بالاترین: لیست 12 بهترین غذای خارجی مجلسی برای مهمانی-غذای هرمزگان


شاورما عربی یکی از غذاهایی است که به شدت توصیه میشود تهیه و سرو کنید. مجله کوروش محتواهای جامع و به روزی از آموزش های آشپزی، سبک زندگی، سلامت، فیلم و سریال و علم و تکنولوژی به شما ارائه می دهد. خانواده ایرانی روزانه می تواند به جدیدترین محتواها از معتبرترین منابع دنیا دسترسی داشته باشد. شـــرکت فروشگاه‌های زنجیره ای فامیلی متعلق به گروه صنعتی گلرنگ از ســال 1396 فعـالیت خود را در عرصه خرده فروشی کشور در سطح فروشگاه‌های هایپر آغاز نمود. فروشگاه های فامیلی در حال حاضر در اکثر استان ها و شهر های ایران دارای شعب متعددی می باشد.

  • امروزه اعتقاد بر این است که می توان از گوشت گوسفند یا خوک در این غذا استفاده کرد؛ اما اگر در جستجوی خوراکی اصیل هستید حتما مغز ران گوساله را نوش جان کنید.
  • اگر به شلوغه بازار رفتید رستوران های متعددی مثل هزاره گی، گل آقا، هانی و…
  • شیرینی خوش طعم کروسانت یه نوعی شیرینیه که داخل کره میندازن و به مربای تمشک آغشته میکنن این غذای شیرین رو میتونی با یه فنجان قهوه برای صبحانه بخوری و ازش لذت ببری.
  • خورشت قیمه از جمله محبوب‌ترین غذاهای ایرانی است که از ترکیب پیاز، لپه، گوشت قرمز تکه شده و رب گوجه فرنگی تهیه می‌شود.
  • لطفا از لاگین کردن به بالاترین در اینجا اکیدا خودداری بفرمایید.

اگر از آمریکایی‌ ها در مورد غذاهای مورد علاقه شان بپرسید، متوجه می‌ شوید که پاسخ‌ های متفاوتی از آن ها وجود دارد. اگر از آن ها بپرسید که غذای آمریکایی مورد علاقه شان چیست، احتمالاً غذاهایی مثل همبرگر، هات داگ، ماکارونی و پنیر و پای سیب را می شنوید. اگر دوست دارید غذایی شبیه به پیتزا اما بدون فر درست کنید بهترین پیشنهاد برای شما پای گوشت تابه ای است که در عین راحت بودن طرز تهیه آن بسیار خوشمزه نیز است.

خوراک قارچ و بادمجان:

این کباب دارای طعم ترد و خوشمزه فوق‌العاده‌ای است و در مناسبت‌های خاص تهیه میشه. اوگالی یکی از بهترین و پرطرفدار ترین غذاها در کنیا است که با ذرت درست میشه. شیرینی خوش طعم کروسانت یه نوعی شیرینیه که داخل کره میندازن و به مربای تمشک آغشته میکنن این غذای شیرین رو میتونی با یه فنجان قهوه برای صبحانه بخوری و ازش لذت ببری. این مطلب به مرور کامل تر می شود و غذاهای جدید به این لیست افزوده خواهد شد.

دستور تهیه 5 مدل ترشی کیوی خوشمزه ؛ چاشنی غذاهای شما

این دسر یکی دیگر از معروف‌ترین غذاهای سیلیسی و یکی دیگر از غذاهایی است که حتماً‌ باید آن را امتحان کنید. معنای تحت الفظی آن «لوله های کوچک» است و این پوسته های ترد پر از ریکوتا (نوعی پنیر بی نمک ایتالیایی) می‌شوند. تکه‌های پیچیده شده از گوشت، مرغ یا بیکن که درون آن را با انواع سبزیجات پر می‌کنند. اجزای این غذا به وسیله نخ مخصوص یا خلال دندان به هم متصل شده و سرخ می‌شود. سالتیمبوکا غذایی دلنشین است و هم به عنوان پیش غذا و هم اسنک سرو می‌شود. از مواد تشکیل دهنده این غذا می توان به گوشت، آرد، هویچ، لوبیا، کرفس، سیب زمینی و پیاز اشاره کرد.

طرز تهیه مرغ پرتقالی فوق العاده خوشمزه و مجلسی به روش شمالی

بنابراین غذایی که می خوریم، پرورش می دهیم، می پزیم و از آن لذت می بریم، تغییر پیدا کرده است. در فرهنگ امروزی غذای آمریکایی، وعده های غذایی اغلب برای نمایش فعالیت اجتماعی به اشتراک گذاری شده با دوستان و اعضای خانواده محسوب می شوند. در این مقاله با پرطرفدارترین غذاهای دنیا آشنا شدید؛ غذاها به‌نوعی سفیر فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف هستند و بخشی از هویت ملی و قومی افراد را تشکیل می‌دهند. معمولاً برای توصیف هر مکانی، از خوراکی‌های محبوب و پرطرفدارش هم استفاده می‌کنیم.

قوانین ژاپن تهیه‌ی این غذا را در رستوران‌ها به شدت زیر نظر دارند، و فقط سرآشپزهای مجرب و تعلیم دیده اجازه دارند این کار را انجام دهند. این ماهی‌ها آن‌چنان خطرناک هستند که استفاده از آن‌ها برای تهیه‌ی غذا در خانه باعث مرگ افراد مختلفی شده است. این غذا معمولا در ایسلند محبوب است؛ آن‌ها معتقدند گوشت کوسه‌ی گرما دیده‌ی تخمیر شده معمولا دارای طعمی اکتسابی است. ولی ما به اظهار نظر مشهور سرآشپز آنتونی بوردن در شبکه تلویزیونی تراول معتقدیم که می‌گوید، هاکارل “‌تنها بدترین، منزجر کننده‌ترین، و بد مزه‌ترین‌”‌ چیزی بود که تاکنون خورده است.

رندانگ یکی از لذیذ ترین و محبوب‌ ترین غذاهای اندونزی است. این غذا از نظر ادویه‌جات بسیار غنی است و این غذا در کشورهایی نظیر مالزی نیز از محبوبیت بسیاری برخوردار است. مندی در واقع یک بشقاب برنج به همراه گوشت است که به طور سنتی در تنورهای زیر زمینی درست میشه. این غذا اونقدر خوشمزه است که دوس داری برای چندین بار هم تستش کنی. ناگت مرغ هم از غذاهای فست فودی و نیمه آماده است که می توانیم آنرا به صورت آماده هم تهیه کنیم، البته اگر خودمان آنرا در منزل درست کنیم مطمئنا سالم تر و خوشمزه تر خواهد بود. مرغ کاری که با نام خورش مرغ کاری هم شناخته می شود یکی از غذاهای اصیل کشور هند است که با ادویه فراوان تهیه می شود و طعم بسیار خوبی دارد.