بهترین رستوران های تهران از کبابی تا ایتالیایی را اینجا پیدا کنید! جاباما


معمولاً مردم قدیمی این محل از مشتریان پر‌و‌پا‌قرص این رستوران هستند. شیوۀ پخت غداها در رستوران سه گوش، گریل کردن صحیح و سالم موادغذایی است؛ از این‌رو، این رستوران برای کسانی که به رژیم غذایی خود اهمیت می‌دهند و یا رژیم خاصی دارند کاملاً مناسب است. رستوران کوهپایه در انتهای خیابان دربند و قبل اینکه وارد مسیر پیاده روی دربند شوید قرار دارد.

  • کافه رستوران ملل یکی از رستوران‌های معروف و لوکس تهران محسوب می‌شود که در منطقه یک قرار دارد.
  • در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات کافی از رستوران های تهران را کسب کنید.
  • رفتار خدمه بسیار مودبانه و حرفه‌ای است و در ضمن فضا برای مراسم‌هایی مثل تولد یا هر مراسمی که به رزرو قبلی نیاز داشته باشد مناسب است.
  • رستوران سنتی عالی قاپو یکی از بهترین رستوران های سنتی تهران محسوب می‌شود.

این رستوران‌ها برای علاقه‌مندان انواع قلیان را نیز عرضه می‌کنند. در این بخش تعدادی از سفره‌خانه‌ها و رستوران‌های سنتی شهر تهران را برشمرده‌ایم. شاید کمتر کسی در تهران به دربند رفته و رستوران کوهپایه را ندیده باشد. این رستوران زیبا با چشم‌انداز فوق‌العاده در ابتدای مسیر کوهنوردی دربند در سمت کافه‌ها قرار دارد.

۱۴. کافه رستوران پرانیک تهران

رستوران سنتی شهربانو همانطور که از نامش مشخص است، از جمله معروف ترین رستوران های سنتی تهران است اما منظور از رستوران سنتی، دکوراسیون و تزئینات سنتی رستوران است چراکه برخی تصور می کنند رستوران سنتی دارای تخت های سنتی هم هستند. رستوران هایی که محیطی به سبک سنتی و دوست داشتنی دارند طرفدارانشان روز به روز بیشتر می شود و در منطقه سعادت آباد و شهرک غرب، رستوران سنتی شهربانو یکی از بهترین رستوران های سنتی به شمار می رود. همانطور که گفتیم، رستوران ارکیده دارای 7 شعبه در شهرهای تهران، کرج و مازندران است و سه شعبه از آن ها در تهران قرار دارند.

آدرس رستوران راه چوبی

این رستوران به سبک چینی دیزاین شده و منوی آن نیز از تنوع بالایی برخوردار است. رستوران اژدهای طلایی به صورت حضوری و همچنین به شکل بیرون بر نیز سرویس دهی دارد. آدرس رستوران اژدهای طلایی نیز در خیابان شریعتی حوالی قیطریه است. رستوران ماهیتو تهراناگر اهل غذاهای دریایی هستید و دنبال جای خاصی برای صرف غذای دریایی با کیفیت خوب هستید، یکی از رستوران های خوب شمال شرق تهران، رستوران ماهیتوست. رسیدگی به سفارش‌های مشتریان در فست فود کندیک یک امتیاز ویژه است.

بهترین رستوران‌های تهران مختص به یک منطقه نیست در اکثر مناطق رستوران‌های لاکچری تهران، رستوران فضای باز، رستوران سنتی می‌توان یافت. این که بهترین رستوران تهران کدام است سؤالی است که جوابش برای هرکسی می‌تواند متنوع باشد برای مثال شاید برای یک فرد اولویت محیط رستوران باشد برای یک فرد دیگر قیمت غذا و…. رستوران آویشو تهرانرستوران آویشو یک رستوران ایرانی با سبک غذاهای محلی گیلکی است که امکان پذیر نیست با طعم غذاهای گیلانی فوق‌العاده و طراحی دکوراسیون و فضای دنج و زیبایش جزو بهترین رستوران‌های تهران قرار نگیرد! رستوران نارنجستان در نظر قیمتی در رده رستوران های لوکس تهران قرار دارد و ما هم انتظار غذایی باکیفیت را داریم.