بهترین رستوران های تهران از کبابی تا ایتالیایی را اینجا پیدا کنید! جاباما-غذای هرمزگان


تنوع غذایی این رستوران بسیار بالا است و شما می‌توانید در بین غذاهای ایرانی و فرنگی، یک وعده نهار خوشمزه را انتخاب کنید. جهان نما یه رستوران فوق العاده خوب و با کیفیت با فضای سنتی و قدیمیِ که با فاصله ی خیلی کمی از دیدنی های گردشگری شهر سنندج قرار گرفته. یعنی بعد از بازدید از جاذبه های سنندج می تونی برای صرف یه وعده خوشمزه به این رستوران مراجعه کنی و دلی از عزا در بیاری. تو این رستوران هم می تونی از میز و صندلی برای صرف غذا استفاده کنی هم اینکه از اتاقک هایی که خیلی سنتی هستن و باید روی زمین بشینی که این اتاقک ها باعث میشن لذت غذا خوردن چند برابر بشه. تو منوی این رستوران هم انواع غذاهای ایرانی و فرنگی کنار دلمه مخصوص کردی ها که به نوعی غذای محلیشون محسوب می شه جا داده شده. شهرزاد یکی از رستورانهای لوکس و قدیمی اصفهانه با تزئینات نقاشی و آئینه کاری های سنتی و شیک که در خور نصف جهانه و شلوغیش که نشون دهنده کیفیت و طعم خوب غذاهاشه.

  • به دلیل سطح بالای امکانات و لوکس بودن گزینه مناسبی برای افرادی است که از مکان‌های سنتی لذت می‌برند.
  • رستوران گیلانه انتخاب خوبی برای افرادی بوده که تمایل دارند از طعم غذاهای شمالی در پایتخت لذت ببرند.
  • از دیگر ویژگی‌های این رستوران منظره‌ای زیبایی است که از شهر اهواز به نمایش میذاره.
  • در این صورت آگاهی از خدمات و امکانات چنین رستورانی به شما کمک خواهد کرد که آشنایی بیشتری با این مکان پیدا کنید.

رستوران گیلانه در تمام طول هفته آماده خدمت‌رسانی به مشتریان خود است. سعادت آباد/ مابین میدان سرو و کاج/ میدان شهرداری، رستوران بین‌المللی نارنجستان در بالاترین طبقاتِ برجِ سرو، در سعادت آباد تهران قرار دارد. میهمانان می توانند در این رستوران وعده های صبحانه، ناهار و شام را میل کنند؛ انواع پیش غذا، غذاهای پلویی، انواع پیتزا، غذاهای خوراک، رولت مرغ، سالادها و دسرها در این مکان سرو می گردد.

رستوران باربد

در منطقه سعادت آباد می بایست به چهارراه خیابان های سرو و بلوار شهرداری مراجعه کنید و در ضلع شمال شرقی چهارراه، رستوران بین المللی نارنجستان را مشاهده خواهید کرد. شعبه دولت رستوران رفتاری همانطور که از نامش معلوم است در خیابان دولت قرار دارد و اگر میخواهید به این شعبه مراجعه کنید در نظر داشته باشید رستوران رفتاری در تقاطع خیابان دولت و بلوار کاوه و در مجاورت داروخانه مقدم واقع شده است. شعبه بام لند رستوران رفتاری هم که در انتهای اتوبان همت، بلوار خلیج فارس، میدان موج، بلوار موج و سپس، مرکز خرید بام لند قرار دارد.

با توجه به توضیحات بیان شده این خود شما هستید که می توانید انتخاب خوشمزه ای داشته باشید. یکی از پرآوازه ترین رستوران های تهران، سینی غذا رستوران ستارگان شاندیز می باشد. این رستوران با سینی های جذاب و خوشمزه هم حجم غذای بیشتری دارد و هم قیمت بهتری برای مشتریان خود ارائه می کند. پس یکی از بهترین انتخاب ها برای پاسخ به سوال بهترین سینی کباب تهران کجاست، رستوران ستارگان شاندیز می باشد.

چنان‌چه تمایل دارید تجربه نوش‌جان کردن غذا را در محیط دنج و کوچک داشته باشید، رستوران لئون مکان مناسبی محسوب می‌گردد. رستوران لئون دارای چند شعبه مختلف در آبان، سام سنتر و پاسداران بوده که بهترین مکان برای گذراندن وقت با عزیزانتان به حساب می‌آید. فضای رستوران شهربانو دلنشین و البته آرام‌بخش بوده و می‌تواند مکان مناسبی برای گذراندن اوقات خوش با خانواده و دوستان باشد. یکی از پرحاشیه‌ترین و البته محبو‌ترین رستوران‌های واقع در تهران، رستوران هانی نام دارد که در منطقه بازار و میدان قیام واقع گردید. افراد از گوشه گوشه تهران، برای صرف غذای لذیذ به رستوران هانی مراجعه می‌کنند.

شمرون (بام لند)؛ تجربه یک شکم‌گردی جذاب با منظره دریاچه

با تخفیفان حتی می‌توانید خرید از میوه فروشی‌ها و داروخانه‌های سطح شهر را هم به خریدی هوشمندانه تبدیل کنید! تخفیفان پلفترمی گسترده در ارائه انواع پیشنهادها است که خدمات خود را در چندین شهر بزرگ ایران ارائه می‌دهد. با نصب سوپر اَپ تخفیفان می‌توانید از همه پیشنهادهای جذاب و جدید اطراف خود و فروشگاه‌های اینترنتی با خبر باشید. تخفیفان در روز ده‌ها تخفیف ویژه و جذاب برایتان دارد و شما می‌توانید از تخفیف های چهل تا صد درصدی استفاده کنید.

رستوران کارزین

رستوران شاندیز که یکی از معروف ترین و بهترین رستوران های تهران است، از رستوران های گران محسوب می شود و برای قرارهای رسمی بسیار مناسب است. اگر خیلی دیزی خوردن را دوست دارید حتما برای یک بار هم که شده دیزی ایرانشهر را امتحان کنید. درست است که قیمت آن به نسبت جاهای دیگر کمی بالاست اما کیفیت سرویس دهی و حال و هوای رستوران راضی تان می کند. بعد از هزینه ی غذا باید در نظر بگیرید که این رستوران به جز دیزی هیچ غذای دیگری ندارد.

پس از گشت‌وگذار در زیبایی‌های طبیعت درکه تهران وقت آن است که برای صرف شام به رستوران اس پی یو درکه بروید. کباب برگ و کباب لقمه این رستوران در بین طرف‌داران خود محبوبیت ویژه‌ای دارد. نان این رستوران به صورت تازه و تنوری همراه غذا سرو می‌شود؛ بنابراین خیالتان راحت باشد که غذایی کاملاً سالم و مقوی میل می‌کنید. برای اینکه راحت‌تر به رستوران ای پی یو بروید، باید به ایستگاه مترو تجریش بروید. پس از خروج از ایستگاه مترو در میدان قدس یا تجریش با اتوبوس یا تاکسی خودتان را به درکه برسانید.

از مزیت های رستوران عالی قاپو برگزاری مهمانی، تولد، جشن های خانوادگی و غیره است که با هماهنگی های لازم با مدیریت، به بهترین شکل انجام می شود. رستوران ایرانشهر در خیابان ایرانشهر،‌ خیابان کلانتری، ‌پلاک 52 واقع شده است. کوبابا به عنوان یکی از رستوران های معروف تهران در جردن، خیابان گلخانه، شماره 257، طبقه اول قرار دارد. برای برقراری ارتباط بیشتر با رستوران می توانید با شماره زیر تماس بگیرید.