اما از آنجایی که همیشه شلوغ است پیشنهاد می شود به پارکینگ مرکز خرید مراجعه کنید. لازم به ذکر است رستوران البرز دارای شعبه دیگری در خیابان فرشته است که همانند شعبه دیگر آن، شلوغ بوده و از بهترین رستوران های تهران و فرشته و به شمار می رود. رستوران البرز نه تنها یکی از بهترین ها بلکه یکی از لوکس ترین رستوران های تهران است هرچند قدیمی ها، تصور دیگری از رستوران دارند چراکه رستوران البرز در اوایل دهه 80 شمسی دچار تغییر تحول گردید و به محیطی لوکس و دوست داشتنی تبدیل شد.

رستوران اسکای لانژ در کدام هتل تهران است؟

سرویس‌دهی رستوران بسیار عالیست و کارکنان با برخوردی گرم به استقبالتان می‌آیند. اگر دوست دارید طعم غذاهای ایرانی را در محیطی جذاب و خانوادگی نوش بچشید، رستوران کمالی لواسان را انتخاب کنید. رستوران لئون | بهترین رستوران های تهراناولین چیزی که در ورود به رستوران لئون توجه شما را به خودش جلب می‌کند، رفتار پر مهر و صمیمی کارکنان آن است. در این رستوران می‌توانید خوشمزه‌ترین غذاها را سفارش دهید و از لحظاتتان لذت ببرید.

فودیسم در اینستاگرام:

البته به یاد داشته باشید که این رستوران شعب متعددی در لواسان، بام لند و جردن دارد. در این قسمت ما رستوران کوبابا جردن را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم. این رستوران خاص هم دارای فضای بسته و هم دارای فضایی باز در بخش تراس است.