بهترین رستوران غذاهای خارجی در کرج کتاب اول-غذای هرمزگان


یکی از پر طرفدارترین خوراکی های این کشور ریبولیتا نام دارد که یک سوپ مقوی است و می تواند به عنوان یک وعده ی غذایی کامل مورد استفاده قرار گیرد. همانند خیلی از غذاهای ایتالیایی دیگر، سادگی این پیتزا باعث لذیذ شدن آن می شود. غذا در ایتالیا پا را از مرز یک خوراکی ساده فراتر گذاشته است و حالا قسمت اعظمی از فرهنگ و هنر این دیار را تشکیل می دهد.

  • این شیرینی پرتغالی، یک تارت محلی است که با نوعی کاستارد پر میشه و در همه‌ی قنادی‌ ها می‌تونی تهیه اش کنی و از طعم فوق‌العاده اش لذت ببری.
  • پیتزا ناپولی یا پیتزا ناپل یکی از پیتزا های معروف و مشهور ایتالیاست.
  • می توانید به پیج سوشی ناین بروید و از منو ی موجود در هایلایت، سوشی مورد علاقه خود را سفارش دهید.
  • تابه را از روی حرارت برداشته تخم مرغ ها را به آن اضافه کرده مخلوط نمایید و دوباره روی حرارت بگذارید تا ببندد و سپس رویش جعفری خرد شده بپاشید.
  • اگر از طرفداران غذای ترش هستید پناگ آسم که از انواع ماهی ها تهیه می شود را حتی اگر شده است یکبار ، باید آنرا امتحان کنید.
  • این غذا معمولا در ایسلند محبوب است؛ آن‌ها معتقدند گوشت کوسه‌ی گرما دیده‌ی تخمیر شده معمولا دارای طعمی اکتسابی است.

اگر از طرفداران غذای ترش هستید پناگ آسم که از انواع ماهی ها تهیه می شود را حتی اگر شده است یکبار ، باید آنرا امتحان کنید. گوشت گاو را به آرامی با شیر نارگیل مخلوط و سپس بر روی آن مقداری لیمو ترش ، سیر ، رزدچوبه ، زنجیبل و فلفل می ریزند . با توجه به ادویه های به کار رفته می توان گفت در کنار طعم خوب دارای بوی معطری نیز می باشد که می توان هر شخصی را مجذوب خودش کند.

پیشنهاد می کنیم برای تنوع بخشیدن به فهرست غذایی خود از مطالب زیر نیز دیدن فرمایید. کتلت مرغ تکه ای یکی از دیگر انواع کتلت های مرغ است که در تهیه آن نیاز به چرخ گوشت نیست و می توانیم این کتلت را با گوشت خرد شده مرغ درست کنیم. در ظرفی دیگر لایه به لایه برنج، مواد قارچ و تخم مرغ بچینید تا ظرف پر شود. قارچ های صدفی را بعد از این که شستید و آبکش کردید در کره یا روغن بگردانید و رویشان نمک و فلفل زده و نیم ساعت صبر کنید تا مزه دار شوند. فلفل دلمه خرد شده را روی مواد ریخته و سپس گوجه های ریز را به صورت کامل به تابه اضافه کرده و نمک و ادویه زده مواد را مخلوط کنید. آب مرغ یا گوشت را به آرامی به مواد اضافه کرده و مدام هم بزنید که آرد گلوله نشود.

گوشت آن می توان هر گوشتی باشد ، مانند گوشت گاو ، گوشت مرغ ، ماهی و … این موضوع کاملا بستگی به سلیقه شما دارد . از دیگر محتویات آن می توان به برنج ، سبزیجات و ادویه ها اشاره کرد که طعم آنرا چندین برابر خوش تر می کند. اگر به دنبال یک غذای تابستانی فوق العاده هستید این غذای مخصوص آمریکای شمالی می تواند طعم خوشی را برایتان به همراه بیاورد.

غذای معروف و خوشمزه سوئد؛ از سرزمین‌های شمالی

چلو مرغ جز غذاهای ملی سنگاپور محسوب می شود که در این کشور طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است . این غذا با استفاده از برنج معطر ، سبزی ، خیار و مرغ سرخ شده به همراه سس سویا تهیه و طبخ می شود . ظاهری بسیار لذیذ دارد و جز 45 امین غذای برتر جهان به شمار می رود.

نامزدهای گلدن گلوب ۲۰۲۳ معرفی شدند

قرمه‌سبزی بهترین غذای ایران است که در کنار برنج خوش‌عطر ایرانی سرو می‌شود. یه غذای خوشمزه و معروف لقمه‌ایه که تو تمام خاورمینه، مدیترانه و شرق اروپا طبخ میشه. این غذای خوشمزه تو ایران با شکم پر کردن دلمه برگ مو، فلفل دلمه ای، کلم، گوجه و بادمجان با استفاده از برنج پخته شده و گوشت چرخ کرده تهیه میشه.

فیله استریپس یکی از انواع غذاهای خوشمزه و بسیار پر طرفدار بین المللی است که با فیله مرغ تهیه می شود. این غذای خوشمزه دارای کالری بالایی می باشد و برای چاق شدن مناسب می باشد. پاپ کورن مرغ یکی از انواع غذاهای فوری و خوشمزه ای است که می توانیم با گوشت مرغ درست کنیم. این غذای خوشمزه از جمله غذاهایی است که می توانید مورد پسند هر کسی قرار بگیرد. رولت مرغ از غذاهای خوشمزه و لاکچری است که با گوشت مرغ تهیه می شود.

همچنین می توانید به بازدید از جاهای دیدنی اصفهان و حتی سر زدن به بهترین رستوران های اصفهان نیز بپردازید. رستوران هایی که غذای ترکی سرو می کنند در مشهد فراوان است، چه غذاهای سنتی مثل کباب و چه فست فودهای ترکی. اما ما امروز سه تا از معروف ترین هایشان را خدمتتان معرفی می کنیم تا در رزرو تور مشهد بهترین رستوران ها را به راحتی شناسایی کنید. اول از هر چیز بد نیست بدانید کباب ترکی که معرف حضور همه هست اسم اصلی اش «دونر» یا «دُنر» است. رستورانی هم در مشهد به همین نام وجود دارد که اختصاص به فست فودهای ترکی دارد. این غذا فرانسوی است اما بیشتر شبیه به غذا های کلاسیک آمریکایی می باشد.