بهترین رستوران های تهران از سیر تا پیاز رستوران‌های پایتخت + عکس ره بال آسمان-غذای هرمزگان


چیدمان و دکوراسیون هر طبقه ای هم مختص نوع غذایی که در اون سرو میشه، تغییر می کنه و فضای آرام بخش و ایده آلی رو برای مهمانهای مجموعه فراهم کرده. این مجموعه سالن های اختصاصی برای برگزاری جشن ها، سمینارها و سالنvip برای مهمانهای خاص و ویژه هم داره حتی آتلیه عکاسی هم برای ثبت لحظه های خاطره انگیز دراین مجموعه فراهمه پس بهتره به فکر باشی یه بار بهش سر بزنی. اگه میخوای مهمان یه رستوران متفاوت و خاص باشی، رستوران گردان برج میلاد رو بهت پیشنهاد میکنم. توی این رستوران بهترین دسرهای بین المللی و انواع غذاهای ایرانی رو همراه با نواختن پیانو توی محیطی بی نظیر ارائه میده و با گرفتن عکس سلفی در نمای ۳۶۰ درجه ای میتونی لحظه خاطره انگیزی رو ثبت کنی.

  • افرادی که به دنبال تجربه طعم‌های متفاوتی از پیتزا هستند، حتما به کندیک سر بزنند و از منوی بی‌نظیر آن استفاده کنند.
  • با توجه به معیارهای مختلف، انتخاب های زیادی برای بهترین و خوشمزه ترین رستوران های شهر تهران دارید.
  • گفتنی است که علاوه بر ته‌چین، باقی غذاهای رستوران مسلم هم طعم و کیفیت خوبی دارند و می‌توانید با خیال راحت غذا سفارش دهید.
  • همچنین از دیگر وسایلی که در دکوراسیون قدیمی ایرانی به وفور به چشم می خورد مانند سماورهای بزرگ، شیشه های رنگی و پنجره های چوبی نیز استفاده شده است.
  • این رستوران را باید جزء شلوغ‌ترین رستوران‌های تهران در تمامی ایام دانست.

ظرف‌های غذا در رستوران مسلم حسابی پر و پیمان‌اند و هر پرس غذا تقریبا برای دو نفر کافی است. برای اینکه غذای خود را در رستوان بخورید، احتمالا کمی معطل می‌شوید، اما می‌توانید مطمئن باشید که این تجربه ارزشش را دارد. در این مقاله از مجله هتلیار، لیست رستوران های تهران که شهرت بیشتری دارند و کیفیت غذاهای آنها زبانزد مردم است آورده شده است.

فضایی این رستوران بسیار لوکس، زیبا و لاکچری بوده به‌طوری که چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند. یک رستوران به تازگی در منطقه جردن افتتاح شده که با منوی جذاب خود توانسته در همین مدت کوتاه، توجه ها را به سوی خود جلب نماید و جزء بهترین رستوران های تهران به حساب آید. رستوران گشت دارای منویی از غذاهای جدید و مدرن است و شما می توانید بر اساس ذائقه خود، هر یک را سفارش دهید و در محیطی دل انگیز میل کنید. جالب است بدانید که برخی از غذاهای این رستوران در ظروف چدن طبخ و سرو می گردد. سرزمین فست‌ فودها عنوانی است که برای رستوران‌‌های زنجیره‌ای باروژ انتخاب شده و طرفداران زیادی نیز دارند. رستوران‌های زنجیره‌ای باروژ نیز به دلیل شرایط خاص و امکانات ویژه در زمره بهترین رستوران‌های تهران جای گرفته‌اند.

میوه و سبزیجات مناسب برای روزهای سرد

این رستوران بین‌المللی ۵ ستاره، در شهر تهران و در محله سعادت آباد قرار گرفته است. رستوران مستوران در خیابان نیاوران یکی از رستوران‌های خوب تهران در محدوده‌ی شمال شرق و نیاوران است که هرچند قدمت طولانی ندارد، اما توانسته در همین مدت زمان کوتاه خودش را به عنوان یکی از بهترین رستوران‌ها در تهران به مردم ثابت کند. ‏ این رستوران لوکس با دیزاین و منو تمام ایرانی و اصیل در سال 1394 افتتاح شد و حالا یکی از پر رفت و آمد ترین رستوران‌ها در تهران است. در حال حاضر این رستوران با بيش از 120 نفر پرسنل متخصص، دو سالن پذيرايی و يک سالن VIP ثابت قدم‌تر از هر زمانی در گذشته به مشتريان سرویس دهی می‌کند. کيفيت غذا و رضايت مشتری اولويت اول ماست؛ این شعار رستوران البرز در مدت این 6 دهه فعالیت بوده است و همواره تمام تلاش پرسنل رستوران البرز بر این بود که غذایی با بهترین کیفیت را به دست مشتریان برساند.

رستوران های ویژه در تهران

رستوران تاج محل از معدود رستوران های هندی تهران است که قدمت بالایی هم در زمینه سرو غذا های هندی دارد و ما میگوییم اگر رستورانی در تهران میخواهید که طعم واقعی غذا های هندی را در آنجا تجربه کنید، بی شک تاج محل بهترین انتخاب خواهد بود. رستوران رفتاری در تهران چیزی همانند رستوران پسران کریم در مشهد است و بخاطر محبوبیت بالایی که دارد، در نقاط مختلف تهران شعبات مختلفی را افتتاح کرده تا به راحتی پذیرای مردم باشد. رستوران سنتی شهربانو همانطور که از نامش مشخص است، از جمله معروف ترین رستوران های سنتی تهران است اما منظور از رستوران سنتی، دکوراسیون و تزئینات سنتی رستوران است چراکه برخی تصور می کنند رستوران سنتی دارای تخت های سنتی هم هستند. رستوران هایی که محیطی به سبک سنتی و دوست داشتنی دارند طرفدارانشان روز به روز بیشتر می شود و در منطقه سعادت آباد و شهرک غرب، رستوران سنتی شهربانو یکی از بهترین رستوران های سنتی به شمار می رود. رستوران گردان برج میلاد دارای چشم انداز 360 درجه از شهر تهران است و هر بخشی از رستوران که بنشینید، چشم انداز بسیار جذابی از تهران را مشاهده خواهید کرد. رستوران گردان برج میلاد جزء رستوران های لوکس تهران است و هنگامی که وارد رستوران می شوید، با پرسنلی خوش برخورد و شیک پوش، دکوراسیونی بسیار زیبا و دوست داشتنی، میز و صندلی های لاکچری و تزئینات شکیل روبرو می شوید.

محل رستوران، خانه‌ای قدیمی با دو اتاق بوده که بیشتر به عنوان یک آشپزخانه کوچک تاسیس شد. رفته رفته و به مرور زمان این رستوران با استقبال خوب مردم مواجهه گشت و صف‌های طولانی برای چشیدن طعم ویژه غذاهای آن باعث شهرت فراگیر رستوران گردید. رستوران تهران بین تمام شرایط لازم برای برگزاری تولد را دارد، به طوری که حتی می‌توانید از قبل به پرسنل این رستوران خبر دهید تا چیدمانی مخصوص تولد را برای شما تدارک ببینند! آماده کردن کیک، روشن کردن شمع‌ها، آماده کردن سرویس تولد و… از خدماتی است که این رستوران به شما ارائه خواهد داد تا جشن تولدی خاطره‌انگیز را تجربه کنید. از دیگر رستوران های خوب تهران که در لیست رستوران های لوکس تهران نیز قرار می‌گیرند می‌توان به رستوران شاندیز (جردن)، رستوران لبنانی کوبابا (جردن)، رستوران چینی اژدهای طلایی (پل رومی) و رستوران برزیلی رودیزیو (پالادیوم) اشاره کرد. در این رستوران انواع غذاها، خوراک‌ها، انواع پلو، پیتزا، دسر و پیش غذا سرو می‌شود.