برترین خریدهای مواد غذایی تازه در صورت قرنطینه شخصی –



من می دانم که بسیاری از مردم در حال حاضر می ترسند، و این باعث وحشت زیادی در بسیاری از مکان ها، به خصوص در فروشگاه های مواد غذایی می شود، زیرا این احتمال وجود دارد که بسیاری از ما با یک 14 اجباری یا داوطلبانه مواجه شویم. -قرنطینه روز

برای یکی، حداقل در ایالات متحده، وجود دارد کمبود غذا وجود ندارد پس با دانستن آن راحت باشید. در حالی که شما باید به مدت ۲ هفته غذای کافی داشته باشید، ،ید هراسناک و در برخی موارد احتکار مواد غذایی، بیشتر از آنکه فایده داشته باشد ضرر دارد، زیرا کارگران خواربارفروشی را در معرض خطر قرار می‌دهد (به دلیل شلوغی فروشگاه‌ها)، به طور بالقوه به هدر رفت مواد غذایی در آینده کمک می‌کند و منابع/غذا را مسدود می‌کند. برای آسیب پذیرترین افراد در میان ما

بنابراین، آنچه را که دارید ب،ید نیاز داشتن برای شما و خانواده تان ما در این با هم هستیم! 💯


به یاد داشته باشید: اگر احساس تب دارید، سرفه دارید، یا علائم مشابه آنفولانزا دارید، یا اگر یکی از نزدیکان شما این علائم را نشان می دهد، مهم است که خود یا خانواده خود را منزوی کنید تا خطر گسترش عفونت را نداشته باشید. .


بهداشت ورزشگاه

و در حالی که ما در حال انجام آن هستیم، اگر احساس خوبی دارید و کارهای روزمره خود را انجام می دهید و باشگاه شما باز است، لطفاً بهداشت را رعایت کنید و قبل و بعد از استفاده از آن تج،ات را پاک کنید… و این اقدامی است که ما همیشه باید مدت ها بعد از آن تمرین کنیم. ویروس کرونا.

بهداشت آشپزخانه

و قبل از اینکه به انبار و یخچال برسیم، اجازه دهید همچنین شما را تشویق کنم که به طور منظم آشپزخانه را به صورت ماهیانه تمیز کنید. اکنون زمان من،ی برای تمیز ، عمیق یخچال، دستگیره‌های کابینت و کف است. من همیشه طرفدار آب و صابون آنتی باکتریال گرم بوده ام، اما لوازم تمیزکننده آشپزخانه زیادی در بازار وجود دارد. نام تجاری من برای آشپزخانه من است مایر.

همچنین به یاد داشته باشید که اسفنج های آشپزخانه خود را تعویض کنید – آنها می توانند آهنربایی برای جمع آوری باکتری ها و آلودگی های ناشی از استفاده مداوم و خیس شدن باشند.

بسیار خوب.

بنابراین فکر کردم که از این چالش جه، بهترین استفاده را ببرم و در مورد چیزهایی که می‌تو،د در حال حاضر آشپزخانه خود را با آن‌ها تهیه کنید، صحبت کنم و بهترین توصیه‌ام را در مورد اینکه چگونه می‌تو،د به خوردن «تازه» ادامه دهید، به اشتراک بگذارم، حتی اگر مواجهه با قرنطینه اجباری یا داوطلبانه

در جامعه سلامت و تندرستی، حتی زم، که غذا را آماده می‌کنیم، تأکید زیادی بر ،ید «تازه» و تهیه آن در همان روز یا بسیار نزدیک به آن داریم. و ما ،ید و خوردن این غذا را با طعم بهتر و بازدهی مغذی تر و سالم تر دلار خود برابر می د،م.

اما اینطور نیست.

می‌تو،د یک کیت لوازم قرنطینه تهیه کنید که اگر چهارده روز در آن گیر کردید، شما را سالم و شاد نگه می‌دارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که طرز فکری که در مورد کلمات «تازه» و «مغذی» دارید را از بین ببرید.

پروتئین

بیایید با پروتئین شروع کنیم زیرا این جایی است که مردم سخت ترین زمان را دارند.

پروتئین منجمد ب،ید
آیا می‌دانستید که گوشت، ماهی و مرغ منجمد می‌توانند به همان اندازه مغذی باشند، اگر نگوییم مغذی‌تر از گوشت قصابی‌ای که از خواربارفروشی می‌،ید؟

از لحظه ای که هر غذایی از منبع خود برداشت می شود، هنگامی که از مزرعه، کارخانه فرآوری، به خواربار فروشی و در نهایت به آشپزخانه شما می رسد، محتوای غذایی خود را از دست می دهد. اما غذایی که بلافاصله پس از برداشت منجمد می شود، از لحظه یخ زدن، محتوای غذایی خود را حفظ می کند. بنابراین، ،ید منجمد می تواند برای سلامتی مفید باشد!

به طور خاص می خواهید مرغ و غذاهای دریایی تهیه کنید: ماهی قزل آلا و میگو گزینه های یخ زده عالی هستند.

شما همچنین می تو،د زم، که به خانه رسیدید آنها را منجمد کنید! این نکته حرفه ای من است: در پایان هفته بسیاری از فروشگاه ها غذاهای ویژه مدیر با غذاهای تخفیف دار مانند مرغ و گوشت ، دارند. معمولاً به شدت تخفیف داده می شود زیرا آنها باید از شر آن خلاص شوند. آن را ب،ید و بلافاصله فریز کنید. این یک راه عالی برای صرفه جویی در هزینه با استفاده از معاملات پایان هفته است.

پروتئین کنسرو شده

یک راه عالی دیگر برای صرفه جویی در پول؟ ،ید پروتئین کنسرو شده! می دانم که ممکن است در جامعه سلامت و تندرستی مانند یک کلمه ،یف به نظر برسد، اما واقعاً نباید اینطور باشد و دلیل آن اینجاست.

فرآیند کنسرو ،، پروتئین را نسبت به انواع تازه یا منجمد کم مغذی نمی کند. محتوای مغذی بیشتر پروتئین را حفظ می کند.

فقط مواد مغذی محلول در آب مانند ویتامین A و C ممکن است در اثر حرارت زیاد درگیر در فرآیند کنسرو آسیب ببینند.

اما همین فرآیند می تواند ،یبات سالم موجود در برخی از غذاهای کنسرو شده را افزایش دهد، مانند محتوای آنتی ا،ید، موجود در کنسرو ذرت و گوجه فرنگی. برخی از میوه ها و سبزیجات کنسرو شده، و غذاهای کنسرو شده مانند فلفل قرمز، همیشه ایده خوبی هستند که فقط به خاطر اضافه ، رطوبت و گاز گرفتن بیشتر به دستور غذا، در دسترس هستند.

پس غذاهای کنسرو شده را حذف نکنید!

فقط به بر،ب ها توجه کنید و مطمئن شوید که فقط گزینه های کم سدیم را به سبد ،ید خود اضافه می کنید. همچنین، وقتی صحبت از کنسروها می‌شود، آن‌هایی را که مواد اولیه آن صرفاً غذایی است که می‌،ید، در اولویت قرار دهید – مثلاً ذرت، گوجه‌فرنگی ،د شده یا لوبیا و هیچ چیز دیگری.

تخم مرغ

به یاد داشته باشید که تخم مرغ منبع خوبی از پروتئین است و می تواند مدت زیادی در یخچال بماند! بخصوص، کارتن سفیده تخم مرغ – آنها یک ،صر اصلی در آشپزخانه من هستند!

نیروگاه
آ،ین کلمه در مورد پروتئین:
منابع گیاهی را فراموش نکنید!

بطور منجمد بین وعده های غذایی یک میان وعده عالی درست می کند.

توفوی سفت می تواند مدت زیادی در یخچال شما بماند.

عدس، نخود و سایر حبوبات مانند لوبیا سیاه را می توان برای تهیه فلفل قرمز گیاهی دوستدار پروتئین و یا یک لوبیا سیاه کوزادیلا استفاده کرد. اوه، و اگر به دنبال یک پایه غنی از پروتئین برای تهیه یک وعده غذایی هستید، تهیه ماکارونی مبتنی بر حبوبات نیز ایده خوبی است.

غلات / حبوبات

گزینه‌های فوق‌العاده دیگر برای مواد پایه که برای مدت طول، در انباری شما دوام می‌آورند، غلات کامل یا کم فرآوری‌شده هستند که فضای زیادی را در آشپزخانه شما اشغال نمی‌کنند. به علاوه، آنها را تقریباً همیشه می توان با هر غذایی که تهیه می کنید جفت کرد تا دل،ب تر شود.

موارد مورد علاقه من در حال حاضر عبارتند از:

  • کوینو
  • ماکارونی بر پایه برنج
  • جو دو سر فولادی

بهترین نکته ای که می توانم برای انتخاب هر غلات کامل ارائه دهم این است که به سراغ انواع کم فرآوری شده بروید، زیرا همیشه ارزش غذایی بیشتری را حفظ می کند.

تولید ،

حالا برای میوه ها و سبزیجات. ممکن است فکر کنید که باید بلافاصله پس از ،ید از محصول استفاده کنید، اما همیشه اینطور نیست.

آیا می دانستید که برخی از سبزیجات، مانند سبزیجات چلیپایی، اگر به درستی نگهداری شوند، می توانند حداقل یک ماه دوام بیاورند؟

  • کلم
  • سیب زمینی و سیب زمینی شیرین
  • چغندر
  • هویج
  • پیازها
  • مرکبات مانند لیمو، لیموترش، گریپ فروت
  • انواع کدو حلوایی
  • سیر
  • کرفس

همه به ،وان یک دستور پخت ورق عالی استفاده می شود یا حتی ،د شده و با آن ،یب می شود کارتن سفیده تخم مرغ برای تهیه یک برنج سرخ شده با سبزیجات خوشمزه و مغذی.

راه خود را به تازگی هک کنید

هک های زیادی وجود دارد که می تو،د از آنها برای تازه نگه داشتن محصولات خود نیز استفاده کنید!

  1. پیچیدن کرفس در فویل حلبی آن را ترد نگه می دارد.
  2. آووکادو ورقه شده را در ظرفی حاوی پیاز ،د شده نگهداری کنید تا قهوه ای نشود – و نه، بوی پیاز جذب آووکادو نمی شود.
  3. پیاز سبز و سبزیجات برگدار را در یک حوله کاغذی مرطوب بپیچید تا برای مدت طول، تری تازه و ترد بماند.
  4. سبزی‌های دل،بی مانند کلم پیچ، اگر آنها را با ساقه‌هایشان در یک لیوان آب، به آرامی با پوشش ساران یا یک دستمال کاغذی مرطوب نگهداری کنید، بیشتر ترد می‌مانند.
  5. هر میوه ای که در شرف فاسد شدن است را می توان ،د کرد و در فریزر نگهداری کرد تا در اسموتی ها استفاده شود.

آماده ، آشپزخانه هایمان برای یک قرنطینه بالقوه به این م،ا نیست که عشقمان به غذاهای تازه را قرب، کنیم یا وعده های غذایی کم مغذی بخوریم. اگر چیزی به طور موقت در داخل گیر کرده باشد، خلاقیت و عزم ما را برای درست ، غذای خوشمزه‌تر نشان می‌دهد!

در برخی موارد، حتی ممکن است راه هایی برای بهبود مصرف مواد مغذی ما وجود داشته باشد – برای افزایش اعتماد به نفس و شایستگی آشپزخانه خود وقت بگذارید.

به یاد داشته باشید، آشپزی درم، است! بنابراین اگر کمی استرس دارید، ممکن است یک لیوان شراب (یا در مورد من ویسکی) بخورید، سپس به آشپزخانه بروید تا برای خود (و خانواده‌تان) چیزی خوشمزه و مغذی درست کنید.

بنابراین می خواهم بدانم: آشپزخانه خود را با چه چیزهایی جوراب می کنید؟

و از چه روش هایی برای تازه تر نگه داشتن مواد خود استفاده می کنید؟

آنها را در نظرات به اشتراک بگذارید تا دیگران بدانند! 🙏🏾




منبع: https://fitmencook.com/quarantine-grocery-list/