بررسی تخصصی بهترین رستوران های تهران +ویدیو +نظرات + تصاویر + نقشه-غذای هرمزگان


محبوبیت رستوران جنارو به‌گونه‌ای است که چند شعبه هم دارد و در نقاط مختلف، خدماتش را ارائه می‌کند. رستوران مرشد، جایی است که در ابتدا آشپزخانه بوده و بعد به رستوران تبدیل شده و در حال حاضر چند شعبه دارد. طعم عالی غذاهای رستوران مرشد، سبب رشد و پیشرفت رستوران شده و روزبه‌روز بر طرفدارانش افزوده است.

  • شاید به‌همین دلیل است که می‌گویند بهترین زمان سر زدن به این رستوران، ظهرها بین ساعت ۱۲ تا یک است.
  • مرشد همچنان کیفیتش را حفظ کرده و غذاهای لذیذی را برای مشتریانش طبخ می‌کند.
  • فضای صمیمی و گرمی که در رستوران خوان باشی شاهد آن هستیم فرصت ارزشمندی را در اختیار مراجعه‌کنندگان قرار می‌دهد تا بتوانند در کمال آرامش به صرف غذاهای لذیذ و مورد پسند خود بپردازند.
  • اگر علاقه‌مند به صرف غذا در رستورانی مدرن و زیبا هستید، سری به این رستوران بزنید.

اگر هم از سمت شرق میخواهید به رستوران بروید، بعد از خیابان گلشنی 117، رستوران را مشاهده خواهید کرد. غذا خوردن در رستورانی مانند کمالی لواسان تجربه‌ای متفاوت و جذاب برای تمام سنین بوده که به خاطره‌ای زیبا برای سال‌ها تبدیل می‌شود و در ذهن باقی می‌ماند. رستوران کمالی را می‌توان در دسته رستوران‌های سنتی و البته بسیار لاکچری تهران قرار داد. بشقاب‌ها و میزهای این رستوران با نقاشی‌های زیبا به سبک ایرانی تزیین گشته‌اند. علاوه بر امکانات متعدد، فضای داخلی رستوران حس توران نیز بسیار هنرمندانه طراحی شده است. فضای داخلی به خوبی نشان‌دهنده عصر طلایی حکومت هخامنشیان بوده و همه چیز آن مهمانان را به یاد دوران پادشاهی کوروش کبیر می‌اندازد.

رستوران خیام

غذا خوردن در بهترین رستوران بازار تهران مورد تقاضای بسیاری از افرادی است که تمایل دارند غذای خوب و باکیفیتی را در رستورانی معروف و شناخته‌شده میل کرده و از سپری کردن لحظاتی خوش در کنار دوستان یا اعضای خانواده شان لذت فراوان ببرند. به احتمال زیاد برای شما هم جالب باشد که مثلا غذای مورد علاقه خود را در قدیمی ترین رستوران بازار تهران صرف کنید. یکی دیگر از رستوران هایی که در تهران قرار دارد، رستوران مرشد است که طعم بسیار خوب غذا را در اختیار شما قرار می دهد. این رستوران ابتدا در محله تجریش و خانه ای قدیمی با دو اتاق تاسیس شد.

رستوران ارکیده آرژانتین

برای مثال ممکن است برایتان سوال باشد که بهترین تهیه غذای تهران کجاست؟ در وبسایت بلد شما می‌توانید با مراجعه به نظر سایر کاربران به راحتی به پاسخ چنین سوال‌هایی که ممکن است داشته باشید برسید. در سایت و اپلیکیشن نقشه و مسیریاب بلد علاوه بر یافتن آدرس کترینگ‌های تهران می‌توانید به شماره تلفن، لوکیشن دقیق، نظرات کاربران و تصاویر کترینگ نیز دسترسی داشته باشید. رستوران کوچه باغ واقع در بزرگراه یادگار امام شمال، بعد از پمپ بنزین کوهستان، ورودی صنعت، نبش گلبرگ با ارائه‌ی یک طعم اصیل ایرانی در محیطی کاملا سنتی همراه با موسیقی دلپذیر می‌تواند مزه هر غذایی را در ذهن مشتریان حک کند. رستوران کوچه باغ در غرب تهران انواع غذاهای سنتی ایرانی و کباب‌های بی‌نظیر را در محیطی دلنشین همراه با موسیقی سنتی ایرانی سرو می‌کند. فضای گرم و دکوراسیون کوچه باغ با ظرفیت صد و پنجاه نفر، محیطی است دلنشین برای میل کردن غذایی با کیفیت در یکی از بهترین رستوران‌های غرب تهران می‌باشد.

گذشته از فضا غذاهای باکیفیت این رستوران با استفاده از تازه‌ترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه، توسط آشپزانی ماهر و باتجربه تهیه می‌شوند. منوی سلف سرویس و تنوع غذایی بسیار خوب رستوران تهران بین آن را بسیار محبوب‌تر نیز کرده است. در منوی این رستوران می‌توانید انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی، سنتی، فست فود و غیره را مشاهده کنید. این رستوران برای مشتری‌های ثابتش بهترین رستوران سنتی تهران محسوب می‌شود.

۶. پسران کریم مشهد از شیک ترین و بهترین رستوران های ایران

بخشِ اصلی منوی رستوران نایب از کباب‌های خوشمزه و متنوع کشور تشکیل گردید. چنان‌چه علاقه‌مند به صرف یک وعده کباب و خوردن یک وعده غذای رویایی در یک رستوران باشکوه هستید، رستوران نایب گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. شعبات مختلف رستوران نایب در تمام طول هفته آماده خدمت‌رسانی به مسافران و افراد ساکن در تهران هستند. پرسنل این رستوران با برخورد خوب خود سبب جذب مسافران زیادی به این رستوران شده‌اند.

این رستوران به دو بخش کافه و رستوران تقسیم می‌شود و فضاسازی بی‌نظیری دارد. همه چیز در این رستوران رنگ و بوی لوکس‌بودن می‌دهد و چه جایی بهتر از اینجا برای برگزاری مراسمی خاص و به‌یادماندنی که برای همیشه در خاطر شما بماند. منوی غذایی این رستوران بسیار عجیب است و انواع غذاها و نوشیدنی‌های سنتی ایرانی را با نام‌هایی خاص در آن مشاهده خواهید کرد؛ پس آماده رویارویی با دنیایی از شگفتی و هیجان باشید. این رستوران که در محدوده شرق تهران و خیابان پیروزی واقع است، شما را در مقابل کیفیت غذاها و پذیرایی شگفت‌زده می‌کند. در رستوران ایرانی ملی، خبری از تزیینات پرطمطراق و پرزرق‌وبرق نیست؛ بنابراین در کمال آسایش و راحتی می‌توانید با کمترین هزینه، غذایی سالم و لذیذ نوش جان کنید.

این رستوران با فضایی دلپذیر، با طراحی خاص و منحصر به فرد بهترین مکان برای وقت گذراندن و غذا خوردن در کنار خانواده و دوستانتان است. در حال حاضر رستوران سنتی عالی قاپو با یک منو تماماً ایرانی پسند دیگر به تنهایی یک رستوران برای صرف وعده ناهار و شام نیست. سفره‌خانه سنتی عالی قاپو به دلیل معماری هنرمندانه و تزئینات سنتی به محل مناسبی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و سنتی به ویژه موسیقی و هنرهای نمایشی تبدیل شده است.

رستوران لوکس طلاییاز دیگر رستوران‌های معروف و قدیمی تهران، می‌توان به رستوران لوکس طلایی اشاره کرد. این رستوران، حس نوستالژی عمیقی را در شما و بیشتر در پدر و مادرهایتان ایجاد می‌کند. رستوران لوکس طلایی را می‌توان در زمره بهترین رستوران‌های تهران جای داد که از دیرباز تا کنون همچنان پرطرفدار و باکیفیت باقی مانده.