بهترین رستوران های تهران از سیر تا پیاز رستوران‌های پایتخت + عکس ره بال آسمان-غذای هرمزگان


فضای دنج و نوستالژیک باماهاس در خیابان گلبرگ، آن را در زمره بهترین رستوران های تهرانپارس قرار داده است. ژامبون‌های این فست فود، یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین ژامبون‌ها هستند که عطر و طعمی متفاوت دارند. در منوی روف لانژ انواع کباب‌ها، غذاهای دریایی و استیک طبخ می‌شود و با کیفیت بالا و طعم خوب در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. همچنین وجود پیتزا، پاستا، اسموتی و انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، روف لانژ را به یکی از شلوغ‌ترین رستوران های تهرانپارس تبدیل کرده است. شاید نداشتن جایی برای نشستن در فست فود بهاران در وهله اول کمی توی ذوق بزند، اما کافی است یکبار طعم غذاهای بهاران به خصوص کباب ترکی‌های مشهورش را مزه کنید. طعم دنر کباب‌های این رستوران زنجیره‌ای غیر قابل توصیف هست، کیفیت دیگر غذاهای بهاران بالا بوده و می‌توانید از طعم آن‌ها نیز لذت ببرید.

  • تنوع منو، خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های این رستوران، از دیگر نکات مثبت آن برشمرده می‌شود.
  • در مناطق خوش آب و هوای تهران نیز تعداد زیادی از این رستوران ها موجود است که در این قسمت از مقاله قصد داریم چند تا از بهترین رستوران های تهران را معرفی کنیم.
  • در طراحی دکور هر دو شعبه سعی شده تا فضایی دنج برای پذیرایی از مشتریان فراهم آورده شود.
  • برای وعده صبحانه، کافه رستوران دارای بوفه سلف سرویس است و مبلغی به ازای هر نفر پرداخت می کنید و هرچقدر که میخواهید از بوفه صبحانه می توانید استفاده کنید اما وعده صبحانه فقط در روز های پنج شنبه و جمعه سرو می شود.

کیفیت و حجم غذاهای این رستوران بالا است و در بسیاری از مواقع یک غذا برای دو نفر کافی است. در این مجله گردشگری هتل یار تصمیم گرفتیم رستورانهای خوب تهران را معرفی کنیم تا در هنگام سفر به این شهر بزرگ بتوانید با رفتن به رستوران های معروف تهران، خاطرات خوشی را در ذهن خودتان ثبت کنید. اگر می خواهید اقامتی لذت بخش و شیرین را تجربه کنید می توانید بهترین هتل های تهران را با توجه به موقعیت های مکانی مدنظر خود انتخاب کنید. اگر لوکس ترین رستوران تهران نباشد، قطعاً جزء لوکس ترین رستوران های تهران قرار دارد.

رستوران دمپختک

اینبار میخواهیم نگاهی به رستوران تاج محل بیندازیم رستورانی که به عنوان بهترین رستوران هندی تهران شناخته می شود. برای مشتریان رستوران شاندیز جردن بطور کلی، دو محیط در نظر گرفته شده است. یک محیط مانند یک رستوران عادی اما لوکس و همیشه شلوغ، میز و صندلی های مدرن و شکیل قرار داده شده و منو برای شما ارائه میشود تا هر غذایی را که خواستید سفارش دهید. به ازای هر نفر، هزینه ای دریافت می شود و شما زمانی که می نشینید، حق انتخاب غذا ندارید و تمامی غذا های رستوران برای شما سرو می شود و هرکدام به هر مقداری که میخواهید را می توانید نوش جان کنید. بعد از اینکه از غذا خوردن خسته شدید، به بخش کافه هدایت می شوید و انواع نوشیدنی های گرم و سرد، دسرهای لذیذ به همراه قلیان برای شما سرو می شود و شارژ آن هم رایگان می باشد.

مطالب پرطرفدار مجله فودیسم:

ظاهر این رستوران بسیار شیک و مدرن است و می‌توانید از آن برای دورهمی‌های خانوادگی استفاده کنید. مهم‌تر از هر چیز باید اشاره کنیم که این رستوران بخش تراس نیز دارد که این امکان را به شما می‌دهد تا در هوای آزاد غذای خود را میل کنید. رستوران ۱۳۳ یکی از لوکس ترین رستوران های تهران است که دو سالن مجزا برای صرف غذای سلف‌سرویس و غذای ملل دارد. غذاهای خوشمزه این رستوران در ظروفی زیبا و با دورچین‌هایی جذاب ارائه می‌شوند و بنابراین علاوه‌ بر خوشمزه بودن، چشم‌نواز نیز هستند.

رستوران شرف السلامی بخاطر اینکه در سال 1317 تاسیس شده، جزء قدیمی ترین رستوران های تهران به حساب می آید. نام این رستوران نشان‌دهنده فضایی سنتی و اساطیری ایرانی بوده که به خوبی تمدن ایرانی را به تصویر می‌کشد. رستوران حس توران یکی از بهترین رستوران‌های تهران در فود کورت خیابان فرشته است. فضا، سرویس‌دهی و کیفیت غذا، همگی موجب قرارگیری این رستوران در لیست رستوران‌های لوکس و درجه یک تهران شده‌اند. یکی از لاکچری‌ترین رستوران های تهران برای برگزاری مراسم را می‌توانید در هتل اسپیناس تهران پیدا کنید.