بهترین رستوران های تهران از سیر تا پیاز رستوران‌های پایتخت + عکس ره بال آسمان


بنابراین اگر از آن دسته افرادی هستید که به خوردن دیزی و غذاهای ایرانی علاقه دارند، سفره‌خانه سنتی و رستوران باربد یکی از بهترین انتخاب‌ها در فهرست شما خواهد بود. البته این رستوران معایبی هم دارد؛ مثلا تنوع غذایی در این رستوران کمی پایین‌تر از رستوران‌های دیگری است که این مقاله به آن‌ها پرداختیم. غذاهای رستوران مسلم از کباب های متنوع گرفته تا انواع ته چین و انواع غذاهای سنتی ایرانی از همان غذاهایی است که شما را به سفری به گذشته خواهد برد.

  • در ایستگاه 15 خرداد پیاده شوید و بعد از آن با پیاده روی کوتاه به مسلم می‌رسید.
  • وقتی دکور طبقه ششم میلاد نور با بقیه طبقات خیلی متفاوته خب باید رستورانش هم متفاوت باشه دیگه!
  • میرزاقاسمی و باقالاقاتق و انواع غذاهای دریایی و کباب‌ها در منوی رستوران به چشم می‌خورند.

فضای آن نیز به دو صورت سر بسته و نیمه باز بوده که هر کدام دکوراسیون خاص خود را دارد و حس آرامش را القا می کند. کوبابا گرانترین رستوران در تهران است بنابراین برای قشر خاصی مناسب می باشد. علاوه بر این در روزهای تعطیل نیز شاهد سرو صبحانه در این رستوران خواهید بود. مطبخ خانه این رستوران را تیم حرفه ای از آشپزها تشکیل داده که انواع غذا، پیش غذا، دسر و غیره را به بهترین شکل ممکن تهیه می کنند. چنانچه تمایل دارید در یک رستوران گرانقیمت در تهران ملاقاتی داشته باشید پیشنهاد ما به شما کافه رستوران ارکیده می باشد که بیشتر از نیم قرن از شروع فعالیت آن می گذرد. یک رستوران بزرگ، تو بنای تاریخی و قدیمی و دوست داشتنی، ده ساله که اینجاست!!

تفاوت هتل و هتل آپارتمان چیست و کدام‌یک برای سفر بهتر است؟

آشپز این رستوران نیز از حرفه‌ای‌ترین آشپزهای شرق آسیا است و مهارت بالایی در طبخ غذاهای دریایی دارد. همان طور که از نام رستوران تاج محل پیدا است، این رستوران غذاهای هندی پر ادویه و تند به مشتریان خود ارائه می‌دهد. در ورودی این رستوران که در طبقه زیرین هتل تاج محل قرار دارد، نشانه‌هایی از فرهنگ مردم هند به چشم می‌خورد. دکوراسیون و مبلمان داخلی این رستوران نیز به رنگ قرمز تند هستند که برگرفته از فرهنگ مردم هندوستان است.

اگر قصد دارید یکی از بهترین‌ رستوران های تهران را انتخاب کنید، رستوران شاندیز در محله جردن، قطعا بهترین گزینه پیش روی شماست. محیط سنتی و صمیمی، عطر و طعم لذیذ غذاها و حجم زیاد آن‌ها و رفتار صمیمانه و محترمانه پرسنل مرشد، فضایی دلنشین را برای میهمانان فراهم می‌کند. همچنین دسترسی به اینترنت رایگان در فست فود باگت و امکان رفت و آمد ویلچر در آن، باعث محبوبیت بیشتر آن شده است. تمام رستوران هایی که در بالا به آن ها اشاره شد در سامانۀ اسنپ فود فعال هستند. بنابراین می توانید باثبت نام در اسنپ فوداز هر کدام از این رستوران ها غذای مورد نظر مورد نظر خود را سفارش دهید و در کم ترین زمان تحویل بگیرید. لازم به ذکر است که ثبت سفارش را نیز می توانید از طریق سوپراَپ اسنپ، اپلیکیشن اختصاصی اسنپ فود و یا از طریق وب سایت انجام دهید.

آدرس دیزی سرای ایرانشهر

امروزه در همه مناطق تهران رستوران‌های روباز را می‌توانید مشاهده کنید. رستوران های عالی قاپو، شهربانو، لیدوما، کشتی سندباد، گیلار، ترمه و حوض خونه از بهترین رستوران های با موسیقی زنده در تهران هستند. رستوران های شاندیز جردن، رستوران گردان برج میلاد، نایب، البرز، دیوان، مستوران و مانسون لانژ از جمله گران ترین رستوران های تهران هستند. با این حال، زمانی که شما به رستوران کوهپایه مراجعه کردید و از پیش غذاها و غذا های ایرانی و فرنگی مجموعه حسابی لذت بردید، نباید از اواع دسرهای خوشمزه ای که اینجا ارائه می شود غافل شوید. رستوران تاج محل تهران در منطقه شیخ بهایی قرار دارد و جزء رستوران های لوکس تهران هم به شمار می رود. اینجا از همان بیرون که به نمای رستوران نگاه می کنیم متوجه لوکس بودنش می شویم.

پس یکی از بهترین انتخاب ها برای پاسخ به سوال بهترین سینی کباب تهران کجاست، رستوران ستارگان شاندیز می باشد. موسیقی زنده، فضایی دلباز و امکان انتخاب غذای گرم، از مهم‌ترین ویژگی‌های رستوران 133 تهرانپارس به شمار می‌روند. مهمانان این رستوران می‌‌توانند در یک لاین قرار بگیرند و هنگام عبور از کنار غذاهای خوشمزه، غذای مورد نظر خود را انتخاب نمایند. ظاهر بسیار شیک رستوران باعث شده تا برای مناسبت‌های مختلف و جلسات اداری، فضایی مناسب و ایده‌آل باشد. کباب بره و چنجه رستوران ارکیده از پرطرفدارترین غذاهایی هستند که می‌توانید در اینجا پیدا کنید، ناگفته نماند که در مجموع، غذاهای این رستوران، سطح استاندارد بالایی دارند.

برای صبحانه هم می‌توانید روی این رستوران حساب کنید و اگر خواستید صبح روز تعطیل با دوستانتان جمع شوید و صبحانه بخورید اینجا را هم در ذهن داشته باشید. برای رفتن به یاس بهتر است از قبل جا رزرو کنید چون اگر رستوران پر شده باشد یا از قبل جاها رزرو شده باشد جایی برای منتظر ماندن نخواهید داشت. در ضمن هرچند طبقه اول رستوران دنج و راحت است ولی اگر دسته‌جمعی به رستوران می‌روید حتما در طبقه دوم جا رزرو کنید که نور طبیعی بهتری هم دارد. از این رستوران کوبیده دو سیخ با سبزی ریحون را حتماً سفارش بدهید. دوم این که حتماً چلو و گردن این رستوران را امتحان کنید و در مرحله‌ی بعد اگر کباب کوبیده دوست دارید از کوبیده گوشت شتر مرشد هم غافل نشوید. در ضمن این را هم بدانید در این رستوران از نوشابه خبری نیست و دوغ و انواع شربت خانگی به‌عنوان نوشیدنی سرو می‌شود.