براونی کدو سبز – کتی با پوشش شکلاتی



این براونی های کدو حلوایی شکلاتی تیره غلیظ و تلخ طعم بسیار شبیه براونی های شکلاتی معمولی دارند. شما هرگز حدس نمی زنید که یک فنجان کامل کدو سبز وجود دارد در دستور غذا!

دستور پخت براونی کدو سبز

براونی کدو سبز شکلاتی سالم

اگر قبلاً براونی کدو سبز را امتحان نکرده اید، این ها را باید امتحان کنید.

کدو سبز بدون چربی و کا،ی اضافی، رطوبت و نرمی باورن،ی را به دستور غذا اضافه می کند. این به شما امکان می دهد روغن را کاهش دهید، در حالی که مخفیانه خوراکی های شکلاتی را با مواد مغذی بسته بندی کنید.

براونی هایی که سالم هستند و طعم سالمی ندارند؟ این بهترین هر دو جهان است!

همچنین حتما این براونی های سیاه لوبیا را درست کنید

در بالا – ویدیوی دستور پخت براونی فاج کدو سبز را تماشا کنید

خمیر براونی کدو سبز سالم

مواد تشکیل دهنده براونی کدو سبز وگان

دستور تهیه براونی کدو سبز می تواند بدون سویا، بدون لبنیات، بدون گلوتن و وگان باشد، بدون تخم مرغ، بدون کره و بدون دانه کتان.

علاوه بر کدو سبز ،د شده، این دسر سالم به مواد اولیه براونی سنتی زیر نیاز دارد: آرد، شکر، جوش شیرین، نمک، روغن یا کره بادام، آب، پودر کاکائو هلندی و پودر کاکائو معمولی شیرین نشده.

در صورت تمایل، می تو،د یک مشت مینی چیپس شکلاتی، شکلات ،د شده، نارگیل ،د شده، یا گردو یا گردو ،د شده را هم بزنید.

کدو حلوایی تابست، کدو سبز سرشار از ویتامین، مقدار زیادی روغن را به خود اختصاص می دهد و بدون چربی و کا،ی، رطوبت و مواد مغذی بیشتری را به آن اضافه می کند. یا می تو،د از کره بادام نرم شده یا کره بادام هندی برای براونی های بدون روغن استفاده کنید. من اینجا سس سیب را امتحان نکردم.

پودر کاکائو فرآیند هلندی به دستور العمل های دسر پخته طعم براونی ک،یک می دهد و شما اغلب این ماده را در مخلوط های براونی جعبه ای مشاهده خواهید کرد. باید به راحتی هم در فروشگاه های مواد غذایی سالم و هم در فروشگاه های مواد غذایی معمولی در دسترس باشد.

شیرین کننده های بدون شکر تصفیه شده مانند شکر نارگیل یا شکر ،ما را می توان جایگزین شکر دانه ریز کرد. من حدس می زنم که زایلیتول یا مخلوط میوه راهب دانه بندی شده نیز باید کار کند، اما من هیچ یک از این گزینه ها را امتحان نکرده ام.

اگر براونی بدون شکر را با آرد بادام ترجیح می دهید، کتو براونی های ذکر شده در زیر را امتحان کنید. در حالی که این دستور براونی خاص با آرد نارگیل کار نمی کند، من یک دستور العمل جداگانه برای براونی آرد نارگیل کم کربوهیدرات دارم.

می تو،د از آرد اسپل شده یا آرد سفید همه منظوره استفاده کنید، یا از آرد جو دوسر برای تهیه براونی کدو سبز بدون گلوتن استفاده کنید. برخی از مارک های آرد همه منظوره بدون گلوتن نیز ممکن است کارساز باشند.

بهترین دستور پخت براونی کدو حلوایی خانگی

طرز تهیه براونی کدو سبز

با جمع ، مواد براونی و ،د ، کدو سبز شروع کنید.

اگر در مورد بهترین راه برای ،د ، کدو سبز مطمئن نیستید، زیر را ببینید.

فر خود را با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید. یک قالب فر مربعی یا گرد هشت اینچی را با کاغذ روغنی بپوش،د یا کف و کناره‌های تابه را با روغن چرب کنید. این ماهیتابه را کنار بگذارید.

همه مواد خشک را در یک کاسه بزرگ مخلوط کنید و خیلی خوب هم بزنید. مواد خیس از جمله کدو سبز را اضافه کنید و هم بزنید تا خمیر به دست آید.

خمیر براونی را در تابه آماده شده صاف کنید. در طبقه وسط فر قرار دهید.

برای براونی های فوق العاده ضخیم، ترفند پخت مورد علاقه من این است که بعد از پانزده دقیقه، براونی های کم رنگ را پاک کنم. اجازه دهید سرد شوند، سپس یک شب در یخچال قرار دهید تا بدون اینکه بیش از حد پخته یا کیکی شوند، سفت شوند. اگر عجله دارید یا کیک‌هایی مانند براونی‌ها را به جای کیک‌های کم‌رنگ ترجیح می‌دهید، براونی‌ها را به مدت بیست دقیقه یا تا زم، که کاملا پخته شوند، بپزید.

این براونی ها، مانند بسیاری از محصولات پخته شده، روز بعد بسیار شیرین تر و غنی تر هستند و بافت براونی بهتری دارند. پس بگذارید یک روز قبل از سرو بنشینند… اگر می تو،د صبر کنید!

دستور پخت شکلات به تنهایی یا با ، پنیر شکلاتی فراستینگ عالی است.

نکات نگهداری براونی کدو سبز

برای طراوت بهینه، بهتر است باقی مانده براونی ها را در یخچال نگهداری کنید.

شب اول آنها را خیلی شل با یک حوله کاغذی بپوش،د، سپس باقیمانده باقیمانده غذا را تا چهار روز در یک ظرف دربسته کاملاً بپوش،د.

یا باقی مانده را در ظرفی برش داده و منجمد کنید، با کاغذ روغنی یا کاغذ مومی در بین لایه های براونی برای جلوگیری از ،بیدن آنها به هم.

پس از یخ زدن، براونی کدو سبز سالم باید تا دو ماه خوب باشد.

قبل از سرو، محصولات پخته شده را گرم یا آب کنید.

بهترین نان کدو حلوایی شکلاتی

دستور العمل های بیشتر کدو سبز

چیلی سیب زمینی شیرین

توفو اسکرامبل

نان کدویی شکلاتی

دستور تهیه اسموتی سبز

بوریتوهای صبحانه وگان

براونی کدو سبز وگان

چگونه کدو سبز را ،د کنیم

دستور پخت یک فنجان کدو سبز را می طلبد که بسته به اندازه آن حدود یک یا دو کدو سبز است.

من معمولاً سه کدو سبز می‌،م تا مطمئن باشم، و به این دلیل که باقیمانده‌ها را همیشه می‌توان در این دستور پخت نارگیل خانگی مصرف کرد.

ساده ترین راه برای ،د ، کدو سبز با رنده نیست، بلکه با غذاساز است.

سبزی را به قطعات متوسط ​​،د کنید، سپس پالس کنید تا ریز رنده شود، چند بار متوقف کنید تا در صورت نیاز کناره های دستگاه را بتراشید.

یک فنجان کدو حلوایی را بعد از پردازش، نه قبل از آن، اندازه بگیرید. در حالی که برخی از دستور العمل ها به شما می گویند که این کار را انجام دهید، من حوصله پاک ، رطوبت اضافی را در اینجا نداشتم.

دسر براونی کدو حلوایی شکلاتی

دستور غذا از براونی های وگان من اقتباس شده است.

  • 3/4 فنجان آرد سفید، جو دوسر یا املا (برای کتو، این کتو براونی ها را امتحان کنید)
  • 1/2 فنجان شکر، در صورت تمایل تصفیه نشده
  • 1/3 فنجان شکر اضافی OR اریتریتول
  • 1/2 فنجان پودر کاکائو شیرین نشده
  • 3 قاشق غذاخوری پودر کاکائو هلندی
  • 1 فنجان کدو سبز ریز ،د شده (160 گرم) (برای نحوه ،د ، کدو سبز به بالا مراجعه کنید)
  • 3/4 قاشق چایخوری جوش شیرین
  • 1/2 قاشق چایخوری نمک
  • 1/2 فنجان مینی چیپس شکلاتی، اختیاری
  • 1/4 فنجان روغن یا 1/3 فنجان کره بادام نرم شده
  • 1/4 فنجان اب
  • فر را با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید. قالبی به ابعاد 8×8 را با کاغذ روغنی بپوش،د یا خوب چرب کنید و کنار بگذارید. در یک کاسه بزرگ، مواد خشک را خیلی خوب هم بزنید، سپس بقیه مواد را اضافه کنید تا خمیر شکل بگیرد. داخل تابه صاف کنید. در قفسه مرکزی بپزید – من دوست دارم 15 دقیقه بپزم و سپس یک شب در یخچال بگذارم تا سفت شوند و در عین حال کدر بمانند. اگر عجله دارید، 20 دقیقه یا تا زم، که کاملا پخته شود، بپزید. اگر بتو،د صبر کنید، براونی ها روز بعد از درست شدنشان شیرین تر و غنی تر می شوند!مشاهده حقایق تغذیه

دستور العمل های بیشتر شکلات سالم

شکلات‌های وگان

شکلات تخته ای خانگی

بستنی تمرینی شکلاتی بدون بستنی ساز

بستنی پروتئینی

کاسه های جو دوسر شکلاتی کره بادام زمینی

شکلات جو دوسر شبانه

هوموس دسر وگان

هوموس شکلاتی

کیک لیو، براونی

براونی در یک لیوان

دستور العمل آسان ترافل شکلاتی

ترافل شکلاتی

دستور تهیه موس شکلات تلخ وگان آسان

موس شکلاتی وگان


منبع: https://c،colatecoveredkatie.com/zuc،i-brownies-recipe/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=zuc،i-brownies-recipe&utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=zuc،i-brownies-recipe