بهترین رستوران های تهران از کبابی تا ایتالیایی را اینجا پیدا کنید! جاباما-غذای هرمزگان


این نکته را در نظر داشته باشید که غالب این رستوران ها در ایام تعطیل رسمی هم باز هستند (غیر از تاسوعا و عاشورا و روزهای خاص)، برای همین بهتر است که پیش از رفتن، با یک تماس به رستوران از باز بودن آن مطمئن شوید. قرار گرفتن در ارتفاع ۲۷۶ متری از سطح زمین به خودی خود جذابیت زیادی دارد. حالا این را بگذارید کنار گردان بودن رستوران و لاکچری و لوکس بودن این محل زیبا و دیدنی… سرو غذا در رستوران گردان برج میلاد در سه وعده صبحانه و ناهار و شام صورت می‌پذیرد و می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی را در آن سفارش بدهید. بازار تهران جذاب‌ترین مکان برای گردش و تماشای زیبایی‌های پایتخت است.

  • طعم دنر کباب‌های این رستوران زنجیره‌ای غیر قابل توصیف هست، کیفیت دیگر غذاهای بهاران بالا بوده و می‌توانید از طعم آن‌ها نیز لذت ببرید.
  • این رستوران بزرگ یکی از معروف‌ترین رستوران‌هایی است که در آن هر شب موسیقی زنده اجرا می‌شود و اساساً اجرای موسیقی زنده از اصلی‌ترین جذابیت‌های آن محسوب می‌شود.
  • سپس به دلیل کیفیت بالای غذاهای آن، در بین مشتریان محبوبیت زیادی پیدا کرد.
  • کباب برگ و خوراک گردن رستوران مرشد نیاوران، جزو معروف‌ترین و پرطرفدارترین غذاهای آنجا است که پیشنهاد می‌شود حتما امتحان کنید.

همچنین شب‌ها در این محل موسیقی زنده برگزار می‌شود که بر جذابیت‌های این رستوران می‌افزاید. با این حال آنچه باعث شده تا بسیاری از تهرانی‌ها را بشناسند، تنها سابقه آن نیست. این رستوران که در طبقه یازدهم و دوازدهم برج سرو واقع در محلۀ سعادت آباد واقع‌شده، چشم‌اندازی جذاب از تهران را پیش چشم شما به نمایش می‌گذارد. اگر دنبال خوشمزه ترین کباب های ایران می‌گردید، خبر خوب اینکه می‌توانید یک لیست کامل از این کباب‌ها و کبابی‌ها را در همین مجله پیدا کنید. البته قیمت‌ها در این مجموعه رستوران کمی گران است اما نسبت به کیفیتی که دریافت می‌کنید، به‌صرفه به‌نظر می‌رسد. از دیگر رستوران‌هایی که در تهران به چلوکباب‌هایش معروف شده، مجموعه رستوران‌های هانی است.

رستوران های بام لند

هات داگ مسعود به ساندویچ های هات داگ به سبک آمریکایی معروف است، یکی از شعبات خود را در فلکه سوم تهرانپارس افتتاح کرده است. از آنجا که در این فست فود فضایی برای نشستن وجود ندارد، سفارشات را بسیار سریع آماده می‌کنند و به مشتریان تحویل می‌دهند. دکوراسیون و فضای زیبای رستوران ۱۳۳ در کنار طبخ غذاهای خوشمزه و صدای دلنواز نواختن پیانو، موجب شده که مردم آن را به عنوان یک رستوران خوب تهرانپارس بشناسند. که می‌توانند اوقات فراغت شما را به خوبی پر کنند، رفتن به رستوران‌های سطح شهر و تست غذاهای جدید می‌تواند بهترین پیشنهاد برای آخر هفته‌ها باشد. باید به این نکته اشاره کنیم که برخی از رستوران های تهران دارای منوی کافه نیز هستند. اگر به دنبال رستوران هایی با قیمت مناسب هستید به سراغ رستوران مسلم، رستوران ایتالیایی سنسو، رستوران ایتالیایی ژوانی و رستوران‌‌های زنجیره‌ای باروژ بروید.

وقتی پا در بازار بزرگ تهران در منطقه‌ی 11 می‌گذارید و به نبش سبزه میدان، کوچه‌ی حاج رحیم خان می‌رسید،پلاک 4 در آن‌جا خودنمایی می‌کند. در این رستوران همه چیز سنتی است، طوری که لباس کارکنان هم به صورت قدیمی طراحی شده است. این رستوران به دلیل فضای آرامبخشی که دارد می تواند برای دورهمی های دوستان انتخاب اول باشد. همه‌ی ما از محدودیت منوهای غذایی و رستوران‌هایی که گزینه‌های مناسب برای گیاهخواران داشته باشند، آگاهیم. گشتن در رستوران و خوردن یک غذای دلچسپ همیشه یکی از جذاب ترین انتخاب های برای گذراندن اوقات فراغت بین ما ایرانی بوده است.

اگر هم قصد برگزاری جلسات و مراسم های مختلف را در رستوران برج میلاد دارید می توانید از قبل هم رزرو داشته باشید. هتل اسپیناس پالاس، واقع در سعادت‌آباد، یکی از لوکس‌ترین هتل‌های تهران و ایران محسوب می‌شود. از این رو بسیاری از افراد که قصد دارند مراسم‌هایی نظیر سالگرد ازدواج، تولد یا مراسم عقد را در رستوران برگزار کنند، رستوران هتل اسپیناس پالاس را انتخاب می‌کنند. همچنین امکان رزرو کامل رستوران برای مراسم شما وجود دارد تا بتوانید دورهمی خانوادگی و دوستانه خود را در یکی از بهترین رستوران های تهران داشته باشید. رستوران تراس پارک در محدوده سعادت آباد و در یکی از محله‌های دنج آن واقع شده است. فضای داخلی این رستوران بسیار دنج، آرام و کمی تاریک طراحی شده است تا بتوانید در آرامش کامل از غذای خود لذت ببرید.

رستوران هتل پارسیان استقلال

رستوران در روزهای تعطیل، از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ کار می‌کند و صبحانه‌ای لذیذ را به شکل سلف سرویس به معلمان خود ارائه می‌دهد. صبحانه رستوران شامل ۲۰ نوغ غذای سرد و گرم و نوشیدنی‌های مختلف می‌شود. موسیقی زنده، فضایی دلباز و امکان انتخاب غذای گرم، از مهم‌ترین ویژگی‌های رستوران 133 تهرانپارس به شمار می‌روند. مهمانان این رستوران می‌‌توانند در یک لاین قرار بگیرند و هنگام عبور از کنار غذاهای خوشمزه، غذای مورد نظر خود را انتخاب نمایند. ظاهر بسیار شیک رستوران باعث شده تا برای مناسبت‌های مختلف و جلسات اداری، فضایی مناسب و ایده‌آل باشد.

بسیاری از مسافران به تهران دوست دارند حداقل یکی از وعده‌های غذایی خود را در رستورانی لوکس تجربه کنند و ساکنان تهران هم دوست دارند حداقل بعضی از مناسبت‌های خاص را در رستورانی لوکس بگذرانند. در ادامه بعضی از باکیفیت‌ترین و بهترین رستوران های لوکس تهران را به شما معرفی خواهیم کرد. در تمام مناطق تهران و حتی در تمام خیابان‌های این کلان‌شهر می‌توانید رستوران‌های فراوانی را با کیفیت و رنج قیمت متفاوت پیدا کنید. ممکن است گاهی ترجیح دهید به رستورانی لوکس بروید و گاهی ترجیح دهید رستورانی با قیمت اقتصادی‌تر را انتخاب نمایید. همچنین بعضی از رستوران‌های تهران منویی جداگانه برای گیاخواران ندارند و برای صرف غذای گیاهی، خوب است از قبل رستوران‌های خوب تهران برای گیاهخواران را نیز بشناسید. ما در ادامه شما را برای رسیدن به بهترین انتخاب از میان رستوران های خوب تهران یاری خواهیم کرد.

انواع غذاهای سنتی و اصیل ایرانی در این رستوران در ظروف «رویی» که به نام «روحی» شناخته می‌شوند، برای مهمانان سرو می‌گردند. رستوران روحی فضایی مناسب برای کسانی بوده که به دنبال یک رستوران نوستالژیک همراه با غذاهای اصیل کشورمان هستند. رستوران بین‌المللی نارنجستان را بی‌شک می‌توان یکی از رستوران‌های نامی تهران دانست که در منطقه سعادت‌آباد قرار دارد. این رستوران در طبقه بالای یک مجتمع تجاری قرار گرفته است و منظره‌ای تماشایی از پایتخت را به مشتریان خود هدیه می‌دهد.

این رستوران با اضافه‌کردن پارکینگ اختصاصی به امکانات رفاهی خود، این امکان را برای میهمانان خود فراهم کرده تا در نهایت آرامش و با کمترین دغدغه از میل‌کردن وعده غذایی خود لذت ببرند. برای برگزاری مراسم‌ها و میهمانی‌های خانوادگی خود هم می‌توانید روی سالن‌های VIP این رستوران حساب کنید. بهترین غذاهای رستوران ارکیده که می‌توانید در وعده ناهار امتحان کنید باقالی‌پلو با ماهیچه و گردن، کباب ترش، جوجه کباب، شیشلیک و بختیاری‌های لذیذ هستند. این رستوران سنتی با ویویی رو به دریاچه چیتگر، فضای زیبا و چشم‌اندازی بی‌نظیر را برای صرف غذایی خوشمزه در غرب تهران فراهم کرده است.

در ضمن باید بدانید که این رستوران دارای منوی مجزای کافه نیز هست تا بتوانید پس از صرف کردن غذا، دمنوشی خوش عطر نوش جان کنید. سه شعبه از این مجموعه رستوران در تهران واقع شده که یکی از آنها رستوران ارکیده آرژانتین می باشد که در قلب تجاری و مرکز تهران واقع شده شده و یک محیط کلاسیک برای دورهمی های دوستانه و خانوادگی است. این رستوران که بر بلندای یک برج واقع شده آماده پذیرایی از محافل شما در لوکس‌ترین حالت ممکن می باشد و به شما امکان تماشای یک چشم انداز بسیار زیبا از تهران را فراهم می کند. شعبه سعادت آباد که هفتمین شعبه ارکیده است یکی از شیک ترین رستوران های تهران است که در دو طبقه ساخته شده و طبقه دوم یک کافه بی نظیر برای نوش جان کردن کامل ترین منوی کافه ای است. این روزها و با تکراری شدن طعم انواع غذاهای ایرانی، افراد تمایل به چشیدن طعم های جدید و امتحان کردن غذاهای محلی هستن.